8.
•Teodora•
Stižemo ispred ogromne kapije,da ne znam da ovde žive Stefanovi roditelji pomislila bih da me je doveo u palatu kraljice Elizabete.
Klikne dugme na nekom malom daljinskom i kapija se otvori i tek tad vidim da je kapija ništa naspram kuće.Kakve kuće?Ovo je palata.
Na ulazu stoji 6 čuvara,prolazimo ih i Stefan autom kruži oko ogromne fontane i staje ispred ulaza od ove palate.
-Dobrodošla-kaže mi i izadje iz auta.
Ja isto učinim i u tom trenutku iza sebe čujem ženski glas.
-Stefane sine,pa gde si ti-okrećem se i vidim Snežu kako prilazi autu i tek tad ugleda mene.
-Teodora,draga okle ti?-pita me ljubazno i zagrli me.
-Vas dvije se znate?-pita Stefan.
-Da,upoznale smo se u tvom restoranu-njegovom restoranu?Ja ništa ne razumijem sad,potpuno sam zbunjena.
-Kako mislite njegovom restoranu?-pitam.
-Restoran u kojem si radila do prije 2 dana je moj restoran-kaže dok vadi kofere iz gepeka.
-A Sneža je tvoja majka jel?-pitam ga.
-Jeste-odgovara mi.
-Zašto ste onda ćutali na Sandrin bezobrazluk onaj dan?Mogli ste da joj kažete da vam je Stefan sin,mogli ste čak i da je otpustite-kažem joj.
-Mogla sam,ali sam htjela da vidim kako se osoblje ponaša prema mušterijama koji nisu obučeni po poslednjoj modi.
-Majko,jesi li to opet predvodila eksperimenete u mojim restoranima?-pita je Stefan i stane pored mene.
-Jesam malo sine,i samo da znaš da ona Sandra treba da dobije otkaz-kaže mu Sneža i namigne mi.
-Što?Mislim da sjajno obavlja posao.
-Htjela je da mi sipa nešto u piće i Teodoru je otpustila jer mi je pomogla.
-Jel to istina Teodora?-pita me i ja samo klimnem glavom.
-Inače,majko,Teodora je moja žena,da vas upoznam i ako se već znate-Sneža mi se nasmeši blago.
-Pa kako ste se upoznali?-pita i tu odlučim ja da pričam.
-Kidnapovao me je i rekao je da će da me ubije ako se ne bude udala za njega-Sneža me je gledala šokirano par sekundi i onda je Stefana povukla za uvo.
Pošto je ona niža on je morao da se spusti do nje.
-Zar sam te tako vaspitala konju!?Nisam li ti rekla da budeš džentlmen prema damama!?-viče mu dok on sklapa oči od bola a ja jedva uspijevam da se ne nasmijem.
-Majko,nisam više dijete da me vučeš za uši!Pusti me-makne njene ruke i stavi svoju ruku na uvo koje je crveno.
-Sram te bilo!Ajde Tea udjimo unutra nek on iznese kofere-uzme me za ruku i provuče kroz ova ogromna vrata.
-Dragi!Vidi kako nam je snaja lijepa!-viče Sneža dok ulazimo u dnevnu sobu.
-Evo me draga-vidim starijeg čovjeka kako ustaje fotelje i prilazi nam.
Zagrli me očinski i kaže-Dobrodošla kćeri,osjećaj se kao kod kuće.Ja sam Neško.
-Ja sam Teodora,drago mi je-on mi se nasmije i priđe Sneži poljubi je u glavu.
-Dočekali smo i to da se naš Stefan oženi.Iskreno,mislila sam da će ostati neoženjen do kraja života-kaže Neško i nasmije se.
-Znaš Tea,on kad je bio mali sve je pričao kako...-krene da mi priča nešto o Stefanu ali je Stefan prekine kad udje u dnevnu.
-Majko,ne zamaraj je dosadnim pričama o mom detinjstvu-ostavi kofere kod vrata i izvali se po kauču.
