Hector Fort

191 4 4
                                    

? : Selam.

  Dedi arkadan gelen Hector' un sesi, bense sıcak bir gülümsemeyle onu karşılayıp;

Yn: Selam Hector, hangi rüzgar attı seni buraya?

  Hector Fort, ortada hiçbir sebep yokken,  biz çok mutluyken benden  ayrılan  ve yine de ona karşı hislerim olan eski erkek arkadaşım.

  Benden ayrıldığında arkadaş olarak kalmak istedğini söylemişti, ama hâla kafamda dolaşan soru işaretlerini anlamlandıramıyordum.

  Neden, neden ayrılmıştı ki benden. Oysaki gayet mutluyduk, hatta normal çiftlere göre bile daha az anlaşmazlık yaşardık.

Hector: Konuşmak için geldim aslında.

  Dedi yüzüne ciddi bir ifade takınarak.

Yn: Niye ki, sadece arkadaş olduğumuzu sanıyordum.

  Dedim direk savunmaya geçerek.

Hector: Öyleyiz zaten, dediğim gibi sadece tavsiye almak için geldim.

  Bunu bu şekilde söylemesi yüzsüzlükten başka bir şey değildi. Maskaralığın da bu kadarı diye geçirdim içimden. Sonuç olarak eski sevgilinle arkadaş kaldınız diye ondan ilişki tavsiyesi istemek biraz fazla patavatsızcaydı bana göre, ki haklıydım da.

  Hector' a umutsuz bir şekilde baktığım da, bunu fark edip hemen açıklamaya geçmişti;

Hector: Kuzenim Elena ile aram bozuldu ve gönlünü nasıl alacağım hakkında hiç bir fikrim yok, ben de belki sen yardımcı olabilirsin diye düşündüm.

  Hector' un söylediği şey ile aklımda ki düşüncelerin yerle bir olması içimi epey rahatlatmıştı. Sanırım ben biraz önyargılı yaklaşmıştım.

  Cevap olarak başımı bilmiyorum anlamında salladım.

Hector: Eskiden olsa her sorunuma bir çözüm bulurdun.

  Hector' un söylediklerinden sonra yüzünde ki buruk gülümsemeye karşın;

Yn: Evet, sen beni terk etmeden önce öyleydi.

   Söylediklerimin ne kadar acımasız olduğuna göz yummuş, dolu gözlerle Hector' un isteksiz ve kırılmış  gidişini izliyordum.

Bazen bazı bitişler yeni başlangıçların işareti falan değildir, bazen her bitiş sadece bir bitiştir.

Bacılarım okullar açıldı ve bu sene benim sınav senem o yüzden çok aktif olamayabilirim, yine de sizi seviyorum.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın (İstek futbolcu varsa yorumlara yazabilirsiniz) 💙💛❤️

Oy verip yorum yapmayı unutmayın (İstek futbolcu varsa yorumlara yazabilirsiniz) 💙💛❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Futboll Players | One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin