3.
•Stefan•
Pijem 3 noć za redom i nije mi dosta.
Toliko problema imamo na poslu da mi je više preko glave.Dok mi u krilu uvija neka crnka,moj najbolji drug Matej mi prilazi.
-Uhvatili smo Ranka,čeka sa momcima u magacin-kaže mi na uvo.
Brzo ustajem i izlazim iz kluba.
Dosta me je ovaj lik zamajavao,platiće mi svaki dinar koji mi duguje.
Ulećem u magacin i vidim ga zavezanog za stolicu.
-Opa,koga to moje oči vide?Ratko,ružo moja,gde si ti?-kažem mu dok mu se približavam.
-Stefane,vratiću ti novac sjutra,obećavam,samo nemoj da me ubiješ.
-Oćeš,vratićeš,kako ne.Evo vec 6 mjeseci mi vraćaš te pare,ni dinar mi nisi donio.Za to ćeš biti kažnjen-uzmem pištolj i uperim mu ga u čelo.
-Ne...ne...daću ti šta god oćeš...imam ćerku,molim te nemoj.-Ćerku?Jadna ta ćerka sa takvim ocem.Ne laži sad,znam da nemaš ćerku-još više me je iznervirao.
-Imam...ali je ne gledam često,zove se....zove se...-pokušava da se prisjeti njenig imena.
-Ne znaš kako ti se ćerka zove?Idiote-krenem da pritisnem okidač ali mi Matej tiho reče na uvo da dodjem u kancelariju.
-Šta je bilo sad?-pitam nervozno.
-On ipak ima ćerku,zove se Teodora Vojinović.Ima 24 godine,studira u Beogradu na Kriminalističkom fakultetu.I zamisli sad ovo,radi u našem restoranu u Beogradu kao konobarica.
-24 godina kažeš...može poslužiti-kažem i vratim se kod Ratka.
-Sad ćeš da pozoveš ćerku i da joj kažeš da dodje ovde,ako oćeš da otplatiš dug,moraćeš da daš ćerku-kažem mu i očekujem da će da se protivi.
-Slobodno je uzmite-kaže iste sekunde,bez razmišljanja.
-Znači neće ti biti žao?-pitam ga ozbiljno.
-Ne naravno,kad mogu da izadjem?-lik potpuno opušten,isto kao da nije sad žrtvovao ćerku.
-Kad ja budem rekao,sad je pozovi!-dreknem mu i on iste sekunde uzima telefon koji su mu moji radnici pružili.
•Teodora•
Spremam se polako za spavanje,knjige odlažem sa strane jer sam do sad učila.
Dok sam išla do kuhinje,čula sam da mi telefon zvoni.Ko li me to zove u 1 ujutru,Bože me oprosti.
I kad sam videla ko je,shvatila sam i zašto.
Zove me Ratko,moj biološki otac,ali nikad ga nisam gledala kao oca,čak ga nisam ni gledala toliko.
-Što je Ratko sad?Jel ti opet trebaju pare?Odmah da ti kažem,nemam para i da imam ne bih ti dala-javim mu se drsko na telefon.
-Opasna ti je ćerka bogami-kaže neki muški glas.
-Teodora,zar se tako razgovara sa ocem?-pita me Ratko promuklo.
-Ratko,ti mi nisi otac i ti to dobro znaš.Sad,šta ti treba pa me zoveš u 1 ujutru?-nastavim sa svojom drskošću.
-Ti mi trebaš,poslaću ti adresu i dovuci se ovamo-kaže mi.
-Bože,šta me sve neće snaći danas.Ne mogu da dolazim nidje,oću da spavam,laku noć-prekinem poziv i bacim telefon na krevet.
-Još samo su mi falili on i njegovi problemi,ka da mi nije dosta moji!
•Stefan•
Bogami,ćerka mu je baš opasna,ima jezičinu do poda.-Ratko,dje živi ona?-pitam ga.
-U Beogradu u zgradu blizu Ušća-kaže mi.
-Dobro,naćiću je.
Kad već on nema da plati dug,ima ko oće.
YOU ARE READING
Samo ti i ja
RomanceStefan kidnapuje Teodoru zbog para koje mu duguje njen otac.Oženi je misleći da će njihov brak biti samo na papiru ,nisu ni jedno ni drugo računali da će se iz ovog braka desiti nešto više.