16

1.3K 28 0
                                    

16
•Teodora•
Ispričala sam joj sve...
Gledala me u tisini dok nije odjednom ustala sa stolice i zagrlila me.

-Ne brini se...nisi jedina.Ja i Neško smo se vjenčali samo sporazumno zbog naših roditelja jer je to tako išlo u mafiji.On je naravno bio muška kurva,retko kad sam ga gledala kod kuce i na jednom dogadjaju gde smo bili čula sam u WC kako jebe jednu od mojih drugarica,tad mi je bila drugarica danas nije.Nikad mu to nisam zaboravila-obriše mi suze-ali,nekoliko mjeseci nakon toga je nas brak postao stvaran i bili smo dovoljni jednom drugom.Znala sam kakav je Stefan,nisam puno iznenadjena što je ovo uradio,isti je otac ali Tea,on ne zna da voli...nikad nije doveo neku svoju djevojku da je upoznamo,mislim da je nikad nije ni imao.Ti ga možeš naučiti da voli,možda ga i učiš,možda te on i voli ali se plaši.Ovo što je uradio je neprihvatljivo i odvratno...sramota me u njegovo ime ali mislim da se kaje.Podji gore u sobu,dovedi se u red,noćas će biti gužva ovde i moraću sa svakim da te upoznam.Ne gleda se ovako dobra snajka svaki dan-namigne mi i izadje iz kuhinje.

Kad sam se vratila u sobu Stefana nije bilo na krevetu,mislila sam da je izašao dok nisam čula kako teče voda u kupatilo.Tušira se.

Sjela sam na krevet i razmislila o Snežinim riječima.Možda je upravu...možda on stvarno ne zna kako da voli ali zato zna da bude djubre.

Udjem u garderober i tražim nešto da obučem za danas.Moram da svratim do restorana da vidim kako ide tamo...u ovih mjesec dana bila sam svega 5-6 puta.Moram i do fakulteta da vidim kako da nastavim godinu jer mi je Stefan pauzirao na dan kad smo se vjencali bez mog znanja pa ću ga ja danas odpauzirati bez njegovog znanja.Moram isto da kupim neku haljinu za večeras.Jeste da ih ima u ormar sto ali ni jedna mi ne ide uz mene.

Dok oblačim laganu haljinu i preko teksas jaknu u ogledalo vidim Stefana kako izlazi iz kupatila nag...dobro  imao je peškir oko struka al je od pojasa pa na gore bio nag i tek sad skeniram njegovo tijelo.Ima ogromnu tetovažu na ledja u obliku lava,na desnoj ruci ima svakakve tetoveze,na vrat ima istetoviranu godinu 1945 a na nozi ima na list istetovirano ogromno pero.

Stojala sam u ogledala i skrenirala ga pa poprilično dugo i on je to naravno primjetio.

-Sviđa ti se to što vidiš?-pita me.

-Š...šta?-kažem zamisljeno i tek tad skrenem pogled.

-Pojela si me pogledom-nasmije se i pokaže red bijelih zubi.

-Čini ti se-oblačim patike i stavljam naočare za sunce.

-Gde ideš?-pita me dok oblači majcu.

-Da završim nešto-odgovorim mu nesigurno jer mi je čudno da me pita nešto...do sad me je ignorisao.

-Reci šoferu nek te poveze tamo gde imas obaveza.

-Ne treba mi šofer,umijem sama da vozim-kažem mu drčno.

-Umiješ ali nemaš vozačku-odgovori i on meni drčno dok nanosi parfem.

-Neće mi policajci ništa ne brini se ti-izadjem brzo iz sobe dok mi nije još nešto rekao.

Uzmem ključeve za jednog bijelog džipa dolje u garažu i izlatim iz nje.

U restoranu sam se zadržala najduže jer sam završavala neke papire i pričala za zaposlenima.Odpauzirala sam fakultet i od sledeće sedmice nastavljam...nedostajao mi je fakultet i predavanja,obožavam kriminalistiku i baš mi je drago da sam to upisala.

Idem kroz grad u ovaj besan auto i svi se okreću zamnom jer sam pustila pjesmu Znam od Cece do daske.

Dah na staklu kao magla
Vrhom prsta pesma draga
I na kraju slova tvoga imena
Srce kuca tika-taka
Ulica je puna mraka
Ja bih noćas samo tebe ljubila

Pjevam najjače što mogu.Volim Cecu.

Veruj suze neću kriti
To što bude to će biti
Nema nade kad se lađe potope
Jer za mene samo ti si
Tebi plove moje misli
Kad na satu kazaljke se poklope

Na semafor sam i taman da prodjem kroz zeleno kad ono crveno odjedno...briga me.Dodah gas i prodjoh kroz crveno.

Znam, nema nade
Znam, idu zime
Samo noćas da sam tvoja
Pa zauvek ostavi me
Znam, sve će proći
Znam...

Prekidam pjesmu i pustim Crveno od Cece ,inspirisalo me ova situacija sad.

Nisam ti ja tako dobra s njom
da te ne bih takla ramenom

Skrećem naglo na krivinu.

Ako ti se dopadam
sutra ces od muke puci
sto umesto poljupca
rekao si: "Vozim te kuci!"

Prodji samnom kroz crveno!
Bice moje sto je njeno
Vezi oci i ne koci
Prodji samnom kroz crveno!

Obožavam Cecu da slušam,i Jelenu Karleušu...ali niko nije kao Prijovićka.

Ulazim u dvorište i vidim Stefana kako čeka ispred  i priča na telefon.

Okreće se ka meni i pogleda me ljutito...ja malo smanjim Cecu i parkiram se.

Izlazim iz auta i napravim facu kao Šta se dešava?

-Dobro...hvala Stiv-prekida poziv i dolazi do mene i hvata me naglo za ruku.

-Aj,to me boli-kažem mu i pokušam da se otmem iz njegovog stiska ali ne uspjevam.

-Zašto si se vratila na fakultet?-prosikti kroz zube.

-Zato-odgovorim smireno.

-Od sad,više ništa nećeš raditi bez mog znanja jel jasno!-vikne.

-Ma kako ne!Ja da sjedim kući po čitav dan dok ti jebeš neku!?-počnem i ja da vičem.

-Ako ja kažem da ne može,onda ne može!-naglo mi pusti ruku i ja se zateturam unazad.

-Ićiću na fakultet,završiću ga i ti nećeš moći ništa da kažeš povodom toga!-vičem dok upirem prst u njega.

-Nećeš ići na fakultet i tačka!-krene da udje u kuću ali ga ja povučem nazad.

-Ako ne mogu na fakultet onda ću naći drugu zanimaciju u toku dana da radim-kažem mu a on podigne obrvu.

-Imaš svoj restoran,idi radi tamo-kaže.

-O radiću ja tamo,ne mislim da tu zanimaciju.Nego...kad već ti možeš da imaš druge u životu mogu i ja da nadjem nekog.

-Ne ne možeš.

-O da mogu,i naćiću i ti nećeš moći ništa da mi kažeš povodom toga-udjem u kuću i krenem uz stepenice.

Zaključam se u sobu da ne može da udje za mnom i pojačam muziku na televizor.

Vidim kako se kvakva pomjera al ja ignorišem,pojačam muziku još više i mrdam tijelo polako.

Samo ti i jaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora