°˖🐾°⋆☬ 33 ☬⋆˚🐾˖°

883 93 98
                                    

අනේ කතාව දෙන්න පරක්කු උනාට ගොඩාක් සමාවෙන්න හොඳේ... මේක 🔞 නිසා කැමති අය විතරක් කියවන්න.. Images වත් කතාවවත් report කරන්න නම් එපා හොඳේ... 🔞 ( නිකමට මේ සින්දුවත් අහල lyrics ටිකත් බලන් යන්නකෝ ඈ.... ❤️‍🔥👉👈

18 + ==================>>>>>>>>>>>

ජන්ග්කුක් එයාගෙ එක අතකින් වැලදගෙන ඉන්න tae ගෙ පුංචි සාමාජිකයව හයියෙන් අල්ලන් top එක හෙමිහිට මහපටැගිල්ලෙන් පිරිමදින ගමන් විඩෙන් විඩේ එයාගෙ දිවත් tae ගෙ කන ඇතුලෙ එහෙ මෙහෙ යවන ගමන්ම මත් උණු කටහඩින් කිව්වෙ tae පුදුමෙන් වගේම ජන්ග්කුක්ගෙ වැඩේ දරාගන්න බැරුව වෙවුල වෙවුල කෙදිරි ගාද්දි..

" ඔයා මටත් වඩා ඒක enjoy කළා පැටියෝ.... මම ඒක දන්නව.. අද මම ඒක ඔයාට කියන්න හිතුවෙ අපි අතරෙ නිකරුනේ වැරදි වැටහීම් තියෙන්න ඕනෙ නැති නිසා.. I love when it's so fu**g rough and I'll take you to heaven... My puppy....!

එහෙම කියන ගමන්ම කම්මුලට හාදුවකුත් දීල tae ව එහෙම්ම හෙමින් වැලදගෙන හිටපු අත් දෙකෙන් ලිහිල් කරල බිම ඉදගෙන ඉන්න ඇරල නැගිට්ට ජන්ග්කුක් සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවතින් ඉද්දිම මේසෙ උඩ තිබ්බ phone එක අරන් කාටද ඩයල් කරන හැටි tae තොලත් නොපිට පෙරළන් කුතුහලයෙන් බලන් හිටිය.

" හෙලෝ.. ජෙනී අම්මා.. අපිට උදේ කෑම room එකට අරන් එන්න එපා.. අපිට මෙහෙ කන්න දේවල් ගොඩක් තියනව.. ඒ වගේම second floor එකේ පඩිපෙළ හරියටවත් එන්න එපා.. kitchen එකේ servant ල වැඩ ඉවර නම් ගෙදර යවන්න.. "

ජන්ග්කුක් කටේ තොලේ නොගෑවි කිව්ව වචන වලින් tae සලිත වෙලා ගියත් මේව ඉල්ලන්ම කන ඒව හින්ද බිම බලාගෙන ඇගේ නූල් පොටක්වත් නැතුව ඔහේ බිම දනගහන් හිටිය...

පස්සෙ හෙමින් ඇස් ලොකු කරන් බලන් හිටපු tae ළගට ආව ජන්ග්කුක් එයාගෙ විශාල සාමාජිකයව අතින් හෙමින් පිරිමදින ගමන් ඇදෙන් ඉද ගත්ත... Tae කෙල ගිලෙන්නෙත් නැති ගානට නොසන්සුන් වෙලා හිටියත් ජන්ග්කුක්ගෙ ලොකු සාමාජිකයව ඇද ළග දන ගහගෙනම අතින් අල්ලන්න හැදුවත් ජන්ග්කුක් ඉස්සර උනා..

" අත් නෙවේ baby... මෙන්න මේක විතරක් පාවිච්චි කරන්න.. ! "

ජන්ග්කුක් tae ගෙ කට ඇතුළට ඇගිලි දෙකකුත් දාල කට උල්වෙන්නම කම්මුල් දෙක මිරිකන් මූන දෙපැත්තට හොලවන ගමන් ගිනියම් වෙච්ච ලා නිල් පාට ඇස් වලින් බිම දණ ගහන් ඇස් ලොකු කරන් හිටපු tae දිහා ඇසිපිය නොහෙලා බලාගෙන මූණට ලංවෙලා කිව්ව.

𓃮𝖯𝖠𝖭𝖳𝖧𝖤𝖱𝖲️𓃮️ Taekook FF  ✅COMPLETED ✅Where stories live. Discover now