~Meg vagy de...~

14 0 0
                                    

~Perry Katalean harper~

Le ráztam ez az egyszere voltam boldog és szomorú.Mert szabadság és nem leszek a felesége még a jegyese sem nem mintha bánám de értitek.Szomorú mert tényleg elő hozza a régi énemet.Még mindig vezetek el megyek.Hogy hová hát haza mert ott lesz a legjobb nekem.Ott biztonságba vagyok olivertől.Meg védenek és én is meg védem magamat.Már ide értem és mindent meg beszéltem az embereimel.Most le megyek a partra.Imádom a tenger az óceán mert ott van ő is a hamvai.

Emlékszem arra a napra mikor ki derült.Olyan boldog voltam semmi nem érdekelt és senki.Akkor még jobban örültem amikor kiderült hogy kis lányom lessz.Akkor már fejben el is terveztem.Hogy mi lesz a ruháit a szobájat.Hogy ha felnől akkor majd együtt megyünk csajoskodni.Vásarolni és utazni hogy a legjobb anya leszek a világon.De nem sikerült mert el ment el vettéltem el veszítettem.A kisbabámot a kis lányomat.Nekem ő volt az egyetlen akit szeretem.De már ő sincs.Az a patkány miatt van az egéssz miatta.Miatta vesszitetem el őt ha ő nem lenne akkor én már anyuka lennék.Akkor a kislányomal lennék babáznék és fél nőlne és úgy szólitana hogy anya.Ott lennék amikor kamasz lenne és amikor az első szereleme össze törnék a szivét.Támogatnám meg vigasztalnám és gondolatban kinyirnám a srácot.Habbár simán meg is tehetném de ezt nem életemát meg vele.

Azt a patkányt tönkre tetem mindenki meg öltem akit szeretet is valaha.Minden nap kinzom ha én nem akkor Alex vagy az embereim csak annyira hogy éppen ne hajon meg.Le vettem a ruháimat fehérneműig és be mentem a vízbe.Kelemesen meleg volt a víz.Igen azóta meg tanultam úszni és nagyon jó megy nincs traumám miatta ami még jobb.Usztam bejeb és mélyebre.Aztán csak fel feküdtem a vízre tartottam magam.A nap sütött a természet hallottam csend van végre.El semm hiszem hogy csend van ez annyira meg nyugtató.Annyira élvezem komolyan el tudnék aludni.Itt a közelbe van egy ilyen kis sziget amit ki alakítottam magamnak.Már úszom is oda van ja víz el tudnék itt lakni.Fogok is aludni le dőltök  az ágyra és el gondolkodtam.Oliver bisztosan égen földön keres még jó hogy nem is meri ezt a helyet .Már annyira álmos vagyok és ki fáradtam bisztos az usztástól.Már alig bírok fent maradni alszok.De fel kell hívjam...

~Oliver~

Azonnal el mentem hozzájuk de az emberei be semm engedtek.Hát ez jó próbáltam minden be vettni de végre el mondták hogy nincs itt hogy el ment hol a picsába mehetett.Ha valami történik vele azt nem bocsátom meg magamnak főleg ha már a kicsi is meg van.Ha már babánk lesz.Igen tudom hogy egy aljas undorító féreg vagyok és voltam hogy így akkarom magamhoz láncolni őt.De szeretem és nem akkarom el veszíteni őt vagy már őket.Amúgy is vágytam már egy gyerekre és azt akkarom hogy Kata legyen ő legyen az anya.

Tudom hogy ki hezz is megyek és bisztos tudni fogja hogy hol van.Alex erre a tökéletes ember padló gàzal megyek.Régóta itt vagyok és be megyek vagy is inkább be török.Sikerült is könyű dolgom volt seg hülyék az emberei.Át jártam minden szobát de nincs meg.Senki sincs a házban ami még furcsább.Le megyek a nappaliba ahol egy gyereket láttok.Aki éppen telefonál valakivel ki hallgatom ezt a beszélgetést.

-igen megyek harper minden oké nincs itt nem keres és nem is fog még találni-mondta a srác ohh még de hogy nem.

-igen igen megyek már szia én is szeretlek-mondta a srác hogy szeretlek még is ki ez a gyerek és mi köze van az én drágámhoz előbb nyirlak ki minthogy még egyszer is ki ejsd neki ezt a szót hogy szeretlek.

