Okurken Sezen Aksu "Unuttun mu Beni" dinleyebilirsiniz.
Kızlarla beraber bir arkadaşımızın doğum günü partisine gelmiştik. Masamıza geçtiğimizde onu görmüştüm, karşımızdaki masada arkadaşlarıyla ve abisiyle beraberdi, üstünde polo yaka lacivert bi t-shirt, altında ise krem rengi keten bir pantolon vardı ve oldukça yakışıklı görünüyordu, eskiden birlikte olduğum adam . Ona bakarak bunları düşünürken gözlerim dolmuştu, o sırada Melis' in koluma dokunmasıyla irkilmiştim.
Melis:İyimisin?
Yn:Bilmiyorum (değildim).
Ela:Yapma Yn, değimicek biri için kendini harap etme.
Deren:Seni hak etmeyen biri için sakın üzülme, çünkü sen bir şey kaybetmedin, o seni kaybetti.
Ela:Ayrıca unutma, eğer seni gerçekten isteseydi bir yolunu bulurdu.Ela bunları o kadar keskin söylemişti ki kalbim o gün ki gibi tekrar sızlamış, bir nebzede olsa kabuk bağlamış olan yarası tekrar açılmıştı. Beni artık istemiyormuydu, benimle olmak, sesimi duymak istemiyormuydu. Bunları ilk defa bu kadar derine inerek düşünmüştüm. Şu an güngür güngür ağlamak geliyordu içimden, ama kalp fazla acılara maruz kalınca ağlamaz sessizleşirmiş ya benimkide o mevzuydu herhalde.
Gözlerimi yerde bir noktaya sabitlemiş yaklaşık yarım saat kadar oradan ayırmamıştım, etrafımda olan bitenle dahi ilgilenmiyordum, ta ki üzerimde bir ağırlık hissedene kadar, bu ağırlık somut bir şey değilde, sanki daha çok soyuttu, hatta öyleki yere sabitlediğim gözlerimi kaldırmama dahi sebep olmuştu. İşte o an anlamıştım bu ağırlığın sebebini, yeşillerini üzerimi dikmiş, sus pus beni izliyordu. Gözlerimi gözleriyle birleştirince ilk başta tereddüt edip gözlerini çekmişti, fakat benim geri adım atmayacağımı fark ettiğinde o da gözlerimin içine bakmaya başlamıştı. Bu durum bir süre devam ettikten sonra herkesin bir anda bir yere doğru gitmeye başladığını fark etmiştim, büyük ihtimalle hediyeler veriliyordu. Kızlarla birlikte hediyelerimizi alıp birlikte insanların toplandığı alana gittik. O kadar çok insan vardı ki neredeyse küçük bir kuyruk oluşmuştu. Biz beklerken doğum günü sahibi olan arkadaşımız Arda bir anda elinde mikrofonla yanımıza gelmiş, kolunu omzuma atmıştı;Arda: Öncelikle beni bu mutlu günümde biraz daha yaşlanırken yanlız bırakmadığınız için hepinize çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız.
Aslına bakarsanız bu konuşmayı yapmak 3 ay önce aklımın ucundan dahi geçmezdi, fakat durum şimdi çok başka bir hal aldı ki özellikle de benim için.3 ay önce mi? Nasıl yani biz biz Kazım' la 3 ay öce ayrılmıştık ve aklıma gelen ilk şey bu olmuştu, Arda konuşurken beynimde sadece geçtiğimiz 3 ay vardı.
Arda: (Bana dönerek) Yn son 3 aydır sana olan hislerime düşüncelerime engel olamıyorum, uyurken yemek yerken sürekli ama sürekli seni düşünüyorum, ne yaparsam yapayım seni aklımdan çıkaramıyorum, bu mutlu günümde bana verilebilecek en güzel hediye (Bir anda elimi tutmuştu) benim olman olur. Benimle çıkar mısın?
Bunu yapamazdım aklımda Kazımcan' dan başkası yokken, ona ümit vermek haksızlık olurdu. Tam bu sırada gözlerimle Kazımcan' ı aramaya başladım, sonunda onunla göz göze geldiğimizde bir anda arkasını dönüp gitmişti. Herkes bana bakıyor, benden bir cevap bekliyordu. Geriye yapılacak son bir şey kalmıştı;
Yn:Ben, ben çok özür dilerim ama yapamam.
