Alexandro Garnacho

139 4 2
                                    

Yn: Hadi ama Kate, lütfen.

  Dedim en yakın arkadaşıma yavru köpek bakışı yaparak, o ise bana göz devirmekle yetinmişti. Kate benim en yakın arkadaşımdı, ve aynı iş yerinde çalışıyorduk.

  Şu an onu Man. United ve Barcelona maçına beraber gitmek için ikna etmeye çalışıyordum.

Kate: Tamam gelicem, yeter ki artık rahat bırak beni.

  Beraber işten çıkarken mutluluktan sürekli gülümsüyordum, Kate ise hazırlanmak için benimle evime geliyordu...

  Stadiumda ki yerime dahi otururken içim kıpır kıpırdı.

Yn:  Ayy Kate şuraya bi baksana, resmen insana kendini farklı bir atmosferde hissettiriyor.
Kate: Tabi, ne demezsin.

  Kate yine her zamanki klas hareketini yapmış, yani göz devirmişti, bense onu artık kâle dahi almıyordum, alışmıştım bi kere sonuç olarak.

  Hani olur ya en yakın arkadaşlar her zaman birbirinin zıttıdır, bizimki de öyleydi. Ben futbol delisi olan manyak, o ise futbolla alakası olmayan kız rolünü üstleniyordu...

Oyuncular şimdiden ısınmaya çıkmışlardı ve bir kaçı gerçekten çok yakışıklıydı.

Yn: Kate, Altay, Garnacho ve Amssa bir baksana ne kadar yakışıklılar.
Kate: Tanrı aşkına küçük sürtük (Amssa) senden 3 yaş küçük.
Yn: Kate "hayran olmak" filan biliyorsun değil mi?

  Yine gözlerini devirmiş ve susmuştu...

  Ben stadiumu dikizlerken bir anda üzerime garip bir his çökmüştü, kafamı tam sahaya çevirdiğim sıra Garnacho ile yaklaşık 1-2 saniye göz göze gelmiştik, o ise sadece tribünleri izliyordu.

  Maçın başlamasına yaklaşık yarım saat vardı ve oyuncular hâla sahadaydı, duyduğuma göre oyuncular bazı hayranlara imza verecekti, ki zaten bende bu yüzden buraya gelmiştim.

  Tam bu sırada Erik Tan Hag oyunculara bir işaret vermişti ve oyuncular tribünlere dağılmaya başlamıştı. İyi hoş da 30 dakika içinde bu iş nasıl biticekti ki.

   Ben bunu düşünürken Kate' in birden omzumu dürtmesi ile düşüncelerimden ayrılmıştım. Tam ona ne olduğunu soracakken karşımda durup bana gülümseyerek bakan Garnacho ile göz göze gelmiştim.

  Yedek formamı çantamdan çıkarıp hemen ayağa fırlamıştım, o da aynı samimiyetle formamı alıp imzalamıltı, fakat geri vermemişti, eliyle bir dakika yapıp formamla sahanın ortasına inmişti.

  Yaklaşık 5 dakika sonra geri döndüğünde formamı bana uzattı.

Yn: Teşekkür ederim Garnacho.
Garnacho: Önemli değil.

  Bu adam gerçekten çok yakışıklıydı.

  Yedek formamı elime alıp baktığımda  5 imza görmüştüm, bunlar Altay, Eriksen, Martinez, Antony ve tabi ki Garnacho idi, fakat bir imzanın altında telefon numarası yazıyordu.

  Şansıma tüküreyim ki kim kimin imzası hiç bir fikrim olmadığı için numaranın kime ait olduğunu da bilmiyordum, sanırım geriye sadece bekleyip görmek kalmıştı...

  Maç bitmişti, 2-1 Man. United almıştı.

  İlk golü Eriksen, ikinci gölü ise Garnacho atmıştı.

   Şimdi ise oyuncular sahayı terk ediyorlardı, bense yine Garnacho ile göz göze gelmiştim, ama bu sefer bana göz kırpmıştı, sanırım numaranın kime ait olduğu şimdi belli olmuştu...

  Gerçek aşkın ne zaman karşımıza çıkacağını bilemeyiz, belki okulda, belki sokakta, belki de bir futbol maçında...

lisa2647 senin isteğindi🌺.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen, istek futbolcu varsa yorumlara yazabilirsiniz. 💮

 💮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Futboll Players | One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin