Aldatılma

2.3K 98 46
                                    

Gece'den

Sabah uyandığımda yanımda Karan yoktu. Ayağa kalkıp aşağı inmeye başladım.

Aşağı indiğimde bir sağa bir sola giden Merti gördüğümde bir sorun olduğunu anladım. "Noluyor?"dediğimde Mert endişeli sesi ile cevap verdi.

"Burak ve Buğraya ulaşamıyoruz" deyince benim içimi de bir endişe kapladı. Endişelerini azaltmak için "belki bir yere gitmişlerdir" dediğimde Mert hemen öne atıldı.

"Saat sabah 5 Gece" "bu saatte nereye gitmiş olabilirler "dediğinde bir bahane arıyordum ama yoktu .

Tam o sırada Mertin telefonu çaldı. "Burak arıyor "dediğinde hemen yanına gittim ve hoparlöre almasını söyledim.

Telefonu açtığında Burak'ın sesini duyduk ." Biz düzgün dur be Buğra "
Dediğinde Mert bir şey söyleyecekken Burak anlamış gibi hemen açıklama yapmaya başladı.

"Sen sormadan söyleyeyim Buğra biraz içti nedenini gelince söylerim "dedi . Biz onu beklemeye başlarken diğerleri de hissetmiş gibi uyanmış ne olduğunu soruyorlardı. Ben onlara ne olduğu hakkında kısa bir açıklama yaptım.

Biz onları beklerken Kapı anahtar yardımı ile açılırken Biz direk onlara doğru ilerledik . Burak Buğrayı zor bela tutarken Mert yardıma koşmuş onu odasına göndermişlerdi.

Biz salonda otururken Buğra hariç herkes toplandığında Burak açıklamaya başladı. "Gece saat 3 gibi ikimizi de açlıktan uyku tutmadığı için bir kafeye gittik ama kafede Gökçe ve onun elini tutan bir adamla otururken yakladık .

Tabi biz çok iyi niyetli biri olduğumuz için arkadaşıdır dedik ama emin olmak için onları izlemeye karar verdik . Ve tam o sırada ikisinin öpüşmesiyle Buğra'nın aldatıldığına biraz daha emin olduk . Buğra onlar öpüşürken fotoğraflarını çekti ve Gökçeye gönderdi ve ilişkiyi bitirdi"

Burak biraz duraksadı ardından nefes alıp devam etti ." Buğra ile başka kafeye gittik o içki söylerken ben hiçbir şey yapmadım daha doğrusu yapamadım. Biraz içti ve bu halde "dedi ve konuşmayı bitirdi .

Bi burun çekme sesi geldiğinde yüzümü oraya çevirdim. Güneşin gözleri dolmuştu. O ise kaçmak için "Ben bu Buğraya kahve yapayım" diyip gitti .

Eliste Güneşe yardım bahanesiyle onun yanına gitmişti. Ben ise Buğraha bir şeyler yapmaya karar verdim." Buğra yiyecek olarak en çok ne sever " "tatlı olur yemek olur Siz yeter ki onun sevdiği bir şey söyleyin "dediğimde Burak direk cevapladı.

"Baklava,sütlaç ve künefeye bayılır. Yemek olarak da dolma ,yaprak sarma ve mantıya bayılır "dediğinde yapılabilecek olanları kafamda seçtim. Ve ayağa kalkıp mutfağa yöneldim.

Karan arkamdan "onların hepsini yapmayı düşünmüyorsun değil mi?" Diye sorunca göz kırparak "O işi bana bırakın " dedim. Tam giderken hemen erkeklere döndüm. "Siz baklava almaya gidin" dedim ve mutfağa ilerlemeye başladım

&&&&&&&&&

Saat 6'ya gelirken her şey tamamdı. Mantı ,yaprak sarma,dolma ,sütlaç ve baklava Biz bunları yaparken Buğra kış uykusuna yatmış gibi hiç uyanmamıştı . Biz kızlarla yemekleri hazırlarken erkekler de sofrayı kurmuştu.

Sofraya bakarken gülümsedim . Tam o anda görüş açıma yaprak sarmaya uzanmaya çalışan bir el gördüm. Bh el Burak'a aitti . Hızla eline vurdum ve Buğrayı uyandırmaya gittim. Ben tam kapıyı açacakken Kapı açıldı ve kızarık , şiş gözlerle Buğra çıktı.

"Ben tam seni uyandırmaya geliyordum "dediğimde ' noluyor' edasıyla göz kırptı ."senin için ufak bir şey hazırladık" dedim.

Bizimkiler görüş acıma girdiğinde bakışlarımı Buğraya çevirdim. O ise şokla masaya bakıyordu. En sonunda konuştu." Vayy anam babam be burası resmen bir harika" deyince odayı hepimizin kahkası doldurdu.

Buğra ise gülümseyerek masaya oturdu ve direk sarmaya saldırdı. Biz de masaya oturduk ve yemeye başladık.

&&&&&&&&&&

Sabah bahçeden gelen sesle uyanmıştım. Ayağa kalkıp bahçeye ilerlemeye başladım. Bahçede gördüğüm şey kahkaha atmamı sağlamıştı .

Karan, Burak'ı bacaklarından tutmuş havuzun üstünde tutuyordu . Burak ise avazı çıktığı kadar bağırıp bırakmasını söylüyordu. Herkes aşağı indiği zaman benim gibi kahkaha atmışlardı.

Karan ise Burak'ın bağırmasına dayanamamış olacak ki onu bırakıp kulaklıklarını ovmaya başlamıştı. Buğra ise sahte bir sinirle "Benim arkadaşıma nasıl bunu yaparsın" deyip Karan yumruğunu savurdu .

Karan ise onun bileğini tutup havuza fırlatmıştı . Mert ona da kahkaha atarken Buğra onun yanına gelmiş gülmesinden faydalanarak onu havuza fırlatmıştı. Ben artık gülmekten karnım ağrıdığını fark edince yere oturup onları izlemeye başladım.

Buğra ve Mert göz göze geldiklerinde beni işaret ettiler ve üzerime doğru gelmeye başladılar. Buğra üzerime doğru koşup üstüme atlamaya çalıştı ama ben kenara kaçınca o yeri boyladi . Tam ona gülecekken Mert beni kucağına aldığında ben bacaklarımı onu kafasına dolayıp kendimi döndürdüm.

Bu hareketle birlikte Mert yere düşerken ben sağ salim ayakta kalmıştım. Ben hızlı hareketlerle içeri kaçarken Buğra beni havuza atmaya ant içmiş gibi yakalama hırsındaydı.

Buğra tam bana atılacakken Karan onu kolundan tutup havuza fırlattığında gülmekten gözlerimden yaş geliyordu . Tam o sırada iki kişinin çığlığı gelmişti. Burak ,Güneşi
Çuval gibi sırtına alıp havuza atmış. Mert ise onun aksine Elisi kucağına alıp onunla birlikte havuza atlamıştı.

Burak ise sırtını bana dönüp yaptığı manzarayı izlerken ben onu hazırlıksız yakalayıp sırtından suya itekledim ve o da ıslandığında sadece ıslanmayan Karanla biz kalmıştık.

O bana psikopatça gülümserken üstüme gelmeye başladığında ben var gücümle eve kaçarken onun kahkasını duyunca bakma isteğimi zorla bastırıp eve girdim.

&&&&&&&

Bölüm nasıldı?
Size bir sürpriz yaptım ve bölümü erken paylaştım

Buğra üzümlü kekim sana bunu yapmak istemezdim ama başından beri Gökçeyi hiç sevmiyordum

Öpüldünüz 🖤

TESADÜF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin