Merhabalarrrr merhabalarrrr💗💗💗💗
En uzun yazdığım fic bu oldu lan 27. Bölüme geldik şaka maka🫢 Okumasını bilmemm ama yazması büyük bir zevk veriyor. Ondan belki de bu kadar devam etti bu fic.Sınır da hemen geçilince bölüm çabucak geldi tabikiii
Bu arada Hide ficime devam edeceğim. Bakmak isteyen olursa oraya da beklerim. Eski ficlerimi bitireceğim yavaş yavaş. Fake boyfriende de devam edeceğim şu an aklımda bunlar var. Chase zaten final bölümüyle gelecek ondan endişe etmeyin.
Sizi çok seviyorum.
İyi okumalar.
Yorum sınırı: 200
————
"Ve bir daha hiçbir zaman ayrılmadılar."
Jimin, Hana ve Minjun beraber Hana'nın yatağındaydılar. Jimin ortalarında yatmış onlara uyumaları için masal okuyordu. "Bu masaldakiler babamla sana benziyor." Dedi Hana. Bu cümle Jimin'i içten bir şekilde gülümsetti. "Bence babam ve sende hiçbir zaman ayrılmazsınız." Dedi Minjun uykulu bir şekilde. Jimin onun saçlarını ağır ağır okşadı. Biliyordu ki bu onun uykusunun daha çok gelmesini sağlayacaktı.
Hana ise çoktan uyumaya başlamıştı. Minjun'da çok geçmeden uyuduğunda Jimin iki çocuğu da yanağından öptü ve uyanmamalarına özen göstererek yataktan kalktı. Odadan çıktığında muhafızlara döndü. "Bir an olsun buradan ayrılmayın." Diye emir verdiğinde muhafızlar onu onayladı. İçindeki huzurla kralın odasına ilerlemeye başladı. Bugün onu çok az görebilmişti çünkü Jungkook şehire inmişti. Jungkook'un odasının önüne geldiğinde muhafızlar onu bekletmeden kapıyı açtıklar.
"Sevgilim." Jungkook anında kollarını Jimin için açtı ve Jimin'e yaklaştı. Jimin hemen onun kollarının arasına sığındı. "Çok özlemişim." Jungkook onun kokusunu derince içine çekti ve bir yandan konuştu. "Bende seni çok özledim." Dedi sarhoş bir gülümsemeyle. Jungkook onun dudaklarına uzandığında Jimin ağzını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Protector Of The Prince • Jikook ✔️
FanfictionAlfa kral Jeon Jungkook oğluna bakması için birini görevlendirir.