8. BÖLÜM - RUHA İŞLENMİŞ PARMAK İZLERİ

3.6K 164 94
                                    

Herkese merhabalaaaaaar yıldız parçalarımmm:))))

Nasılsınız?

Evet sonunda size hitap şekli buldum. Ben şahsen çok sevdim sizde umarım beğenirsiniz ehehe.

Bölüm 2 gün geciktiği için kusura bakmayın ama size tam 9 bin küsürlük bir bölümle geldim.

Benim yazarken ve düzenlerken 3 günüm geçti ama biz muhtemelen en fazla 20-25 dakikada okuyup tüketeceksiniz.

Bence bu emeği oy vererek taçlandırırsınız siz, öyle değil mi?

Birkaç sahneyi yazmakta zorlandım biraz ama sonunda bitti.

Bölüm sonunda tekrar görüşelim bakalım.

*
*

Bu bölüm kuboss16 adlı okuyucuma ithaf edilmiştir;))

*

Bölüm müziği
🎵Dedublüman - Rüya Gibi🎵

(Bölüm müziği tavsiyesi için bedjshkdhsaksdf adlı kullanıcıma çok teşekkür ediyorum :))

*
*

8. BÖLÜM - RUHA İŞLENMİŞ PARMAK İZLERİ


Neslihan Akzor...

Dersin bittiğini işaret eden zil duyulduğunda hızlıca anlattığım konuyu bitirmeye çalıştım. Konuyu tamamen bitirdiğimde çocuklar da eşyalarını toplayıp çıkmak için hazırlanmaya başladılar. Onlara dönüp yüksek bir sesle, "Herkese iyi günler çocuklar, yarın görüşmek üzere." deyip ben de eşyalarımı toplamaya başladım.

Yorulmuştum. Çocuklara dersten sıkılmamaları ve akıllarında kalmaları için dersi sürekli hareket halindeyken araya uyumlu oyun aktiviteleri ekleyerek anlatıyordum ve bu bana yol, su, elektrik olarak geri dönüyordu.

Eve gidip ayaklarımı uzatarak Muhteşem Yüzyıl izlemem gerekiyordu. Hürrem'in o müptelası olduğum sesi kulaklarıma dolduğunda yorgunluğum anca öyle geçebilirdi.

Hürrem seninle replikleri yaşıyorcasına tekrarlamamız gereken konular vardı bacım.

"Görüşürüz öğretmenim." Çocuklarla vedalaşıp sınıftan çıkmaya yöneldiğimde kapının önünde onu fark ettim.

O da beni fark ettiğinde yavaşça yanına ilerledim.

"İyi günler."

"İyi günler Neslihan, nasılsın?" Dedi karşılık olarak.

"Biraz yorgun ama yorgunluğumun onlara mahsus oluşu mutlu ediyor beni." Deyip öğrencilerime taraf dönüp gülümsedim.

O sırada Yiğit hızlıca çantasını kapıp yanımıza gelmişti.

Babasının yanında durup yüzünde büyük bir gülümseme ile bize baktı.

"Gelmişsin baba?" Dedi Yavuza doğru.

"Geldim tabi ki oğlum." Yavuz oğlunun başını okşadı.

"Yiğitciğim başkanlık seçimi için güzel bir konuşma hazırlamayı unutma olur mu?" Hatırlatmamın ardından hevesle yaşadığı aydınlanma ile babasına tekrar döndü.

TOZLANMIŞ SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin