‼️OY KULLANMAYI, YORUM YAPMAYI VE YAZARIMIZI TAKIBE ALMAYI UNUTMAYIN‼️Yanlış yaptığım veya görmediğim hatalarımı yorumlarda belirterek bana yardımcı olabilirsiniz🙏🏻
✨️İyi ve keyifli okumalar dilerimmm✨️
🚨Bu hikayedeki karakterlerin gerçek kişi ve olaylarla ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür.🚨
"Bir gün ölmek için, her gün yaşıyoruz."
~Marlynn Longston
🤍
*Kalabalıktaki Parlak ışık*
Bugünlerde bir şeyler oluyor bana, acep neden?
Yalnızlık geçiyor gönlümdeki ıslak caddelerden
Bakarsan buğulu penceremden
Dünyam kapkaranlık, neden bilsen
Aç kapıyı, gir içeri, gönlüm bekliyor seni...🎶Özdemir Erdoğan-Aç Kapıyı Gir İçeri🎶
Çok insanla tanışıyoruz. Sanki bir bitkilermiş gibi her çeşidini görüyoruz. Güvenerek hatalar yapıyor, inanarak en büyük doğrularımızı gerçekleştiriyoruz. Ne saçma değil mi? Yıllarca tanıdığınız insanlar size bir anda zehir olabilirken, kısa süreli tanıdığınız bazı insanlar panzehiriniz oluyor. Nasıl yapacağız? Güvenip güvenmemiz gerektiğini nasıl anlayacağız. Göğüs kafesimin içinde sol tarafta elim kadar bir şey var, ona sesleniyorum. Beni yanlış şeylere sürükleme, kalbim!
Sınıfa giren kız giyiniş tarzı olarak benden çok farklıydı. Siyah çok kısa bir crop giymişti. Öyle ki sadece sütyen uzunluğundaydı. Giydiği crobu, üzerine beyaz uzun kollu yırtık; yine göbeğine ortaya çıkaran ama daha uzun olan bir kazakla havalı bir hâle getirmişti. Altında ise siyah bir jean vardı. Dudağına iddialı bir kırmızılıkta ruj sürmüştü. Keskin eyelinerı gözlerini çok çekik gösteriyordu.
Bay Stue, "Ne yapıyorsun? Dinleyeceksin geç otur," dedi. Kız hocaya gülümsedi ve bizimde arkamızda bir yerlere geçti. Erkeklerin fazla dikkatini çekmiş olmalıydı çünkü neredeyse hepsi ona bakıyordu. Kapının bir kez daha sertçe açılmasıyla herkes yeniden oraya döndü. Malfoy, kapıyı gürültülü bir şekilde kapattı ve sırasına doğru yürüdü. Yeni gelen kız Malfoy'un sırasının hemen yanındaki sırada oturuyordu. Bir anda kızı görünce duraksadı. Öylece hareketsiz kaldı. Bende sanki filmmiş gibi onları izliyordum. Kız, Malfoy'a göz kırpınca şaşırdım. Tanışıyorlar mıydı?
Stue tekrar konuşmaya başladı. "Bay Miller, yerine geç!" Malfoy sanki yeni uyanmış gibi şaşkın bir şekilde Stue'ya baktı. Sonra hızla çantasını alarak başka bir yere doğru yöneldi. En ön sıralardan birine oturdu. Zaten sinirliydi bir de bu kızı görmesi onu iyice delirtmiş gibiydi. Hiçbir şey dinleyecek havamda olmadığım için kafamı sıraya koyup uyudum.
🌼
"Hey, kalk! Yağmur!" Amy bir yandan konuşuyordu bir yandan beni sarsıyordu. Yavaşça doğruldum ve ona yorgunca baktım. "Efendim," dediğimde gözlerini kısarak bana baktı. "Bana bir şey soracaktın. Uyurken hafızanı da mı yitirdin?" Gözlerimi irice açtım. "Evet, bir şey soracaktım," derken gözlerim Amy'nin arka tarafında yaşananlara kaydı. Malfoy, yeni gelen kıza baktı ve çıktı. Kız ise etrafını kontrol edip peşinden çıktı. "Amy, koş, koş, koş!" diyerek ayağa kalktım ve koşmaya başladım. Amy de hızlı bir şekilde peşimden geliyordu. "Tanrı'm, gerçekten ani koşuşlarından bıktım artık!" Söylenmesi bile çok tatlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLE BEDELİ
RomansEllerimle, ellerini tutup belime uzattım. Ben, tenimin açıkta bıraktığı belimi tutmasını beklerken o, bana dokunmadı. Ellerini belimin hizasında tutarken boynuma doğru konuştu. "İzin veriyor musun?" dediğinde kaşlarım havalandı. "Sana dokunabilir mi...