22. Bölüm

1.1K 209 178
                                    

Offff hadi az kaldı çıkacak bu programda 🔥🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Offff hadi az kaldı çıkacak bu programda 🔥🔥

Sizi çok özledim. Normalde bölüm dün gelecekti ama maalesef tüm gün vpn ile bile giremedim buraya. Size instagramdan haber vermek isterdim ama orası da kapalıydı. Neyseki burdayım artık.

Sizi çok seviyorum
İyi okumalar.

Yorum sınırı: 190

———-

Gece yarısı olmuştu. Krallık büyük bir sessizliğin altındayken Jungkook'un alfası ayaktaydı. Yavaşça gözlerini araladı. Vücudu yanarken yataktan doğruldu ve odasının içindeki banyoya ilerledi. Aynaya baktığında gözlerinin kırmızı olduğunu gördü. İşte o gün gelmişti.

Kızgınlığı.

Gözleri uykulu bir şekilde bedeninde gezindi. Üşengeç bir şekilde kıyafetlerini çıkardı. Bu kadar yanıyorken uyuması mümkün değildi. Suyu en soğuk ayara getirip bir sürü soğuması için zaman tanıdı. Duşun altına girdiğinde vücudundaki ateşin git gide azaldığını hissetti. Gözleri kapalı bir şekilde başından aşağı sular akarken iç çekti. Krallığa sızan bir grup varken kızgınlığa girmiş mecburi olarak işleri bir süre uzaktan takip edecekti. Bu içinin huzursuz olmasına sebep oldu.

Düşüncelerinin arasında hızla dolaşırken gözünün önüne gelen görüntüyle duraksadı. Bu Jimin'di. Büyük bir gülümsemeyle alfanın gözlerinin içine bakıyordu. Sarı saçları ipek gibi duruyor alfanın üstünde dokunması için bir arzu oluşturuyordu. Jungkook yutkundu ve gözlerini açtı. Kurdu omeganın adını sayıklarken suyu kapattı.

Ona ihtiyacı vardı.

Kalbi istekle çarparken üzerine ince kıyafetlerinden giydi. Yeni serinlemişken hemen sıcaklanmak istemiyordu. Odasından çıktığında muhafızların endişeli bakışlarına aldırmadı ve kısaca "Min Yoongi'ye söyleyin kızgınlığım dolayısıyla bir hafta kadar her şeyi uzaktan takip edeceğim." Dedi. Yeniden ilerlerken adımları biraz hızlanmıştı.

Taehyung su almak için dışarıya çıktığında kral yanından hızlıca geçip gitmişti ama kokusu koridorda yer edinmişti. Bu kadar ağır bir kokunun tek bir sebebi olabilirdi. Taehyung'un yüzündeki sırıtış büyüdü. Dakikasında kafasında bir sürü plan kurmaya başlamıştı bu yüzden onun nereye gittiğini sorgulamak aklına gelmemişti.

Jungkook kapının önündeki muhafızlara küçük bir baş hareketiyle çekilmelerini söyledi ve kapıyı kendisi çok hafif bir şekilde araladı. Omeganın nasıl giyindiğini bilmiyordu bu yüzden korumaların kapıyı sonuna kadar açmasına izin veremezdi. Açtığı ufak aralıktan içeri girdi ve kapıyı sessizce kapattı. Gözleri yatakta uyuyan bedene döndü. Cam açıktı ve rüzgar esiyordu. Rüzgarın esintisi hafif hafif omeganın saçını okşuyordu. Jungkook yatağın yanında diz çöktü ve onun yumuşacık saçlarına dokundu. Bu, gördüğünün de ötesindeydi. Kendine hakim olmak adına ayağa kalkacaktı ki Jimin gözlerini tedirginlikle açmış alfaya bakıyordu.

Protector Of The Prince • Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin