Gece'den
Gözlerimi açtığımda nefes nefeseydim. Hızla yataktan doğruldum. Gözlerimi kapatıp gördüğüm rüyayı düşünmeye başladım. Bisiklet, Murat, Kavga,
Her şey yavaş yavaş aklıma gelmeye başladığında ağzım şaşkınlıkla aralandı. Bisikletli çocuğun bana çarpmasından sonra gözlerimi hastanede açmıştım. Doktor bir yerimde bir şeyin olmadığını söylemiş ve ardından düşüp kafamı vurduğumdan geçtiğimiz bir haftayı hatırlamayacağımı söylemişti.
Ben ise 1 hafta önce neler olduğunu Elis ve Güneşe sorduğumda bana bu yaşanan kavgayı anlatmamıştı. Muratla kavgamızda yardıma gelen kişi: Karan
O zaman Karanın beni hatırlıyor olması lazımdı ama neden hiç bahsetmemişti.
Bu olayı hatırladığımı kimseye anlatmayacak dolaylı yollarla cevaplarımı alacaktım.
Yataktan kalktığımda aşağıdan Güneş ve Burak 'ın sesleri geliyordu. Aşağı indiğimde onlar kahvaltı hazırlıyorlardı. Herkes kahvaltı sofrasına oturunca Elis direk sorusunu sordu
"Sen iyi misin, rengin atmış gibi? " Bu soruyla birlikte herkesin gözü bana dönmüştü. "Kötü bir rüya gördüm " Dediğimde Güneş "anlatmak ister misin?" Diye sorduğunda başımı salladım ve anlatmaya başladım.
"Muratla kavga etmiştik sonra ben eve giderken bir bisiklet bana çarpmıştı. " Dediğimde göz ucuyla Güneş ve Elisin Karana gülümsediğini gördüm. Kaşlarımı çattım. Burada bir b*klara dönüyordu ama ne?
Güneş bastırmaya çalıştığı heyecanlıyla sorusunu sordu. "Başka bir şey hatırlamıyor musun? " Diye sorduğunda dolaylı yoldan sorduğu soru Karanı hatırlıyor musundu? Ben ise hayır anlamında kafamı salladım .
Onların yüzü düşerken Burak ve Buğra bizi umursamayıp yüzlerini yemeğe gömmüşlerdi. Mert ise olayı anlamaya çalışıyordu. Onlar sönmüş heyecanıyla kahvaltılarına dönerken ben ise kaşlarım çatık bir şekilde neler döndüğünü anlamaya çalışıyordum.
Herkes kahvaltısını ettikten sonra odama çekilmiştim. Üstüme sporcu atletimi ve şortumu giydim. Boks torbası var mıydı bilmiyorum ama ondan daha iyi bir şey biliyordum.
&&&&&&&&
Bahçeye geçmiş Burak'ın gelmesini bekliyordum. Uzun uğraşlar sonucu onu dövüşmek için ikna etmiştim.
Burakla birlikte diğerleri de gelmişti. Burak onlara dövüşeceğimizi söylemişti galiba. Burak yeneceğinden emin bir şekilde içeri girdi.
Herkes yerine oturduğunda Elis serçe parmağını ortaya uzattı. "Ben Geceaşkım yener diyorum var mı aksini iddia eden" Dedi iddialı bır şekilde. Karan hariç herkes parmağını Elise uzattı. "Burak yenerse bizim isteğimiz, Gece yenerse sizin istediginiz bir şey olacak" Dedi Mert. Eliste onayladığında parmaklarını birbirine doladılar. En sonunda Güneş'in 'yerinize geçin' demesiyle yerimize geçmiştik.
Hepsinde gözlerimi gezdirdim. Karan büyülenmiş gözlerle bana ve kaslarıma bakıyordu. Aynı şekilde rakibimde. Ellerimi cebime sokmuş şekilde Burak'ın bana atak yapmasını bekliyordum.
O öne atılıp bana yumruğunu savurduğunda yana kayıp yumruğundan kaçtım ve dirseğini karnına vurdum. Vurmamla iki büklüm olmuştu. Bundan faydalanıp hem sert hemde yumuşak olmayan bir yumruk geçirdim sağ yanağına. Yumruğumla birlikte yere düşerken kaşlarım şaşkınlıkla havalandı. Bu kadar basit olacağını düşünmemiştim.
"Bu kadar mı? " Alaylı bir şekilde söylediğime cevap vermek yerine "Karanla yapta seni göreyim" Dediğinde kahkahamı salmıştım. Burak yanağını ovuşturarak ayağa kalkıp Güneşin yanına geçti. Ben ellerimi kaldırarak "o kadar da hızlı vurmamıştım " Dediğimde gözlerini kocaman açtığında "Geceaşkım yanağım içine göçtü" Dediğinde bir kahkaha daha salmıştım. Ben kahkaha atarken bir şaplak sesi geldi.
Karan Burak'ın ensesine vurmuştu. Çıkan sesle ağzım oo dercesine açılmıştı. Burak oflayıp ensesini ovuşturarak yerinden kalktı ve Güneş'in diğer boş kenarına geçti. "Siz ikiniz dünyaya zararsınız" Derken eliyle ikimizi gösteriyordu. Ben onu umursamayıp Karana döndüm ve gözlerimle karşıma gelmesini işaret ettim.
Karan karşıma gelirken Elis hariç herkesin Karan yener demesiyle Elise göz kırptım. Elis yine benim tarafımdaydı. Karan karşıma geldiğinde yapılı vücudu dikkatimi daha çok çekmişti. Karan aklımı karıştırmak için üstündeki tişörtü çıkardığında gülümseyerek gözlerimi yüzüne çıkardım. Bir tepki vermememden dolayı kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı.
Etkilenip beni yeneceğini falan mı düşünmüştü? Yine ellerim cebimde bana atak yapılmasını bekliyordum. O bana yaklaşıp yumruğunu savurdu ama ben elini tuttum. O bundan faydalanıp diğer yanağıma yumruğunu geçirmeye çalışmıştı ama benim kafamı eğmemle bu çabası boşa gitmişti. Ben karnına tekme atarken o geri çekilmişti. Ben aynı onun gibi yumruğumu yanağına yumruk geçirmeye çalışırken o elimi tutmuştu. O benim diğer elimle yumruk atacağımı düşünmüştü ama ben beklenmeyen bir şey yapıp ona kafa atmıştım.
O bunu beklemediğinden dolayı sendelerken ben ona ilerleyip sağ yanağına yumruk attım. Tam üstüne gelip tekrar yumruk atacakken Karan ellerini teslim olurcasına kaldırıp "sakin ol şampiyon sen kazandın" Dediğinde gülümseyip gözlerimi Elise çevirdim ve tekrar göz kırptım.
Elis hızla yanıma gelip terli olamamı umursamayıp bana sarıldı. Elis ile yan yana sandalyeye otururken "ee ne ısmarlıyorsunuz" Dediğimde Elise 'ne istersin ? 'Dercesine kafamı salladım. O ise "bence bir pizza fena olmazdı " Dedi diğerlerine göz kırparak.
Gözlerim hepsinde gezinde ama Karan'da durduğunda onun bana hayran gözlerle baktığını görünce ona gülümseyip önüme döndüm.
&&&&&&&&&
Bölüm nasıldı?
Dövüş sahnesinde herkesin Thats my girl diye bağırdığına yemin edebilir ama kanıtlayamam
Diğer kitabıma da bakar mısınız?
Öpüldünüz 🖤