Semih Kılıçsoy

841 11 0
                                    

  Bu sabah erken kalkmıştım üstelik dünkü etkinliğine ve bu günün pazar günü olmasına rağmen. Ben Yn Ysn Beşiktaş oyuncusu Semih Kılıçsoy' un asistanıyım, ve Beşiktaş dün Ziraat Kupasını kazanmıştı, bizde  maçtan sonra oldukça büyük bir kutlama yapmıştık. Oyuncuların o yorgunlağa rağmen nasıl eğlendiklerine ve  haraket ettiklerine dair hiçbir fikrim yoktu, fakat bildiğim tek bir şey vardı o da şu an yataktan kalkamadığımdı. Tüm kemiklerim ağrıyıp, sızlıyordu sanki birileri beni ölesiye dövüp tüm kemiklerimi kırmış gibiydi , birde üstüne üstlük bu akşam bi yemek verilecekti. Bu halde yataktan dahi kalkamazken bir kutlama daha kaldırabileceğimden emin değildim.
Ben bunları düşünürken bir anda telefonum çalmaya başladı, arayanın kim olduğuna baktığımda adeta bütün yorgunluğum üzerimden uçup gitmişti, çünkü o kişi Semih' ti.

Semih:Alo, nasılsın Yn
Yn :İyiyim sağol, sen (yalan bir kaç dakika önce ölüyordum sgjjhhshj).
Semih:Bende iyiyim, gerçi biraz yorgunum ama zafer kupası her şeyi unutturuyor.
Yn: Öyle olsa gerek :).
Semih: Eee akşam geliyosun dimi ?
Yn:Gelmeme gibi bir seçeneğim varmı ki? (Gülerek)
Semih:Sanırım yok (Gülerek).
Yn:Akşam için birini davet edicekmisin ?
Semih: Bilmem, aslında akşam seni alırım  beraber geçeriz diye düşünmüştüm.
Yn:Tabi neden olmasın (İçimde sevinç nidaları kopuyo).
Semih:O zaman 18.30' da alırım seni.
Yn:Tamamdır, görüşürüz.
Semih:Görüşürüz.
Saat öğlen 14.00 olmuştu bile, biraz yatıp öyle hazırlanırım diye saat 16.00' e alarm kurup uyumuştum.
Uyandığımda saat 17.30 olmuştu, alarmım çalmadığı için uyanamamıştım. Semih' in gelmesine 1 saat kalmıştı ve ben daha yeni uyanmıştım. Hemen duşa girdim ve çıktıktan sonra saçlarımı kurutup hafif dalgalandırdım, daha sonra makyaj masasına geçip ortalama bir makyaj yaptım. Makyajım ne çok abartılıydı, ne de çok sadeydi, ona ithafen şık siyah rengi saten bir elbise giydim altına da siyah topuklularımı giydikten sonra telefonum tekrar çaldı, arayan Semih'ti.

Semih: Kapının önündeyim seni bekliyorum.
Yn:5 dk'ye  iniyorum.

Diyip telefonu kapatmıştım, yanıma siyah küçük bir çanta alıp hemen aşağı indim. Semih beni arabada bekliyordu, bende vakit kaybetmeden arabaya bindim. Yaklaşık yarım saat sonra sohbet ede ede varmıştık. Restorana girdiğimizde herkes oradaydı, asistanlar da artık bir nevi kulübün bir parçası olduğu için herkes aynı masada oturuyordu. Benle Semih' e iki sandelya ayrılmıştı. Bizde oturduktan sonra artık yemekler gelmeye başlamıştı ve oldukça lezzetli görünüyorlardı, yemekten sonra ise  tatlı ikramında bulunulmuştu. Eğlenceli sohbetler ve keyifli saatlerden sonra gece saat 00.34' de artık evlere dağılma kararı aldık.
Semih beni eve bırakacağını söylediğinde direk kabul etmiştim, çünkü saat neredeyse gece bir olmak üzereydi.
Geliş yolculuğuna nazaran gidiş yolculuğu epey sessiz bir şekilde geçmişti, ikimizinde yorgun olduğunu düşündüğümden bu konu üzerinde pek durmamıştım. Evimin önüne geldiğimizde vedalaştık ve ayrıldık. Apartmanda merdivenleri çıkarken biraz durdum, sanki bir şeyimi unutmuştum ama telefonum elimdeydi bu yüzden boşverdim ve dairemi yolunu tuttum. Eve geldiğimde hemen elbisemi çıkarıp pijamalarımı giydim, sonra ilk iş olarak makyajımı çıkardım ve cilt bakımımı yaptım, o sırada telefonum çalmaya başladı, arayan Semih' ti, ben de bekletmeden telefonu açtım.

Semih:Alo, Yn
Yn:Efendim Semih
Semih: Çantanı benim arabada unutmuşsun.
Yn:Hay Allah, bende bir şey unuttum diyorum ama ne olduğu bi türlü aklıma gelmiyodu, sağol.
Semih:Önemli değil, bu arada aşağıda bekliyorum seni.
Yn:Aşağıda mı?
Semih:Çantanı getirdim.
Yn:Şaka yapıyorsun, bir çanta için o kadar yol gelmedin her halde.
Semih:Seni temin ederim şaka değil. (Mevzu seni görmek be kızım)
Yn:Tamam, hemen  aşağı geliyorum.

Diyip kapatmıştım, üzerime bir hırka alıp spor ayakkabılarımı giyip çıkmıştım. Semih arabasına dayanmış elinde küçük çantamla bana bakıyordu, yanına gidip çantamı aldığımda;

Yn:Niye zahmet ettin ki, ben alırdım yarın senden.
Semih:Emin ol zahmet olmadı.
Yn:Tekrardan teşekkür ederim.
Semih:Rica ederim.

Biraz sessizlikten sonra;

Yn:Şeyyy tamam ben gidiyim artık, yarın görüşürüz.
Semih:Görüşürüz.

Tam apartman kapısına elimi attığım anda Semih' in sesi ile durmuştum.

Semih: YN

Dönüp ona baktığımda;

Semih: Biraz yürüyelim mi?

Önce kendime (pijamalıydım) sonra elimde ki çantaya, daha sonra ise Semih' in umut dolu gözlerine bakmıştım,  en sonunda hem onunla daha çok vakit geçirebilmek, hem de onu kırmamak için kabul etmiştim, şimdi sus pus evimin önündeki sahil kenarında yürüyorduk. Semih bir anda elimi tutup beni kendine çevirmişti.

Semih:Yn artık olmuyor, içimde tutamıyorum sana olan aşkımı, sevgimi daha fazla gizleyemeyeceğim. Seni ilk gördüğümde beri senden çok hoşlanıyorum. Benimle çıkarmısın?

Tam o sırada dayanamayıp Semih' in dudaklarına yapışmıştım.
Ayrıldığımızda;

Yn:Bende seni ilk gördüğümde beri senden çok hoşlanıyorum, ve evet seninle çıkarım.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen 🤍🖤

Ben beğendim umarım sizde beğenirsiniz zzz öptüm aşkolar ❤️🌺
(İstek futbolcu varsa yorumlar yazabilirsiniz).

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 

Futboll Players | One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin