7

1.4K 28 0
                                    

7.

•Teodora•

Pokušala bih da pobjegnem,ali znam da neću uspjeti.

Ovaj brak ne znači ništa,vjerovatno ću biti njegova lutkica sa kojom će da se hvali na te neke dogadjaje i poslije će ići i jebati se sa nekom kurvom.

Gledam ga dok se vozimo ka mojem stanu i proučavam njegove crte lice.

I prije sam bila svjesna njegove ljepote ali sad kad bolje gledam postajem sve svesnija.

Ima kratku kosu boje krema.Ima kafene oči,gotovo crne...u njima vidiš samo tamu i opasnost.

Ima grube crte lica i savršene usne.

Dosta je veći od mene,niža sam od njega za glavu,a pored njega se osjećam kao miš pored medvjeda

Ima široka ramena i sav je mišićav.Ima takođe izražene vene na rukama a ja sam djevojka koja se pali na to.

Ne mogu poreći,Stefan je prezgodan...možda bih se i zaljubila u njega da me nije oteo i oženio na silu.

Moje razmišljanje i proučavanje njegove građe prekida njegov kratki smijeh.

-Sad u glavu sigurno razmišljaš o tome koliko sam ja lijep-pogleda me na kratko sa osmijehom i vrati glavu na put.

-Ipak će biti da razmišljam o tome kako si me kidnapovao i oženio na silu i kako si mi uskratio sve-drsko mu odgovorim.

-Znaš,ovaj brak nikad neće biti pravi.Tako da se opušti.Samo ćemo u javnosti biti srećan bračni par a u sobi nećemo biti ništa.-kaže.

-Znači moćiću da imam nekog pored tebe?-pitam ga.

-Ne naravno,ja ću moći,ti ne.

-A zašto to?-pitam drsko-I ja sam osoba isto koliko i ti,i ja imam svoje potrebe-fazon jednom sam imala seks.

-Ako već hoćeš nekog da ti zadovolji potrebe tu sam ja.Ja ću uvjek biti na raspolaganju-pogleda me kratko i namigne.

-Ma nemoj,ti misliš da ću ti ja dopustiti da mi priđeš?-pitam ga.

-Možda ne sad,ali pašćeš na moj šarm kad tad.

-Znači toliko si siguran u to?

-Aha.

-Koliko će da traje ovaj brak?-pitam ga nakon nekoliko minuta tišine.

-Dok nas smrt ne rastavi-nasmije se.

-Ozbiljno te pitam,kad ćemo da se razvedemo?-nije mi do smijeha.

-Nikad-odgovori.

-Kako nikad?Pa ja imam planove za budućnost-napunile su mi se oči suza.

-Ako su ti planovi djeca,zaboravi ih.Ja ne želim djecu tako da neće imati ko da ti ih napravi.Stigli smo-kaže i tek tad vidim da smo ispred moje zgrade.

Ja odmah izletim iz auta da ne vidi da su mi oči pune suza.

Ulazim u stan polako,kao da se bojim da nešto ne slomim.

Ovaj stan mi je jako drag.Za njega me veže dosta uspomena.

Polako pakujem ostalu garderobu i šminku u kofer.

Dok sam pakovala stvari iz komode kod televizora,zaustavila sam se na jednoj uramljenoj fotografiji.

Gledam fotografiju i prstom prelazim po njoj dok mi suze idu niz obraz.

-Ko je to?-pita me Stefan koji je do tad sjedeo na kauču i gledao u telefon.

-Jedna osoba kojoj dugujem svijet-kažem i spakujem sliku u kofer sa garderobom da se ne bi razbila.

-Nećeš mi reći nešto više o toj osobi?-pita me dok izlazimo iz stana.

-Neću,to tebe ne treba da interesuje-i tu je prestao da propitkuje.

Vratili smo se u vilu,sve stvari smo prenijeli u auto i zaputili smo se na drugi kraj Beograda.

Čitav put smo proveli u tišini dok je na radiju svirala pjesma od Djordja Balaševića.

Na stanici u Puli pod vrelim suncem leta
Sam čekao autobus i svirao gitaru
Tad sela je kraj mene i pitala dal smeta
I znam li dobar hotel u Rovinju il Vrsaru

Oprosti mi Katrin možda nisam bio fin
Mada si mi bila draga
Oprosti mi Katrin sve je sada samo dim
Našoj ljubavi ni traga

Pjevušila sam tiho i gledala kroz prozor.

-Nisam znao da slušaš Balaševića,mislio sam da si više tip Teodora Džehverović-kaže nakon što smanji muziku.

-Slusam i Teodoru,ali Djordje mi je jedan od omiljenih,bila sam na njegov koncert kad sam bila mala,ujak me je naučio sve njegove pjesme-suza mi protekne i brzo je obrišem da on ne primjeti.

-Ono na slici...to je tvoj ujak je li tako?-pita me.

-Jeste-kažem i pojačam radio jer ne želim  da pričamo o njemu.

•Stefan•

Pojačala je radio da ne bi smo nastavili razgovor...čim sam joj pomenuo ujaka odmah je promijenila raspoloženje.

U njenom izvještaju nije pisalo ništa vezano za ujaka.

Znam da joj otac nikad nije bio tu,majka joj preminula kad je bila mala...nije pisalo sa kim je odrasla i gdje.

Moraću to da istražim.

Samo ti i jaWhere stories live. Discover now