Geçmiş ( 5 yıl önce)"Niye bu kadar geciktin? Söylesene hangi kadının yanındaydın"diye bağıran annemle birlikte babam derin bir nefes aldı.
Ben onun vereceği cevabı umursamadan kulaklıklarım takıp evden çıktım. Her sabah olduğu gibi babamın gece eve gelmemesinden dolayı akşama kadar kavga edeceklerdi
Ben ise her seferinden onlar uyuyana kadar eve gelmeyecektim . Zaten kimse yokluğumu fark etmediği için 'neden geç kaldın?','tüm gün neredeydin ' gibi sorulara maruz kalmıyordum.
Yolda ilerlerken önümde siyah bir araba durdu . Camlardan içeri görünmüyordu. Kapısı açıldı ve içeriden iki kişi çıktı .
Onlar üzerime yürümeye başladıklarında ben ise hiç kıpırdamıyordum. Doğrusu 5 yıldan beri aldığım dövüş eğitimime güveniyordum.
Klişe ama doğru olan soruyu sordum ."sizde kimsiniz?" Gözlüklü olan adam "bunun cevabını vermek için şuan erken "dedi diğer adamda onu onaylamak için kafasını aşağı yukarı salladı.
Ardından devam etti "bize zorluk çıkarmadan gelmelisin yoksa ..."tam devam edecekken ben sözünü kesip onu devam ettirdim "zorla yaparsınız"
Adam ise cevap vermek yerine kafasıyla onayladı. Ben rahat tavırla cevap verdim."yalnız o iş biraz zor "bunu dememle adamın tek kaşı havaya kalkmıştı.
Ve 'öylemi?'der gibi baktı ve yanındakine kafasıyla işaret verdi.
İşaret verdiği adam üzerime gelmeye başladı.O üzerime gelirken ona yumruk atmaya çalışırken o kenara kaçıp bileğimi tuttu. Ben tutmasından istifade sol elimle yanağına yumruğumu geçirdim
Adam bunu beklemediğinden dolayı sendelemiş ama düşmemişti. Onun sendelemesinden faydalanıp karnına tekmeyi geçirdim.
O tekmemle birlikte yere düşerken kafasını yere vurmuş ve bayılmıştı.
Ben zaferle gülümserken gülümsememi arkadaki adamın elindeki şeyi kafama vurmaya çalışmasıydı.Ben refleksle arkaya dönüp elimle sopayı tuttum . Ve elimle adamın eline vurmamla adam sopayı düşürmüştü . Hızlı davranıp sopayı elime aldım ve adamın kafasına geçirdiğimde o adamda bayılmıştı.
Fakat ben o adamla uğraşırken arkamdan sopayla yaklaşan adamı fark etmemiştim...
&&&&&&&&&