A srác el indult követem de nem vett észre egy balfasz.Le vetkőzött és úszott be na és most evvel mit kezgyek.Utána mentem jó sokáig úszót.Elért egy barlangos részhez én meg után.Be ment én is és ott még láttam az én drágámot.Oda ment és meg ölelték egymást.Már gondolatban el is terveztem hogyan fogom kinyirni.Fel hívtam hàtha fel veszi de csak rá nézet és sóhajtott.

A gyerek el vette a telefont tőle és a falhoz vágta.Igy fogsz te is a falhoz baszódni.

-nem éri meg harper tudod mit tett még ha a múlt is akkor semm tudod hogy minden miatta volt hogy elve...-mondta volna tovább de a drágám be szólt neki rendesen.

-fogd be nem ő nem tehet semmiről azt a hibát magamnak köszönhetem és annak a patkánynak-mondta na jó már túl uncsi itt lenni úgy hogy elő jöttem a fiú még lepődött arcot láttam.Ugy néztem rá aki még akarja ölni meg is fogom.Harperen inkább mérges arcot vágott.

-nem akkarom el rontani ezt a beszélgetést de harper az enyém vagy senki másénem jössz velem és nem ellenkezel velem mert nem akkarom hogy bajod esen vagy esetek te pedig el takarodsz olyan gyorsan ahogy csak lehet mert...-mondtam volna tovább de közbe szólt.

-ezt nem hiszem el hogy te féltékeny vagy egy 16 éves gyerekre aki az unokaöcsém és nagyon jobban vagyok más részt pedig nagyon beverheted a fejedet-mondta minyár le törlöm az a mosolyt az arcodról le szarom ki a gyerek.

-tényleg drágám tegnap még fel teted nekem azt a kérdést hogy miért vagyok olyan amilyen hát most már válaszolok azért hogy teherbes és legyen egy gyerekünk hogy velem legyél hogy hozzám gyere feleségül mindent érted tetem vagy lehet hogy már értetek-mondtam erre könyes lett a szeme és össze csuklottak a térdei és el ájult a gyere még időben el kapta.

-MIT CSINÁLTÁL TE FASZ KATA ÉBREDJ FEL EZ MINDEN A TE HIBAD EGY ÖNZÖ FASZ VAGY AZT HITTED HOGY IGY MAGAD HOZ LÁCOLOD NEM ŐT NEM LEHET-orditota a gyerek én is ideges vagyok nem csak ő.

-NEM GONDOLTAM JO IGY ALAKULT ÉS NEM AKKARTAM MÉG EGYSZER EL VESZÍTENI ŐT AKKOR AMIKOR BE MENTEM A BÖRTÖNBE..-orditotam én is de ő már kiabált.

-fogalmad sincsen mit tetél most vele ez nem fogja meg bocsátani neked ha van gyerek ha nincs és ha van nem hiszem hogy az apja lesszel sőt senki mert Kata nem fog magához közel engedni semm a kicsit erre számits-mondta össze vissza beszél itt nekem hazugság.Le tete az ágyra és be takarta nekem csak most jutott el hogy mit csináltam hogy most milyen is egy fasz voltam vele és a kicsinkel lehet.

-üj le láttom hogy bànod van is mit míg Te a börtönben voltál kiderült hogy Kata terhes volt csak el veszítette a babát amiatt a rohad féreg miatt aki majd nem meg ölte csak a baba fel áldozta magát Kata miatt mikor segítettünk késő volt már nem lehetet meg menteni őt alig tudtuk Kata is meg menteni most is az ért reagált rosszul sajnálom haver én most megyek vigyáz katara és a kicsire ha van-mondta bólintottam és még mindig sokban voltam lett volna egy gyerekem.Mi lett volna ha túl éli akkor vajon tudtam volna hogy ő az egyém is akkor mindegy.Kata min kellet keresztül mened.

-vigyázni fogok rád vártok remélem nem haragszol meg érte és szeretsz úgy ahogyan én téged és a kicsi is őt nem fogod el veszíteni-mondtam és egy csókot adtam a homlokára.Én is be feküdtem mellé és hozzám bújt ez egy jó jel.

~Szépséges démon~Where stories live. Discover now