~kösünk alkut drágám...~

12 0 0
                                    

~oliver~

Felébredtem de ő nem még mindig alszik szerencsére.Hátulról öleltem át őt és a kezem a hasán volt.Már réggen fent vagyok és csak nézem őt és  simogatom a hasát.Mi van ha már ott van az én kincsem a mi kincsünk.Nem  fog érdekelni hogy lány vagy fiú az én vérem az én gyerekem.Ha úgy van nem fogom el kényeztetni mert annak csak is rossz vége lenne.Nem mondom hogy jobb lenne ha fiú lenne.Mert akkor nem kellene férjhez kényszeriteni őt.Mert ez a maffia és ez evvel jár és én nem akkarnám ezt a hercegnőmnek.De ez törvény és ezeket tisztelni kell.Még ha fel is áldozuk magunkat és a boldogságunkat.

Ha fiú lenne akkor örökös lenne és neki is meg kell házasodnia csak egy a külömbség hogy választhat.A lányok nem nekik vagy a szülő vagy ahogy a törvény meg követeli.Ez volt apámnál és anyámnál is nem szerelem volt hanem egy érdek.Szerződés helyet a békért fel áldozták őket.Ami így szörnyen hangzik és most el gondolkodók akkor én hogy lettem.Át úgy hogy az apám egy szihopata agresszív gusztustalan féreg.Tudom mind azt gondoljátok hogy nem szabad így beszélni az apámról.De fogok is mert még érdemli.Nelem is tönkre tette az életemet.

Neki is Kata amikor 18 évesen mentem a és tetem tökre az életét.Én nem akkartam ez csak apámnak szúrt szemet hogy milyen jó el vannak.Hogy milyen családból származók.Az tervezte mindenkit megöl és csak kata nem.De csak azért mert még kértemrá és persze alexot mert még egy kölyök volt.Apám csak úgy ment bele ha el is veszem Kata feleségül belegyeztem mit tehetem volna.Félváról vettem a dolgot hogy haajd meg unom megy a hulla zsákba mint a többi ribanc.De Kata más és ősszintén nem bántam meg hogy akkor mit tetem mert akkor nem lennék itt vele.

Akkor nem tudnám hogy él és jól van akkor most lehet nem lenne terhes talán.Mindegy is a zsebemből ki vettem egy icekciós tüt.És a válába szúrtam altató.A fiúknak szóltam mert innen nehéz lenne ki jutni a vízben.Már itt is vannak fel kaptam mennyaszonyi pózba.Be ültünk és vittem el köszönötem a fiúktól.Már vittem is haza a kocsiba.

Amint megérkeztünk fel vettem újra a karomban és be vittem le tetem a kanapéra.Mert Alex volt nálam pont a legjobbkor amikor nem sokára itt az orvos.Mindig a legjobban tudd időziteni Alex most is hozzta a formályat.

-mi a franc mit vsináltál vele Oliver Kata hallasz mi van veled mit tetél vele-kérdezte tőlem idegesen Alex megértem őt mert a húga.

-nyugodj meg csak altatót adtam neki semmi baja nem lesz már itt is van az orvos aki segíteni fog majd meg látod -mondtam és nehezen bólintott és a fejét fogta valamit nem mond el.

-van róla fogalmad hogy Kata val fog valami történik meg ölek oliver esküszöm megölek amúgy is miért kellet altatót nem jó a szíve és rossz hatásal lehet rá-mondta bassza meg ezt nem tudtam édes mindegy az orvos már vizsgálja nehéz beszélgetés lesz ez alexal.

-Az van hogy én még mindig szeretem a hugodat és bármit meg tenék érte és igen el is raboltam-mondtam ezen nem volt még lapődva de szerintem ez látszik is miért.

-az van hogy egy nagyon nagy faszságot csináltam Alex ami lehet hogy semm te semm Kata nem fog még bocsátani soha-mondtam na ez már érdekesebb dolog lett számára mit máss.

-felőleg meg is verhetsz meg engedem de először meg hallgatsz tudok mindenről mindenről a.fiad el mesélt miközben kat kerestük-mondtam a fejét rázta ezen de hallgat ez még jó jell.

-mikor el raboltam egéssz nap itt volt velem és azt mondtam neki hogy hozzám kell jönni feleségül ha akkar ha nem akkor is és én meg ezt úgy akkartam el érrni hogy magamhoz láncolom és hogy rá veszem hogy újra szeressen engem és velem legyen -mondtam neki hát a direkt felvsinálast még nem mondtam neki.

~Szépséges démon~Where stories live. Discover now