Son sözlerimi söyleyip koşarak oradan ayrılmış Kazım'ı bulmaya gitmiştim, ben koşarken de arkamdan bir kaç tezahürat duymuştum, büyük ihtimalle Kazım' ın arkadaşlarıydı çünkü özellikle "yenge" kelimesini duyuyordum, hatta yanlış duymadıysam Kazım' ın abisi, Eren abi "yürü be küçük yenge" demişti, bu da yüzümde küçük bir tebessüm oluşmasını sağlamıştı.
Partinin yapıldığı alandan çıktığımda sokağın karşı tarafında kaldırıma çökmüş, kafasını elleri arasına almış olan Kazım' ı gördüğümde bir saniye bile kaybetmeden yanına gitmiştim.
Geldiğimi anlamamış olacak ki hiçbir tepki vermemişti, bu sefer yanına oturmuştum ve elimi omzuna koymuştum.Kazım' dan
Duyduklarımdan sonra kan beynime sıçramıştı adeta, hala kör kütük aşık olduğum kadının gözlerimin önünde başkasıyla olmasına dayanamazdım. Aptallık etmiş onun parmaklarımın arasında kayıp gitmesine izin vermiştim, kısa bir süreliğine düşen performansım için onu suçlamış ilişkimizi bitirmek istemiştim.Karşımdaki kareye daha fazla tahammül edemediğim için kendimi sokağa atmıştım, ama omuzlarıma çöken ağırlık ile ancak karşıdaki kaldırıma kadar gidebilmiştim sonra, ise yere çöküp başımı ellerim arasına alıp yediğim haltı düşünmeye başlamıştım, tam o sırada yanımda bir haraketlilik hissetmiş, omzuma konan elle, kafamı çevirmiş, çevirdiğimde ise gördüğüm şeyle kalbim ağrımıştı, gelmişti yanımdaydı, bana bakıyordu...
Yn' den
Kafasını bana çevirmiş, dolu dolu olan yeşilleriyle bana bakıyordu. Onun dolu gözlerine karşın gözümden bir kaç gözyaşı firar etmişti, bunu fark ettiğinde ise baş parmaklarıyla onları silmişti.Kazımcan: Kabul ettin mi?
Yn: Neyi kabul ettim mi?
Kazımcan: Şeyi işte-
Yn: Kazım, şüphen olmasın, benim senden başkasını sevicek bir kalbim yok.
Bir anda beni kendine çekip sarılmıştı, kafasını boynuma gömmüş, yanlış hissetmiyorsam ağlıyordu. İlk önce sarılmasına karşılık veremesemde kollarım bir anda beline dolanmış kafamı omzuna koymuştum.Kazımcan: Çok özür dilerim, eşşeklik ettim, aptallık ettim, ama n' olur affet beni, lütfen. Sensiz yaşayamıyorum, yapamıyorum, uyandığım her sabaha bir parçam eksik uyanıyorum, yatağa uzandığımda sol yanımda ki boşluk her gün daha da çok sızlıyo. Seni o kadar çok özledim ki nasıl tarif ederim bilmiyorum, kelimeler kifayetsiz kalıyor.
Yn: Ben sana hiç kızmadım, ben sana hiç küsmedim de, çünkü sen benim sevdiğim kişiden daha fazlasısın, sen benim aşık olduğum adamsın, ben senin beni terk ettiğin gün zaten seni kalbimde affetmiştim Kazım.
Benim son sözlerime ithafen Kazım dudaklarıma küçük bir buse kondurmuş, bir daha birbirimizden hiç ayrılmamak üzere sarılmıştık.
"Bir ilişkide gurur varsa o ilişkide aşk yoktur. Çünkü aşk insanı gurursuz yapacak kadar güçlü bir duygudur".
Umarım bu bölümü beğenirsiniz sizi çok seviyorum 💋 ( Oy verip yorum yapmayı unutmayın istek varsa yazabilirim, pls yorumlarda belirtin💮).
Bu adamın tatlılığı halis midir???? shjbksjk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futboll Players | One Shots
Teen FictionFutbolcular ve Yn (İstek bölüm alınır, istediğiniz futbolcuları yoruma yazın).