Selamlar herkeslereNasılsınızz?
Beni sorarsanız, benim üstümden plakasız koca bir tır gibi YKS geçti maalesef:*(
Sizden LGS ya da YKS sınavına girenleriniz oldu mu?
Sizde durumlar neydi peki sınavlar konusunda? Haydi burası sınav kritiği satırı olsun.
Size 7 bin 500 kelimelik benim için uzun olan bir bölümle geldim.
İyi okumalar♡♡
*
🎵Bölüm müzikleri🎵
Mabel Matiz - Fırtınadayım
Sezen Aksu - Sorma*
6.BÖLÜM - İHANETE UĞRAYAN DUYGULAR
İnsanın tüm hayatının gözünün önünden geçtiği anlar olurdu yaşamı boyunca. Kimisi bunu ölüm anı olarak nitelendirirdi, kimisi ise iyi veya kötü bir anında. Ben şu an ölüme yakın mıydım bilmiyordum ama aynadaki görüntümün yüzünün güldüğüne şahitlik ederken hayatımın tümü gözümün önündeydi.
Ellerim titrediği sırada göğsümün üstünde birleştirdim ikisini de. Kalbimin de ne denli hızlı attığını o an fark ettim. Hayatımda yaşadığım onca şeye rağmen bana burada bu anı yaşayacağımı söyleseler sessizliğe boyanırdım. Ama buradaydım işte şimdi.
Aynanın karşısında dolu gözlerle kendimi izlerken birkaç adım gerimde, hayatımda değer verdiğim iki insan vardı. Nefes almaya çalıştıkça boğazımda oluşan yumru nefeslerimin kesilmesine ve daha da çok gerilmeme sebep oluyordu.
Uzun süredir içerdeydim ve sonunda dışarıda sabırsızlıkla bekleyen Neslihan'ın sesi duyulmuştu.
"Pera? Çıksana artık ya, bak biraz daha beklersen düşüp bayılacağım şimdi."
Heyecandan olsa gerek konuşarak cevap vermek yerine sanki görebilecekmiş gibi kabinin içinden onu onaylarcasına başımı sakladığım an ne yaptığımı fark edip bu sefer de iki yana salladım başımı. Daha fazla vakit kaybetmeden üstümdeki gelinliğin her iki ucundan tutarak dikkatlice perdenin arkasından çıktım. Yeri izleyen gözlerim yavaşça yukarı tırmandığında her ikisine de büyük bir merakla bakmıştım.
Daha sonra Neslihan'ın bakışlarındaki şaşkınlık ve yoğunluğu fark edip hemen ağlama taraftarı olmadığım için gözlerimi olduğu yerde hareket etmeyerek bana bakan Evren'e döndürdüm.
Soran gözlerle bakmama rağmen sadece bakmaya devam ettiği sırada tedirginlikle bende üstüme bakmıştım. Tekrar ona döndüğümde şaşkınlığım sesime yansıdı.
"Ne oldu? Olmamış mı? Neden öyle bakıyorsunuz ikiniz de?" Aynı şekilde Neslihan'a döndüğümde sonunda tepki vermeyi akıl edip yavaşça yanıma gelmeye yeltendiği için içten içe ona teşekkür ettim ama o bilmese de olurdu.
"Pera...Çok güzel olmuşsun... Çok." Ellerimi tuttuğu sırada gözünün kenarından akmaya yüz tutmuş yaşı silerek düşmesini engelledim.
"Teşekkür ederim. Ağlama ama. Bende ağlarım bak ve bu hiç iyi olmaz." Dedim titreyen sesimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOZLANMIŞ SEVDA
Novela Juvenil"Geçecek mi peki?" Diyebildim yalnızca hafif çıkan sesimle. Yüzüne bakmak istemiyordum çünkü eğer bakarsam, gözlerinde duymaktan korktuğum cevabı görmekten çekiniyordum. "Geçmeyecek," dedi dudaklarından dökülenlerin yüreğimi bin bir parçaya ayırdığ...