Pedri Gonzalez Lopez

212 5 2
                                    

  Koltukta oturmuş telefonuma bakarken birden kapı açılma sesi duymuştum, daha doğrusu  neredeyse bütün evi titreten bir kapı çarpma sesi, gelen kişi erkek arkadaşım Pedri olmalıydı.

  Onunla dün çok büyük bir kavga etmiştik, çünkü yaklaşık 1,5 aydır çok yoğun bir antrenman içerisindeydi  ve beni sürekli ihmal ediyordu, fakat o bunun doğru olmadığını  sadece şu sıralar epey yoğun olduğunu söyleyip inkar etmişti...

  Pedri saçları ıslak bir şekilde oturduğum kanepenin diğer ucuna oturmuştu.

Pedri: Hâla benimle konuşmuyor musun?

  Ona cevap vermemiş kafamı baktığım telefonuma daha fazla gömmüştüm.

Pedri: Bak, tamam, üzgünüm, hatalı taraf benim, bunu da biliyorum ama sende beni biliyorsun, ne olur biraz alttan alsan.

  Bu son söylediği üzerine kafamı telefonumdan kaldırıp ona dönmüştüm.

Yn: Pedri farkındaysan zaten bu ilişkide alttan alan tek kişi benim.
Pedri: Yn sende farkındaysan ben hep böyle biriydim, yani sonradan falan değişmedim.
Yn: Anlamıyorum ne söylemem gerek, bana 1,5 aydır kız arkadaşın değilmişim gibi davrandığın için sorun yok falan mı?!
Pedri: Ciddi misin, ahh tanrım, biraz beni anlamaya çalışsan ne olur sanki!
Yn: Pedri, biliyor musun belkide biraz ara vermeliyiz, madem şu sıralar birilerine ayıracak vaktin yok.

  Son sözlerimi söyleyip direk odamıza çıkmış ve elime bir valiz alıp bana ait ne varsa her şeyi valize tıkmaya başlamıştım. Pedri ise hâla aşağıda bağırıyor du.

Pedri: Ben sana böyle bir şey söyledim Yn.

  Aşağıya indiğimde elimde ki valizi gören Pedri yüzüme öfkeyle karışık bir şaşkınlıkla bakmaya başlamıştı.

  Valizi işaret ederek;

Pedri: Bu da ne?!
Yn: Gidiyorum.

Pedri: Saçmalama, şu şeyi bir kenara  bırakta adam akıllı konuşalım!

  O bunları söylerken ben çoktan çıkış kapısının bulunduğu hole girmiştim, o ise arkamdan gelmeye başlamıştı.

   Pedri arkamdan boşta olan kolumu sertçe tutmuş ve beni kendine çevirmişti.

Pedri: Hiç bir yere gitmiyorsun!
Yn: Öyle mi!
Pedri: Öyle!

  Tam bu sırada Pedri elimdeki valizi alıp kenara fırlatmış ve beni duvara yaslayıp öpmeye başlamıştı, aynı zamanda dudaklarıma doğru sürekli özür diliyor ve beni ne kadar sevdiğini söylüyordu. Birr süre sonra bende ona karşılık vermeye başlamıştım...

Oy verip yorum yapmayı unutmayın, istek futbolcu varsa yorumlara yazabilirsiniz. 💓

 💓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  

Futboll Players | One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin