OY DA VERİN CİCİSLERR💋
***
"Alya şimdi ne yapacağız? Ya adam engel attığın için sinirlenip bizi öldürürse? Ya kızım adam mafyaymış." Melis'in panik halini umursamadan kahvemi içmeye devam ettim. Mafya yalanına inanacak değildim."Ya beni dinlemiyor musun?" Dinlemiyordum çünkü saçmalıyordu. Oturup her şeyi anlattığım andan beri üretmediği senaryo kalmamıştı. Adamların bizi öldüreceğini bile kurmuştu kafasında. Mafya olduğuna da inanmıştı.
Bu yalanlara karnım toktu. Koskoca Rus mafyası evet, ben mafyayım diyecekti sanki.
"Boşuna panik yapıyorsun." Rahatlığım karşısında Melis ağlar gibi sesler çıkardı. Kolumdaki saate baktım. Dersimin başlamasına on dakika kalmıştı. Günün son dersiydi ve bu dersten sonra eve gidip rahat bir uyku çekebilecektim.
Marmara Üniversitesinde Mimarlık ikinci sınıf öğrencisiydim. Çocukluk hayalim olan mesleği yapacak olmam güzel bir histi. Melis ise aynı üniversitede Gazetecilik okuyordu. İkimiz de hayallerimizdeki bölümlerdeydik.
Kahvemi bitirip yan tarafta ki çöp kutusuna attım. Masanın üzerinde ki eşyalarımı alıp telefonumu şortumun arka cebine sıkıştırdım. Güneş gözlüğümü giydiğim beyaz salaş gömleğin önüne asıp derin bir nefes aldım. Şimdi gidebilirdim. Melis'e öpücük atıp adımlarımı hızlandırarak sınıfa doğru koşar adımlarla ilerledim.
İçeri girdiğimde genel olarak herkesin geldiğini gördüm. Oldukça enerjik biri olsam da bölümümde olan kimseyle anlaşamıyordum. O yüzden kimseyle konuşma gereği duymadan orta kısımlardan boş olan bir yere geçip eşyalarımı masanın üzerine bıraktım. Dışarısı oldukça sıcak olmasına rağmen içerisi serindi. Gömleğimin kollarını çekiştirerek düzeltmeye çalıştım.
Dirseğimi masaya yaslayıp çenemi de elime yasladım. Aldığım boş kağıda bir şeyler çizerken gözlerim anlık olarak beni izleyen Çınar'a yani eski sevgilime kaydı. İlk ve son sevgilimdi Çınar benim. İlk heyecanım ve ilk hatam...
Göz devirip önüme döndüm. Rahatsız ediyordu varlığı onun. Sevmiyordum. Çevremde olmasından, bana bakmasından, konuşmaya çalışmasından nefret ediyordum. Beni aldatmıştı şerefsiz. Hem de barda tanıştığı ve tek gecelik ilişki yaşadığı bir kızla. Öğrendikten sonra ise zaten tek gecelik bir şeydi, sarhoştum diyerek kendini açıklamaya çalışması aklıma geldikçe sinirlerim bozuluyordu.
Telefonumdan gelen bildirimler dikkatimi dağıttığında hocanın daha gelmemiş olmasını fırsat bilerek çantamdan aldım ve mesajin kimden geldiğine baktım. Kaydedilmemiş bir numara WhatsApptan yazmıştı.
053*; Bu sefer engelimi açmayınca ben de başka numara alarak yazmanın mantıklı olacağını düşündüm
Okuduğum mesajın gerçekliğini sorgularken şaka olması için içten içe dua ettim ama bana bu mesajı sadece Simon atardı.
Alya; Çünkü yalancılarla konuşmuyorum
053*; Yalancı demek
053*; Bak sen küçük hanımın ettiği laflara
Alya; Ne o hakaret ettim diye öldürecek misin beni?
Alya; Sahte mafya
053*; Sahte mafya mı?
053*; Komiksin
Alya; Komokson
Alya; Bak abicim sil numaramı yazma bana da
Alya; Herkes işine baksın
053* adlı kullanıcıyı Mafya Bey olarak kaydettiniz.
Mafya Bey; Küçük bir kız çocuğu olduğun için sana karışmıyorum Alya
Mafya Bey; Ama biraz daha ciddiye alınmazsam sana bunu göstermekten çekinmeyeceğim
Alya; Tamam üç deyince inanıyorum mafya olduğuna
Alya; 1, 2, 3
Alya; İnanmadım
Alya; Pabucumun Mafyası
***
Hikayede Alya'ya hayranım arkslar. Tsk öd bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pabucumun Mafyası | texting (Ara Verildi.)
ChickLitFalcı numarası yerine Rus Mafyasına yazmak hayatın bana oynadığı bir oyun muydu? Belki de aşkın tatlı olmayan bir tesadüfüydü... Mafya Bey; Küçük bir kız çocuğu olduğun için sana karışmıyorum Alya. Mafya Bey; Ama biraz daha ciddiye alınmazsam sana...