Geçmiş ( 4 yıl önce)
"Çıkabilirsiniz çocuklar " hocanın sözüyle birlikte okuldan çıkmak amacıyla ayaklandım. Okuldan çıktığımda evin yolunu tuttum. Yolda ilerlerken önüme çıkanlarla duraksadım.
Murat ve Alper ikilisi onları görmemle gözlerimi devirip yoluma devam edecekken önümü kesmeleriyle duraksadım.
"Önümden çekil" sert çıkan sesimden dolayı Muratın kaşları havalanmıştı."Oo prenses dövsene bizi" dedi Murat ardından Alper devam ettirdi "yok dövmesin o mazallah tırnağı falan kırılır" alaylı çıkan sesine göz devirdim. Arkamı dönüp geldiğim yola geri yürümeye başladım.
Ama Murat kolumu tutup gitmemi engellemeye çalıştı. Ben sakinleşmek amacıyla derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştığımda Muratın kulağıma fısıldamaya başlamasıyla elimin tersiyle yüzüne tokat attım.
Vuruşumdan dolayı sendelerken o tokat atmak amacıyla elini kaldırdı ama ben elini tutup ters çevirip duvara yapıştırdım. Alper tam bana atılacakken birinin onu tutup yere atmasıyla yere düştü.
Ben onları umursamayıp Muratın kulağına fısıldamaya başladım. "Eğer bir daha benim karşıma çıkarsan andım olsun ki ailene senin uyuşturucu kullandığını söylerim . Ailen bu duruma hiçssevinmez öyle değil mi?"dediğimde bedenin gerildiğini hissettim .
Başka bir şey söylemeyip kafasını tutup elimle hızla duvara vurdum ve yere firlatırcasına bıraktım. Alpere ne olduğuna baktığımda ise yerde olduğunu gördüm.
Beni kurtaran çocuğa bakışlarım döndüğünde ise üst sınıflardan biri olduğunu gördüm. Yanına gidip "Teşekkür ederim "dediğimde kafasını salladı .
O elini uzatıp 'Karan' dediğinde bende elini tutup "Gece " dedim. "Seni eve bırakmamı ister misin ? Buralar pek tekin değildir"demesiyle hızla kafamı iki yana sallayıp ilerlemeye başladım.
"Sağ salim eve vardığından emin olmam lazım "demesiyle beni bırakmayacağını anlamıştım. "Rahatlayacaksan telefon numaramı veriyim "dediğimde hızla kafasını sallayıp gülümsedi.
Telefon numaramı verdikten sonra "eve vardığında sadece 'vardım' yazman yeterli sonra numaramı silebilirsin" dediğinde tekrar yürümeye başladım.
Yolda ilerlerken telefon numaramı vermekle hata mı yaptım diye düşündüğümden dolayı üzerime gelen
bisikletli çocuğu fark etmemiştim. Onun bana çarpmasıyla yere düşerken en son bana doğru koşan bir kaç kişiyi ve kafamdan aşağı doğru akan sıvıyı fark etmiştim.Sonrası ise karanlık...
&&&&&&&
Bölüm nasıldı?
Müthiş yerde kestim dimiSürpriz bir bölüm daha .
Öpüldünüz 🖤