💙Pov: Stan💙
Pocalowanie Kyle'a bylo okropnie duzym błędem. Po kilku chwilach zobaczylem ze rudy sie obudził. O kurwa. Jak ja mu sie wytlumacze?! Co ja mu powiem?! Błagam, oby nie spytal...
-um... Stan? Co ty robisz?
Kurwa!!! Dlaczego nie moge chociaz raz nie miec zadnego przypału.
Odsunąłem sie od Kyle'a i odrazu sie zarumienilem. Kompletnie nie wiedzialem co powiedzieć.
-um... ja... tylko... probowalam nowego... trendu z tik toka! Tak, tak. Jak widac dziala!- powiedzialem wymyslajac najgorsze kłamstwo jakie slyszalem
-stan, to jesy najglupsza rzecz jaka slyszalem. Powiedz prawde. Prosze.
-ja... uh...- weschnąłem.
Powiem mu prawde, nie ma po co tego dalej ukrywac.
-Kyle, zakochałem sie w tobie. Naprawde, kocham wszystko w tobie. Twoje oczy, wlosy, charakter, usta, styl ubioru, gust muzyczny. Jestes dla mnie idealny. Nie wyobrazam sobie zycia bez ciebie. Z kazdym dniem zakochuje sie w tobie jeszcze bardziej, i bardziej. Zrozumiem jesli mnie znienawidzisz i odrzucisz ale chce zebys o tym wiedzial.
💚Pov:Kyle💚
To co uslyszalem zszokowalo mnie. Nigdy bym sie nie domyślił ze Stan jest we mnie zakochany. Szczerze mowiac, przez ten wyjazd rowniez zaczął mi się podobać.
-Stan, wszystko jest okej. Wlasciwie, jesli chcesz mozemy spróbować... byc w zwiazku. Przez to wszystko tez mi sie troche zacząłeś podobać. Nie znienawidze cie, i chce abysmy byli razem
Na twarzy Stana byl szok. Nigdy nie spodziewal sie ze Kyle to odzwajemni.
-czyli... jesteśmy... w zwiazku?- spytal nie winnie
-tak, jestesmy kochanie-zasmialem sie lekko.
Na twarzy stana byl widoczny ogromny rumieniec na moje slowa. Bylo widac ze bardzo mu sie podobalo gdy go tak nazywalem.
_________________________________
Elo nowy rozdzial wkoncu 😃‼️😨
Takie gowno tu napisalam ale mam nadzije ze sie podoba. Mega dziekuje za wyswietlenia bo myslalam ze bede miala jakies 50 a mam prawie 1000.
Dobry dzien/dobry wieczór 😜👩🦲🔥😨
CZYTASZ
~Never Trust Anyone~
Teen FictionJest lato. Bebe i Wendy wszędzie chodzą razem z Kyle'em. Pewnego dnia poprosily go aby poszedl z nimi na boisko aby zobaczyc jednego chłopaka. ❗️Postacie mają 17-18 lat❗️ Jest to mój pierwszy fanfik o south parku i ogólnie pierwszy w życiu. ❗️ Prze...