Jaoa Felix

311 4 1
                                    

    Erkek arkadaşım Jaoa ile son zamanlarda pek fazla görüşemiyorduk, çünkü ben üniversitenin son senesi için uzak bir şehre taşınmak zorunda kalmıştım ve bu da bizim ilişkimizi pek olumlu bir yönde etkilememişti, sürekli beni özlediğini ve  onun yanında olmamı çok istediğini söylüyordu.

   Bu gün  Jaoa' nun maçı vardı ve ona küçük bir sürpriz yapıp maçına gidecektim, ama onun bu süprizden haberi yoktu, çünkü ona vize haftası olduğunu, çalışmam gerektiğini ve gelemeyeceğimi söylemiştim, oysaki vize haftası 1 hafta önce bitmişti ve onun bundan haberi yoktu.

   Eşyalarımı son kez kontrol edip evden çıktım ve arabama binip direk stadyuma doğru yol aldım. Vardığımda ilk önce orada olan birkaç arkadaşımla selamlaştım, daha sonra ise aile üyeleri için ayrılan locaya geçtim. Bildiğim kadarıyla maç Portekiz ve Almanya arasında oynanacak ve  kazanan 2024 UEFA Avrupa Ligi şampiyonu olacaktı, yani bu maç Jaoa için çok önemliydi. 

   Maçın başlamasına yaklaşık 5 dk kalmıştı ve oyuncular artık sahaya çıkmaya başlamıştı, ben gözlerimle Portekiz' li futbolcular arasından Jaoa' yu ararken bir anda gözlerimiz buluşmuştu,  o da sanki beni arıyordu da bulduğuna sevinmiş ve şaşırmış gibi görünüyordu, aslında şaşırması gayet doğaldı, asıl benim hoşuma giden şey gelmeyeceğimi bilsede (ona göre) bir umut gözlerinin beni araması olmuştu. Ben ona gülümseyerek bakarken, o ise sırıtarak bana doğru elleriyle kalp yapmıştı, o an sanki kalbim tereyağı misali erimişti. 

   Marşlar okunduktan sonra maç başlamıştı. 12. dk' de orta sahadan Bernardo Silva sarı kart almıştı ve bu pek iyi olmamıştı, neyse ki 32. dk' de ilk golü Bruma atmıştı, ki bu da Silva' nın aldığı sarı kartı telafi etmişti. 43. dk' de ise karşı takımdan Thomas Muller takım arkadaşı olan Kai Havertz' ın asistiyle gol atmıştı, bu sayede 1. yarı bitmişti.

   Oyuncular soyunma odalarına geçmeye başladığı sıra, bende fırsattan istifade Joao' yu görmek için alel acele locadan çıkmıştım. Soyunma odasının olduğu yere vardığımda Joao tam içeri giriyodu ki ona seslenmemle arkasını dönmüş ve beni gördüğü gibi koşarak yanıma gelmiş ve bana sarılmıştı.

Joao: Seni çok özledim.                                                                             Yn: Bende seni çok özledim.   (Tam bu sırada Joao yüzünü boynuma gömmüş, bende kafamı onun omzuna koymuştum).                                                                                                                                        Joao: Gelmeyecğini sanmıştım.                                                                  Yn: Sana küçük bir süpriz yapmaya karar verdim diyelim.                Joao: Seni temin ederim ki hiç küçük bir süpriz değildi, aksine oldukça büyük ve şaşırtıcıydı, aynı zamanda güzel (Gülerek).                                                                                                                                                                                                                                                                         Tam bu sırada arkadan gelen gür sesle irkilerek birbirimizden ayrılmıştık.

Cristiano Ronaldo: Hey, aşk kuşları biraz acele edin 2. yarı başlamak üzere.                                                                            Joao:Hemen geliyorum.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Ronaldo gittikten sonra Joao bana dönerek;

Futboll Players | One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin