Havuz

142 13 11
                                    


Ben yerde otururken herkes sevinçle birbiri ile konuşuyordu. O kadar ümitsizdim ki, kalbim tekliyordu, ölüm haberi bekliyordum resmen. Benim birtanemin beni yanıltması belki de ilk defa bu kadar mutlu etti beni.

Doktor bey giderken benimle özel olarak konuşmak istemişti, bir sorun mu vardı acaba?
"Öncelikle hepimize çok geçmiş olsun, izniniz olursa ben bir doktor ile görüşeceğim."
"Olur oğlum, git tabii."Dedi babam Hande ablaya sarılmış bir şekilde.

İlk önce kapıyı tıklattım, ardından doktorun 'gel' demesi ile odaya girdim.
"Buyurun Serkan bey, bende sizi bekliyordum."
Dediğinde içeri girip karşısındaki sandalyeye bilmem kaçıncı oturuşumu yaptım.

"Bir sorun mu var, lütfen yok diyin."
"Yok yok, dediğim gibi ameliyat harika geçti, Alize hanım şu an kendi olması gereken sağlığında."
Diyerek devam etti.
"Biraz dinlendikten sonra taburcu olabilir, bu diğer ameliyatlar gibi olmadığından üzerinde herhangi bir yorgunluk yok."
"Ee ,konuya gelin lütfen."

"Sık sık beraber oldunuz mu?"Dedi direkt lafa atlayarak.
"Evet de, neden?"
"O zaman garip gelecek ama, ameliyattan sonra istediğiniz zaman beraberlik yaşayabilirsiniz, fakat bunu sık sık yapmanız gerekiyor." Dedi gülümseyerek.

"Ne kadar sık."Dedim sırıtarak
"Günde en az iki defa tekrarlamanız gerekiyor, hormonların bu duruma alışabilmesi için gerekli."
"Süper o zaman, yani şey yaparız tabii çocuk için çok önemli."Dedim ufak bir kahkaha atarak.
"Partnerinizin bu ameliyattan sonra isteği daha çok artar, benim size önerim sert olun, yanlış anlamayın aynı zaman da biraz da olsa cinsel terapist dersleri aldım."

Resmen birileri, benim karım ile sevişmem için öneri veriyordu.
"Sert olayım öyle mi?"
"Özellikle bu sıralar erotik gecelerdense sert, belkide vurmalı kırmalı şeyleri denemelisiniz." Gülmemeye çalışarak ayağa kalkıp dudağımı hafifçe ısırdım.
"Elbette deneyeceğim, teşekkürler."Diyerek odadan çıktığımda atmak istediğim kahkahayı sonunda ağzından çıkardım.

"Şaka mıydı bu, sert ol dedi bana."diyerek ne yaşadığımı sorguladım. Tekrardan koridora geldiğimde kimseyi göremeyince bir tane doktor bulup ne olduğunu sordum.
"Pardon, burada benim bir sürü yakınım vardı nereye gitti onlar?"
"Onlar Alize Hanımın odasında."
"Teşekkürler."Diyerek odaya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda sürü gibi birikmişlerdi

"Ooo, bu kadar mı hasret kaldınız birbirinize. Alize yeni ameliyattan çıktı ya hani, acaba biraz rahat mı bıraksanız."Dediğimde Alize parlayan gözleri ile bana baktı.

"Aşkım."
"Ben geldim birtanem." Diyerek yanına gittiğimde kalabalıktan zar zor yol bularak yanına oturdum. Alize hafifçe doğrularak yüzümü okşayarak uzun bir süre bakıp yavaşça sarıldı.
"Kurtuldum, senin sayende."Diyerek daha sıkı bir şekilde sarıldı.
"Geçti benim güzeller güzelim, daha iyi günler bekliyor bizi."Saçından öperek geri çekildim.

"Eğer izniniz varsa Alize ile özel bir konu konuşabilir miyim?"
"Hayırdır oğlum, bir sorun mu var?"
"Yok yok, dediğim gibi özel işte."
"İyi peki, gençler hadi biz çıkalım."Dediğinde herkes beraber çıktı.

"Nasıl hissediyorsun kendini."
"Çok iyiyim birtanem, sanki hiç ameliyat olmamışım gibi. Ben hemen taburcu olmak istiyorum."
"Sen nasıl istersen güzelim, ben seninle şeyi konuşacaktım."
"Neyi?"
"Doktor, günde en az iki defa sevişmemiz gerektiğini söyledi."Dediğimde Alize eli ile ağzını kapatarak büyük bir şekilde kahkaha attı.

"Alemsin Serkan ya."
"Alize dalga geçmiyorum, gerçekten söyledi."
"Nasıl yani."
"Bu ameliyattan sonra sık sık beraber olmamız gerekiyormuş, günde iki defa da mutlaka olması lazımmış."
"Şimdi zorunlu sevişeceğiz öyle mi?"
"Zorunlu derken, sen istemiyor musun yoksa?"
"Ne alaka birtanem, komik geldi sadece. Sende çok üzülmüşsündür şimdi bunu duyunca."Diyerek gülümsedi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üvey Ve ZorbaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin