-Katalea meneküj-kiálltota anyám én próbáltam futotam amilyen gyorsan csak lehet de utol ért.
-segítség engedj el kérlek-mondtam keservesen sírva de mint ha a falnak beszélnék.El kezdett csókolgatni és a ruhámat tépni.
-ne kérlek bármit el mondok vagy teszek kérlek hagyj-mondtam de nem meg semmi halotta.Nem anya apa hol vagytok segítsetek.
-kicsi lány itt senki sem fog neked segíteni mert senki semm tud-mondta már bánom hogy nem hallgattam anyámra hogy tanujam meg védeni magamat.
A csipőmre ült le szorította a lábaimat is.
Levette a nadrágját és a faszat és a melleire tapadt.Sírtam de ez már itt nem segitt meg akkar erőszakolni és meg is teszi.
Ő ki vett egy óvszert és valami borzasztó fájdalmat innetről nem emlékszem még kiélte vágyait rajtam.
Az egyik kezem ki szabadult és felpofoztam amilyen erővel is csak tudtam el is kezdett lilulni és egy olyan sebet csináltam az arcára amivel örökre tudni fogom hogy ki is ő.
-ezt nagyon meg keserülöd-mondta és fél kapott a hátara a tenger van itt és én nem tudok úszni.
-jobb dolgod is lehet volna de te akkartad-mondta és le dobot a szikláról a tengerbe sülyedtem és sülyedtem már nem láttam szinte semmit.El sötétedet minden így fogok még halni 13 szép év volt csak a vége nem volt vagy még semm....
Felébredtem egy házban vagyok nem haltam meg de mit keresek én itt? hol vagyok?Mi történt?Annyi kérdésem lenne.Be jött egy nő buvár fél szerelésben akkor már értem hogy talált meg.
-nem sokon múlt az életed és amin keresztül mentél egy orvos meg vizsgált onnan tudom Lili vagyok ne féj tőlem segíteni akarok.ide nyújtotta a teát el vettem reszkető kézel.
-ha segíteni akkar akkor kérem kérése meg nekem Toronto fabiant vagy vigyen el hozzá és köszönöm hogy még mentetél-mondtam és fél álltam kissé szédülve bólintott el vitt hozá Fábián a nagybátyám tudom hogy ő fog nekem segíteni hogy bosszút álljak.
Be mentem éppen egy embert kínzott nem érdekel csak a bosszú mindenért meg fizetnek az a mocsok és a családja.
-fábiana segítenek kell kérlek-mondtam a férfinek már adta volna a követ kezőt hátra fordúlt ide jött és meg ölelt.
-katalea te élsz anyádat megölték apád el tünt hogy lehetséges hogy te élsz-kérdezte csodálkozva össze rogytam anya meghalt...meg halt neeeee könyek folytak le az arcomon apa el tünt...el tünt egyszerű nem kapok levegőt kapkodom a levegőt.
-harper nyugi 1 levegőt be 2 levegőt ki adod-miútán meg nyugodtam a pánikroham mi jöhet még.
-az úgy volt hogy...-sírva mondtam el az egészet ahogy végig néztem magamon a tükörben ez nem te vagy te most már màs vagy nem egy el kényeztete kis lány aki a mesékben hitt te az Perry katelea harper vagy az anyád és az apád az életüket adták érted ideje hogy viszonozd.
-bosszút álok de segítenek kell mindenben ideje hogy viszonozam azt amit értem tetek és a vérem kötelez-mondtam félig amerikai vagyok félig orosz a rendőr főnök az apám az anyám maffia vezető volt és itt jövök én én egy ki baszott démon leszek el jönn még a nap mikor mi még találkozunk rilés Oliver akkor amikor nem is számitasz rám akkor. Fábián bólintott kezdődhet a móka.
YOU ARE READING
~Szépséges démon~
ActionEgy rendőr főnök lánya aki bosszút áll mert tönkreteték az életét.A szépsége csábitja a férfiakat és a hangja ami el varázsol maga a démon hangja.A lány okos gyönyörű mi kell még egy férfinak. SZÉPSÉGE MÖGÖTT EGY DÉMON LAKOZIK Egy maffia vezé...