Gece'den
"Sizi oraya götüremem oralar tehlikeli" Karanın konuşmasıyla gözlerimi devirip bahçeye doğru ilerledim. Aklıma gelen fikirler Lodos abimi aramaya başladım.
"Abi senden bir şey isteyebilir miyim? " Dememle abim sorgusuz sualsiz cevap verdi. "Şöyle Güzelim" Demesiyle heyecanla cevap verdim. "Abi sen Arasın motorunu attığım konuma getirebilir misin? " Dedim. "Tamam Güzelim ben bizim adamlardan birini gönderirim"
"Oyy canım abimm hadi öptüm görüşürüz" Diyip kapattım ve konumu gönderdim.İçeri girdiğimde Burak'ı görmemle kaşlarımı çattım. "Sen gitmeyecek misiniz" Dememle kafasını iki yana salladı. "Karan burada size göz kulak olmam gerektiğini söyledi ama yanlış kişiye söyledi" Dedi ve ardından devam etti. "Ben götürücem sizi" Demesiyle mutlulukla gülümsedim.
"Ben motorla gidicem " Dememle Burak'ın şaşkın bakışlarıyla karşılaştım "kız motoru nerden buldun? " Elisin konuşmasından sonra Burak konuşmaya başladı. "Ben daha iyisini söylicem, sen motor sürmeyi mi biliyorsun?" Demesiyle ' ee tabi ' bakışı attım.
" Bir şey daha var "dedim gergince. "Şöyle gelsin" Güneşin konuşmasıyla derin bir nefes alıp söyledim "yarışa bende katılıcam" Dememle Burak hayır anlamında kafasını salladı. "Karan beni öldürür" Demesiyle "onu bana bırak" dedim sakince.
&&&&&&&
Arasın motoruna bakarken gülümsedim. Şerefsizin motoru da güzeldi. Burak hala bana onaylamaz bakışlarını atarken ben ona sinsi gülümsememi gönderdim.
Burak ve diğerleri arabaya binerken ben de motora binip Burak'ı takip etmeye başladım. Motoru çalıştırdığımda gür sesini duydum. Gazlama ihtiyacı bütün vücudumda kol gezerken motora yenik düşerken öne doğru eğilip hızlanmaya başladım.
Yana döndüğümde Burak'ın da benimle yarıştığını görmemle kazanma hırsı tüm vücudumu ele geçirirken onu bastırıp yarışmaya saklamaya karar verdim. Ve yavaşladım. Benim yüzüm Burak'a dönerken o benim ne düşündüğümü anlamış gibi yüzü gerilmişti.
Burak'ın sinyal verdikten sonra yavaşlamasıyla geldiğimizi anladım. Burak ve diğerleri arabadan inerken ben yarış çizgisine doğru ilerleyip durdum ama inmedim. Gözlerim etrafta gezinirken Karanda durdu. O beni fark etmemiş ama Burakgili fark etmiş anlındaki damar belirginleşmişti.
Onlara bakarken birden gözlerini etrafta gezdirmesiyle beni aradığını anlamıştım ben kaskın içinden gülümserken arka taraftan Buğra ile göz göze geldik. Ama vizör kapalı olduğu için benim kim olduğumu anlamamıştı. Gözlerim Mert'i ararken onu bulamamıştım.
Yarışın başladığını "başlayın" Diye bağıran adamla anlamıştım. Ben gaza yüklendim ve aralardan geçerek en öne kadar geldim. Sağ tarafımda Buğra, sol tarafımda Karan vardı. Bitiş çizgisine yaklaştığımızı görünce önümü kaldırarak bitiş çizgisini geçen ilk ben oldum.
Motordan inmeyerek oturma yerlerinde oturan Burakgilin yanına sürdüm. Elis mutlulukla bana sarılırken bende karşılık verdim. Burak şaşkınlıkla bana bakarken Karan , Mert ve Buğra'nın buraya geldiğini görünce kaskı kafamdan çıkardım.
Ve motorun aynasına bakarak saçlarımı düzelttim. Elis ve Güneş hariç herkes bana şaşkınlıkla bakarken onlara gülümsedim. Ellerimi iki yana açarak "sürprizzz" diyerek masumca gülümsedim.
Karanın sert bakışları gülümsememe bakarken yumuşadığını gördüm. "Oooo Gölge çabuk ayaklanmışsın istersen bıçak fantezisini tekrarlayabiliriz. "
Diyen Yılanı duydum. O konuşmasına devam etti" Aranıza güzel bayanlar katılmış, tanışmak isterim" Dediği an Mert öne atıldı ama elimle onu durdurdum.Alaylı tavırla "vay vay vay Yılan seni buralarda görmek ne güzel" Arkamı dönerken konuştum. Konuşmamla vücudunun gerildiğini gördüm ve Ona bakarken tekrar konuşmaya başladım. "Sen de çabuk ayaklanmışsın en son gördüğümde tekerlekli sandalyedeydin, istersen bacak kırma fantazisini tekrarlayalım" Ayaklarını göstererek konuşmamla üstüme gelmeye çalıştı ama Karanın onu göğüsünden itmesiyle geri çekilmek zorunda kaldı.
Yılanın arkasındaki Akrepi görmemle yüzümü alaycı bir gülümseme kapladı. "Ooo akrepte burdaymış" Sonra yüzündeki göz altlarından başlayıp dudağına kadar olan çiziğe bakarak konuştum. "Bu çizikte sana ne kadar yakışmış, ellerime sağlık" Ellerimi öperek söylediğimle yüzünü sinir dalgası kapladı.
Akrep konuşacağı sırada onu susturup konuştum. "Bence yeni bir hasar almadan buradan gidin" Dememle bunu bekliyorlarmış gibi arkalarını dönüp motorlarına ilerlemeye başladılar. Ben ise arkalarından sinir bozucu kahlahamı atmakla meşguldüm.
Hepsi bana şaşkınlıkla bakarken bu olayı sadece Elis bildiği için şaşırmamıştı . Soru soracaklarını anladığımda 'sonra' diyerek motora bindim. Ve eve gitmeye başladık.
&&&&&&&&
Bölüm nasıldı??
Kısa oldu biliyorum ama bu kadar oluyor
Ben bu Geceye daha da düşüyorumBu arada diğer yazdığım kitabıma da bakar mısınız?
Öpüldünüz 🖤