6. Bölüm

1.8K 244 137
                                    

GENÇLER BEN GELDİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GENÇLER BEN GELDİM.

YKS BİTTİTİİ AMINAKOYFUK SINAVIN şükür. O zaman artık buralardayızzzz.

Nasıldı bölümmm???

Sizi çokkk seviyorummm

Yorum sınırı:120

———————————

Araba durduğunda derin bir nefes aldı Jimin. İşte gelmişlerdi. Jungkook arabadan indikten sonra Jimin çocukların da inmesini bekledi. Hesaba katmadığı bir şey vardı. O da arabanın ve zeminin arasındaki büyük mesafeydi. Jimin bu topuklularla yere kapaklanabilirdi. Kral omega olana döndü. "Hadi Jimin." Dediğinde Jimin dudağını dişledi.

"Kralım çok yüksek. Düşebilirim." Dediğinde Jungkook önce mesafeye baktı. Gerçekten de topuklu ayakkabılarla inmesi zor olurdu. "Tamam seni indireceğim." Kapıya yaklaştı ve omega olanı belinin iki tarafından tutup kaldırdı ve dikkatlice yere indirdi. "Teşekkür ederim efendim." Çoğu insanın kendilerine baktığını gördüğü için çok utanmıştı omega olan.

Alfa kokusunu baskınlaştırmış üstün olduğunun herkes tarafından hatırlanmasını sağlıyordu. "Jimin." Minjun Jimin'in eteğini çekiştirdi. "Efendim bebeğim?" Minjun ona elini uzattı. "Elimi tutar mısın?" Jimin şefkatle ona bakıp kendisine uzatılan minik eli tuttu. "Yoksa benim kavalyem mi olacaksınız prensim?" Minjun duruşunu dikleştirdi ve gururla "Evet!" Dedi. Bu önemli görevi hakkıyla yerine getirecekti.

Jungkook neredeyse her adımında duruyor birileriyle kısa bir şekilde sohbet ediyordu ve Jiminler ise hemen arkasında onu bekliyordu.

"Ohaaa!" Jin bütün enerjisiyle Jimin'in yanında belirdi. Onun elini nazikçe tuttu ve biraz havaya kaldırdı. Jimin onun bu mizacına çabucak alışmıştı bu yüzden hiç garipsememişti bu yaptığını. "Tahmin ettiğimden de güzel olmuş!" Jin yaptığı elbiseyi övdü. "Bende çok beğendim." Dedi Jimin. Gerçekten de Jin harika bir iş çıkarmıştı. "Bir ara mutlaka sanat okuluma gelmelisin! Seni bekliyorum bak. Hatta-hatta yarın hemen gel! Çocukların senin gibi iyi bir modele ihtiyaçları var." Diyip onu kendi kurduğu okula davet etti. Jimin ise onun bu nazik teklifini kırmadı ve kabul etti.

"Jimin." Minjun bakıcısının eteğini çekiştirdi. Jimin ilgiyle alfaya döndü. "Bir sorun mu var Minjun?" Minjun işaret parmağı ile kardeşini gösterdi. "Hana çok üzgün." Jimin buruk bir şekilde küçük kıza baktı. Hana kendisine bunu yapmasa her şey normal olabilirdi ve şu an o da Taehyung ile olurdu.

"Hana." Jimin somurtmuş bir şekilde etrafı izleyen kıza seslendi. Hana göz ucuyla omega olana baktı. "Efendim." Dediğinde Jimin ona biraz daha yaklaştı. "Bir şey yapmak ister misin?" Hana onun dediğini duymamazlıktan gelip babasının hemen yanında durdu. Minjun sinirli bir şekilde baktı kardeşine. "Salak Hana!" Jimin gözlerini kocaman açtığında Minjun yaptığı hatayı fark etmiş bir şekilde mahçup bir gülümseme verdi omega olana. "Bir daha böyle deme Minjun. Bu çok yanlış." Minjun uslu bir şekilde başını salladı.

Protector Of The Prince • Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin