Nicola Zalewski Part 2

132 5 0
                                    

Nicola: Efendim tatlım.
Yn: Nasılsın canım.

Sesimin titremesine engel olamayıp ağlamaklı bir sesle konuşmuştum, ve bu Nicola' nın epey dikkatini çekmişti;

Nicola: Yn iyimisin bir tanem.
Yn: Bak ne diyeceğim seninle bir konu konuşmalıyız, bana gelmeye ne dersin ?
Nicola: Tabi, hemen geliyorum sevgilim.

Telofonu kapatmış salona geçip Nicola' yı beklemeye başlamıştım.

Yaklaşık bir 20 dakika sonra zilimin çalmasıyla Nicola' nın geldiğini anlamış ve hemen kapıya gitmiştim.

Kapıyı açtığımda elinde koca bir buket lilyumla (siz sevdiğiniz çiçeği hayal edebilirsiniz) bana masumca bakan Nicola ile karşılaşmıştım.

Şu sıralar aramız biraz limoni olduğu için sürekli şirinlik yapıyordu ve bu sefer ki beni hem çok mutlu etmiş hem de duygulandırmıştı, hatta öyle ki gözlerimin dolmasına sebep olmuştu.

Yn: Hoşgeldin canım.
Nicola: Hoşbuldum bir tanem. (Bu sırada yanağıma hemen bir öpücük kondurmuştu).

Nicola içeri girerken gözlerimin dolduğunu fark etmiş olacaktı ki çiçekleri amerikan mutfağımın tezgahına bırakıp hemen yanıma gelip sarılmıştı.

Nicola: Bir sorun yok değil mi?

Bu sırada salona geçmiş koltuğa oturmuştuk.

Yn: Hayır hiçbir sorun yok, yani sanırım yok.

Nicola anlamaz gözlerle bana bakmaya başlayınca konuşmaya devam etmiştim;

Yn: Bak Nicola bu şeye nasıl bir tepki göstereceğini bilemiyorum, veya isteyip istemeyeceğini, ama ben kararımı verdim ve son derece kararlıyımda, ayrıca senden bir beklentimde yok, sadece bu şeyi bilmeye senin de hakkın var ve gizlemek pek doğru olmazdı.
Nicola: Yn neyden bahsediyorsun sen.

Bu söz üzerine banyoya gidip hamilelik testimi almış ve salona geri dönmüştüm.

Testi Nicola' nın önüne bıraktığımda neye uğradığını şaşırmış ve gerçekliğinden emin olmaya çalışıyormuş gibiydi.

Nicola: Yn sen ciddi misin?

Kafamı sallamakla yetinmiştim;

Nicola: Yani sen anne, ben baba olucam, bizim bir bebeğimiz olacak değil mi?
Yn: Evet.

Nicola bir anda heyecanla ayağa kalkmış, bana sıkıca sarılmış ve boynuma öpücükler kondurmaya başlamıştı, bense onun bu haline gülmüş ve kollarımı sıkıca beline sarmıştım.

Nicola: Seni çok seviyorum.
Yn: Bende Nicola, bende.

Ayrıldığımızda Nicola bir anda önümde diz çökmüştü;

Nicola: Biliyorum belki şu an yanımda bir yüzük yok, ama sana yemin ederim ki Yn içimde sana ilk aşık olduğumda hissettiğim duygularım şu an hissettiğim duygular kadar saf ve bu bence şimdi soracağım soruyu sormak için en uygun zaman.
Yn benimle evlenir misin?
Yn: EVET, Evet.

Nicola' nın ayağa kalkmasıyla boynuna atlamış ve ona bir daha hiç ayrılmamak üzere sarılmıştım.

Bazen bazı hikayelerin sonu diğerlerinde olduğu gibi tam takırında ilerlemez, fakat her şeyi güzel kılanda farklılıkların olması değil midir.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Futboll Players | One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin