Gece'den
Sabah arabalarını korna sesiyle uyanmıştım. Gözümü araladığımda Karanın göğüsünde yattığımı görünce hemen kafamı oradan kaldırdım.
Kaldırdığımda bana gülerek bakan Karanla göz göze gelince sıcaklık yanaklarıma hücum etmeye başlamıştı
Gergin havayı dağıtmak için bir soru sordum. "Burada mı uyumuşuz" dedim. Karan ne yaptığımı anlamış olcak ki gülümsemesi daha da büyüdü ve "evet" cevabını verdi.
Kafamı kaldırıp etrafa bakınca birbirine sarılmış uyuyan Güneş ve Burağı görünce sessiz bir şekilde güldüm ve telefonu elime alıp fotoğraflarını çektim.
Elis ve Merte baktığımda Elis kafasını Mert'in omzuna koymuş, Mert ise kolunu Elisin beline dolamıştı. Bu görüntülere tebessüm edip kahvaltı hazırlamaya gittim
Biz eve geldiğimizde rahatsız olmayalım diye Karan evdeki hizmetliyi göndermişti. Bu yüzden kahvaltı hazırlamak bana düşmüştü
Ben kahvaltı hazırlarken Karan da bana yardıma gelmişti.
Biz kahvaltı hazırlarken diğerleri uyanmış masayı kurmaya yardım etmişti.&&&&&&&
Gülerek kahvaltı yapmamızın ardından masayı toplamış Burağa bulaşmaya gidiyordum. Hep o mu yapacaktı?
"Burakkk, Burakkk" diyerek içeri girdim. O ise noldu bakışları atmakla meşguldü. Sabah çektiğim fotografı ona gösterdiğimde yüzü kızarmaya başlamıştı
Onun bu haline kahkaha atmaya başladığımda kahkamı solduran şey : Burağın ben Karanın göğsüne yatmış, Karan ise bir elini belime dolamış vaziyette çekilmiş fotograftı.
Benim bu halime o kahkaha atmaya başlayınca kahvaltı hazırlarken buzdolabında gördüğüm limonu hatırlayınca sinsice güldüm.
Koşar adımlarla mutfağa gittim ve limonu elime aldım. İçerdeyken Buğraya seslendim"Buğra gözlerini kapat"dedim.
Limonu arkaya sakladım ve içeri girdim. Buğra gözünü kapatmıştı. Gözüm bu sefer hala gülen Burağa döndü.
Benim geldiğimi gören Burağa arkamdan çıkardığım limonu gösterince kahkası solmuş kafasını omzuna doğru inmişti.
Biz ona gülerken Buğra ise dayanamayıp gözünü açmıştı. Ne olduğunu anlamaya çalışırken elimdeki limonu görünce o da Burak gibi kafasını sol omzuna doğru eğmişti.
Biz onlara kahkalarla gülerken o sırada bana gülümseyerek bakan Kafanla göz göze gelmiştik. O hala gülümseyerek bana bakarken ben utanıp kafamı başka yöne çevirip koşar adımlarla lavaboya ilerledim.
&&&&&&&&
Sabah yüzümde ve vücudumdaki ıslaklıkla uyandım.
Gözlerimi açtığımda karşımda elindeki kovayla korkuyla bakan Burakla göz göze geldik.O benim ne yapacağımı anladığında ise kaçmaya çalıştı. Ama iki adım attığında kayıp düşmüştü.
Ben daha ne olduğunu anlamadan herkes kapıda belirtmişti. Burak ise söylenmeye başladı.
"Oğlum insan kazdığı kuyuya düşer mi ?"dediğinde hepimiz gülmeye başladık.
Bizim güldüğümüzü fark edince kalmaya çalıştığı ama kalkarken ağzından bir inleme çıktı ve kalkamadan geri oturdu .
"Kırıldııı kesin Kırıldııııı anneee yetiş yetiş "diye bağırmaya başlamasıyla gülmelerimiz kahkalara dönüşmüştü.
Bizim kahkalarımızı kesen şey benim art arda 3 kere hapşırmamdı.
"Hastalık yükleniyor "diyen Elisin sesini duyunca Karan hepsini dışarı çıkarmış,benim ise üstümü değiştirip aşağı gelmemi söylemişti.
&&&&&&
Masaya ilerlerken duraklayıp art arda 2 kere hapşırıp masaya ilerlemeye devam ettim.
Herkes 'çok yaşa 'derken Burağa bakarak "Çok yaşatanlar yaşasın"
dediğimde yaptığım imayı anlamıştı.Diğerleri ise yaptığım imayi anladığında gülmeye başlamışlardı.
Onlarla birlikte dayanamayıp Burakla birlikte bizde gülmeye başladık.Zaten bu aralar hiç gülmediğim kadar fazla gülüyordum.
&&&&&&
Bölüm nasıldı ?
Burakla Gece sahnelerini yazmayı çok seviyorum
NeyseeÖpüldünüz 🖤