-Pa samo sam htjela da joj ispričam o tome kako si sve pričao kako ćeš se oženiti princezom i eto na kraju si se oženio njome-uštine me Sneža za obraza a meni postane neprijatno.
-Da,da princeza...odoh da se istuširam-izadje iz dnevne i nestane uz stepenice.
-Jel se ponaša dobro prema tebi?-pita me njegov otac.
-Da,stvarno je fin-kažem ali ne mislim tako.
-Dobro onda,ajmo draga u sobu gore da odmorimo malo,moramo poslije na onu večeru sa Ratkovićem-uhvati Snežu za ruku i blago je vuče ka stepenicama.
-Tea,slobodno razgledaj kuću,ti i Stefan ste u njegovoj,sada vašoj sobi gore,druga vrata desno.Ako si gladna pitaj Mirku da ti nešto napravi.
-Važi,vidimo se-i popnu se uza stepenice i nestanu nedje niz hodnike.
Uzele sam da razgledam kuću i nisam mogla da je se nagledam.Sve je tako pod konac,elegantno i raskošno.
Imaju biblioteku i teretanu.Imaju napolje ogroman bazen a imaju i u kuću isto bazen.Dolje u garažu se nalaze na desetina auto,to je više neki salon auta no garaža.
Kuhinja im je ogromna,skoro koliko moja dva stana.
Ogladnela sam od razgledanja i odlučila da napravim nešto sama,neću zamarati Mirku da mi pravi.
Pustila sam muziku na radiu koji sam našla u komodi i uzela da pravim sendvič.
Volim dok kuvam da slušam muziku,i plešem.
•Stefan•
Krenuo sam ka garaži da odem do kluba ali sam dok sam prolazio pored kuhinje vidjeo Teodoru okrenutu mi ledjima kako njiše dupe.
U pozadini ide pjesme od Cece Vidimo se dasoVidimo se, daso
Vidimo se, svud se čuje muzika iz kola
Taksi SMS-om zvala sam do pola
Idem sama gde su noćas svi
Svega mi je malo
Izlazaka, love, seksa, čujes li, budalo?
Još ni pola u moj život nije stalo
I po mene više ti ne dolaziVrtela je dupetom kao najseksibilnija striptizeta,napalila me je ka niko.
Ti si kriv kad sebi nisam lepa
Ti si kriv što sam tako bleda
I ti si kriv što kraj tebe mene nemaNakon ovog dijela okrenula se ka meni i pogledala me postidjeno.
-Koliko dugo već stojiš tu?-pita me.
-Dovoljno dugo da vidim kako plešeš-približim joj se a ona se odalji.
-Zašto bježiš od mene?-pitam je.
-Ne bježim,samo ne želim da budem u tvojoj blizini.
-Draga-približim joj se tako da nam se usne skoro dodiruju-mi smo u braku,ako si zaboravila.
-Ha-podsmjehne se-dragi,ovo nije niti će ikad biti pravi brak,ako si zaboravio-stavi prst na moje grudi i udalji me.
-Upravu si,ti si tu samo da otplatiš dug-pogledam na sat i vidim da već uveliko kasnim na zakazan termin-aj odoh ja,imam zakazano nešto-krenem da izadjem ali me njen glas zaustavi.
-Termin za kurvom?Idi,nemoj da kasnis-okrenem se ka njoj i vidim je kako ide ka šanku i smješta guzu na stolicu.
-Neću,ne brini se ti-izađem i pošaljem poruku da neću doći večeras,napalila me je Teodora,sumnjam da bi sad neko uspeo da me zadovolji.
Sjeo sam u BMW X6,dodao gas ostavljajući prašinu za sobom.
YOU ARE READING
Samo ti i ja
RomanceStefan kidnapuje Teodoru zbog para koje mu duguje njen otac.Oženi je misleći da će njihov brak biti samo na papiru ,nisu ni jedno ni drugo računali da će se iz ovog braka desiti nešto više.