Tuğçe' yle bir birimize döndüğümüzde ilk konuşan ben olmuştum;
Yn: Hadi inelim.
Tuğçe: Yn-
Yn: Bak Tuğçe, çocuk değilim ben, ne yapmak istediğimi biliyorum, tamam.
Tuğçe: Biliyorum biliyorum, ama korkuyorum Yn, arkadaşımı, kardeşimi tekrar o halde görmekten çok korkuyorum, n'olur anla sende beni.Tuğçe' nin söyledikleriyle gözlerim dolmuş, anında ona sarılmama sebep olmuştu.
Yn: Seni çok seviyorum kardeşim, iyi ki varsın.
Tuğçe: Bende seni çok seviyorum kardeşim, sende iyi ki varsın.Tuğçe' yle birbirimizden ayrılmamız ile Yunus' un tekrar kornayı çalması bir olmuştu.
Yn: Hadi inelimde artık şu keçi daha da sabırsızlanmasın.
Tuğçe: Tamamdır, hadi inelim.Tuğçe' yle beraber çantalarımızı alıp aynada son bir kez kendimize baktıktan sonra aşağı inmiştik, ki inmemizle arabaya yaslanmış telefonlarına bakan iki adamla karşılaşmamız bir olmuştu.
Tabi Yunus Tuğçe' yi direk fark etmişti ve ona sarılıp öptükten sonra direk övgü yağmuruna tutmuştu. Bu sırada gözüm bir kere Kerem' e kaymıştı ve onun da bana baktığını fark etmiştim, tabi onun bana baktığını fark eder etmez gözlerimi çekmiştim, bu sırada Yunus bana dönmüştü.
Yunus: Sizde çok güzel olmuşsunuz Yn hanım, ama benim sevgilim kadar değil tabi.
Yn: Haşa canım, abartıyorsunuz Yunus bey.Hepimiz buna gülerken gözlerim yine Kerem' e kaymıştı, bizde seninle böyle olabilirdik Kerem ahh ahhh, ama sıçtın işte her şeyin içine.
Yunus: Hadi binelim artık arabaya, yoksa geç kalıcaz.
Tuğçe: Tamam canım.İşte kalbim şimdi güm güm atıyordu, boku yemişko Yn.
Arabaya bindiğimizde Tuğçe ön koltuğa, ben Kerem'le arkaya oturmuştuk tabi ben kendimi kapıya yapıştırmış, olabildiğince Kerem' den uzak durmaya çalışıyordum, kısacası biri araba çalışırken benim oturduğum tarafın kapısını açarsa ben direk essela, Kerem' se kendini benim kadar kasmamış, hatta biraz ortada bulunan koltuğa doğru oturmuştu.Şu an arabada o kadar gerici bir hava vardı ki, kimse konuşmaya cesaret edemiyordu adeta, ta ki Tuğçe ağzını açana kadar, (hay açmayaydın keşke) ;
Tuğçe: Eee Yn konuştuğun çocuğu anlatsana biraz.
Tuğçe' nin sorduğu soruyla epey afallamıştım, büyük ihtimalle Kerem' e gıcıklık olsun diye sormuştu, ve sanırım işe yaramıştı çünkü Tuğçe' nin soruduğu soruyla Kerem' in bana dönüp resem pür dikkat kesilmesi bir olmuştu.
Yn: Şey yani, ne söyliyim ki şimdi?
Yunus: Kim bu adam, nedir, necidir? mesela, kayınbiraderimi tanımak isterim sonuç olarak.Kerem' in boğazını temizlemesiyle Yunus ne dediğinin farkına varmış, ve hemen söylediklerini düzeltmişti.
Yunus: Yani kim ki bu lavuk, sen benim kız kardeşim sayılırsın, sonuç olarak.
Tuğçe: Lavuk ne alaka Yunus, hem benim arkadaşım aynı kendi gibi birini bulmuştur, yani eli yüzü düzgün, iyi huylu, yaptığı işte de başarılıdır kesin.Tuğçe tüm kelimelerini Kerem' e inat bastırarak söylemişti resmen.
Yn: Aslında yeni yeni konuşmaya başladık bizde, ama hani gerçekten eli yüzü düzgün, Atatürk Hastane' sinde de kardiyolog olarak çalışıyor, bi de iyi geçimli biri, yani şimdiye dek 3-4 kez buluştuk ve hepside güzel geçti.
Yunus: İyiymiş.
Tuğçe: Doktor yani.
Kerem: Tuğçe sen bu adamı tanımıyor musun ki ?
Tuğçe: Tanıyorum tâbi, ama sürekli söylemek hoşuma gidiyor napıcaksın işte. (Yavaş at Tuğçe, yavaş)
Yn: Tamam uzatmaya gerek yok, zaten çok ciddi bir şey değil, dedim ya birbirimizi daha yeni tanıyoruz, hani ola ki bir şey oldu ikimizden birinin hoşuna gitmedi, her şey biter o zaman.
Tuğçe: Aaa niye öyle diyorsun ki bence siz evlenirsiniz falan yani, hem çocuk resmen sana tapıyor.Tuğçe' ye dikiz aynasından keşke biraz daha abartsaydın dercesine bir bakış attıktan sonra önüme dönmüş, aslında Tuğçe' nin bir bakımdan haklı olduğunu fark etmiştim , çünkü çocuk cidden bana tapıyordu, ve ben ona agam gibi davranıyordum.
Bu sırada araba durmuştu;
Yunus: Evet gençler varış noktamıza gelmiş durumdayız, inebilirsiniz.
Biz arabadan indikten sonra vale gelip arabayı otaparka çekmek için almıştı. Bu sırada birinin kolumu tutmasıyla hemen o yöne dönmüştüm;
Kerem: Biraz konuşabilir miyiz? ...
Ağaçta ki en tatlı şeftali siz olabilirsiniz, fakat bazı insanlar şeftali sevmez.
Olum ben Beşiktaş' lıyım ama Kerem ve Ferdi' nin gitmesi bana bile koydu lan.
Part 3 için 10 oy çiçeklerim, yorum yapmayı unutmayın.
❤️💛💙🤍🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Futboll Players | One Shots
Teen FictionFutbolcular ve Yn (İstek bölüm alınır, istediğiniz futbolcuları yoruma yazın).