‼️OY KULLANMAYI, YORUM YAPMAYI VE YAZARIMIZI TAKIBE ALMAYI UNUTMAYIN‼️
Yanlış yaptığım veya görmediğim hatalarımı yorumlarda belirterek bana yardımcı olabilirsiniz🙏🏻
✨️İyi ve keyifli okumalar dilerimmm✨️
🚨Bu hikayedeki karakterlerin gerçek kişi ve olaylarla ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür.🚨
"Aşkın en acımasız yanı; Ağzından çıkmaya cesareti oImayan sözIerin, yürekte fırtınaIar koparmasıdır."
~Louis Aragon
🤍
*Acı, İsteklere Aktarılır*
İmkânsızım, imkânsızım
Çıktı lanet kadın teki vicdansızın
Oh, derdim neydi derdinden başka?Ettirdin beni isyan, kızım
Çok insafsızsın, insafsızsın
Çok güzelsin, lanet olsun, insan mısın?
Oh, derdim neydi derdinden başka?🎶Ezhel-İmkansızım🎶
Sorunlu bir uykunun sonunda yeniden bir aradaydık. Sabahçı olarak yine görevimizi yerine getirmek için buluşmuştuk. Dünkü olaydan sonra kasabadaki bazı aileler projeden çekilmişti. Bu ne kadar merakımı arttırsa da işimiz azaldığı için mutluydum. 13 numaralı grup dün gidecekleri yerlerin sayısını yarıya indirmişti. Bizse daha başlamamıştık. Fakat şanslıyız ki projeden çekilen ailelerin çoğu bizim gideceğimiz evlerdendi. 53 mü? Tabii ki artık 53 değil. Gideceğimiz sadece 32 ev var! Sıkıntı şu ki bugün modum hiç dünkü gibi değil. Neden dün geldiğimiz saatte gelmedik ki? Fazladan erken kalkmaktan nefret ediyorum!
"Ben uyusam olur mu?" Bunları söylerken hâlâ ayılamadığım için bir gözümü ovuşturuyordum. Üstelik hepimizi evinden Malfoy aldığı için arabada da uyumuştum ve bu yüzden kendime gelemiyordum. Düzgünce hazırlanamadım bile! Kendi içimden sinirlenirken bunu dışıma da vuruyordum. Gözlerim kendi kendine kapanırken arkamda olan arabaya yaslandım. Bıraksalar dalardım. Bıraksanıza beni! Amy bir kolumu tuttu ve omzuna koydu. Diğer koluyla ise belimi tutup beni ayakta durdurmaya çalıştı. Şu an bunu kendi başıma becerebileceğimi düşünmüyordum.
Gözlerim kapalıyken Jacob'ın sesini duydum. "Artık başlayalım, yoksa Yağmur gerçekten dayanamayıp uyuyacak." Haklı mıydı? Haklıydı. Hem de sonuna kadar. Malfoy, "İkili gruplara ayrılalım ve bu haftalık işi tek bir günde bitirip kurtulalım," diye konuya giriş yaptığında diğerlerinin mırıltılarından kabul ettiklerini duydum. "Tamam o zaman siz ikiniz birlikte olun benle de Yağmur olalım," diyen Amy'e neredeyse bütün kilomu verdiğim için yere yapışacaktı. Gözlerimi hafif araladığımda Jacob'ın kafasını iki yana salladığını gördüm. "Ben bu arkadaşla olursam biz yolun yarısında bir birimize gireriz. Ben Yağmur'la olayım hem sana yük olamamış olur," dediğinde Amy benimle Jacob'a doğru ilerliyordu ki Malfoy araya girdi. "Kızı bana ver siz başlayın. Onun kendisine gelmesini sağlandıktan sonra biz de başlarız." Amy iğrenmiş gibi bir ses çıkardı. "Bunu yapmasak olur mu?" dediğinde Amy'nin yerini Malfoy almıştı bile. Beni tutan kişinin kim olduğu umrumda değil beni bir yere oturtur musunuz lütfen? Saçma bir şekilde uykusuzluktan ağzımı bile açamıyordum.
Amy'nin dediklerini umursamadan ilerlemeye başlamıştık. Arkamızdan seslerini duymuştum. "Yine benimlesin, hep benimle olacaksın," demişti Jacob. Amy ise derin bir nefes alıp "Kapa çeneni ve lütfen sorun çıkarma. Ah, ortak bu yapılırmı bana?" demişti. Söylenmesini duyduğumda yürürken kendi kendime sırıtmıştım. Malfoy ayık olduğumu anlamış olacak ki ekip olarak bir birimizden tam olarak uzaklaştığımız an konuştu. "Neden uyku hapı kullandın?" Bu çocuk ne yapsam biliyordu. Dün gece baş ağrılarım çok şiddetli olduğu için bir türlü uyuyamamıştım. Saatin kaç olduğuna bakmadan da sabah üstü uyku ilacı kullanmıştım. Zaten şu an da bu halde olmamın sebebi oydu. İyi haber başım artık ağrımıyordu. Kötü haber uyanamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AİLE BEDELİ
RomanceEllerimle, ellerini tutup belime uzattım. Ben, tenimin açıkta bıraktığı belimi tutmasını beklerken o, bana dokunmadı. Ellerini belimin hizasında tutarken boynuma doğru konuştu. "İzin veriyor musun?" dediğinde kaşlarım havalandı. "Sana dokunabilir mi...