9. BÖLÜM - YAĞMUR SONRASINDAKİ GÖKKUŞAĞI

2K 94 16
                                    

MERHABALAR YILDIZ PARÇALARIMMM

BÖLÜM SONUNDA TEKRAR BULUŞANA KADAR İYİ VE KEYİFLİ OKUMALAR

(Bu bölüm belinaysell adlı okuyucuma ithaf edilmiştir:)

*

Bölüm müziği
🎶 Evdeki Saat - Sustum 🎶

*

9. BÖLÜM - YAĞMUR SONRASINDAKİ GÖKKUŞAĞI

*

Odamdan sıkılıp al kata inmiştim. Kolumdaki saate baktım. 7:30'du. Ben çok erken olduğu için hala herkesin uyuduğunu tahmin etmiştim ama aksine şu an merdivenlerden indiğimde salondan birbirine karışmış sesler geliyordu.

Bu sesler elbette ki Neslihan ve Güven'in karşılıklı marş atışmaları ve Arya'nın kedi gibi miyavlayarak onların bu hallerinden yakınmasından oluşuyordu.

İçeri girdiğimde beni fark ettiler ama yaptıklarına ara vermeden devam ettiler. Hatta Neslihan beni görünce daha da bir gaza körüklenip koltuğun üstüne çıkmıştı.

"Aşkınla coşkunla sen çok yaşa

Yükseliyor bayrağın arşa

Aşkınla coşkunla sen çok yaşa

Yazdırdık ismini dağa taşa.


Yüz yıl önce doğdu şanlı efsane

Yüz yaşında mutlu ol Fenerbahçe

Yüz yıl önce doğdu şanlı efsane

Yüz yaşında mutlu ol Fenerbahçe."

Ben şaşkınca onları izlerken bu sefer de Güven durmaya niyetli değil gibiydi.

Neslihan'ın taklidini yapıp koltuğa çıkmış bu sayede Neslihan'dan daha uzun olmuştu tekrardan.

"Yağmurlu bir günde görmüştüm seni

Üstünde çubuklu formalar vardı

Bir anda vuruldum, aşık oldum ben

Hayatın anlamı siyah beyazdı


Ölümle yaşamı ayıran çizgi

Siyahla beyazı ayıramaz ki

Her yolun sonunda ölüm olsa da

Sevenleri kimse ayıramaz ki"

Ardından Neslihan nefes dahi almadan ona tekrar karşılık vermeye başlayacaktı ki engel oldum.

"Ay yeter be, bu ne böyle? Evi stada çevirdiniz."

Her ikisi bana sanki uzaylıymışım ve konuştuğum dili anlamıyorlarmış gibi baktığında Arya yan taraftan bana destek çıkmıştı.

"Aferin kız, konuş. Sabahtan beri başımın etini yediler de dinlemiyorlar beni."

Gidip Arya'nın yanına oturdum.

Bir haftadır evde tıkılıp kalmıştım. Oturduğumda Neslihan bana sorgu dolu gözlerle bakmaya başlayınca ne var dercesine göz kırpmıştım.

"Ne oldu yine?"

"Sen niye yataktan çıktın?" Hayret ve bıkmışlık ile birlikte ona baktım.

"Emin ol biraz daha kalsaydım çürüyecektim. Hem zaten gayet iyiyim ben. Sizin yüzünüzden bir hafta tıkılıp kaldım evde. Pazartesi günü okula geleceğim artık." Dedim.

TOZLANMIŞ SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin