~Perry katalen harper~
A tervem egy része készen van most jön a többi része ami jó val nehezebb lesz az eddigieknél sokkal.El kell érnem hogy belém szeressen és el távolitanom Nicolast idővel.Majd nem el felejtettem apámot is el kell hogy távolítsa valaki de az nem én leszek.Rá veszem Nicolast hogy ölje meg vagy Oliver így még többet ülne a siten.De az akkor nem én lennék nekem kell meg tenem mert ez így sokall jobb nem véletlenül a maffiam neve démon mert a vezetője is az én vagyok.
De mi előtt még el kezdeném a folytatás szeretnék tetkót és már tudom is hogy milyen lesz és pirszinget is.Pillangós lesz a hasamon és a hátamon egy kigyó.Ezeket azért választottam mert kitartó és türelmes vagyok.A pirszinget pedig a jobb Orromon lesz karika és lesz egy bal szemöldök piercingem.Majd nem el felejtettem hogy le vágatam a hajamat a vállamig és be festettem fehére és feketére vajon mit fog szólni hozzá hogy félig ugyan azaz arc fog rá nézni csak iker tesvére azt hiszi.Remélem a lelki ismerete majd megfojtsa.
Éppen dolgozni megyek a bárba ahol most Oliver tárgyal maffia ügyben.Alig várom hogy lássam az arcát és alexét is imádni fogom apámat később is el intézhetem.Most jöjön a Oliver egy kis tánc és éneklésel és külsőm el démoni hangolmal el csábítóm.Le kell itatnom hogy ne emlékezeni semmire hogy utána újjra akarja átélni velem azt a csodálatos északat ami talán meg semm fog történni csak be mesélem neki de majd józanul akarja majd.
Mini fekete szoknya dögös fehérnemű és bikini felső és ki látszanak a tetkoim.Itt vagyok és most csábitani fogok szinte mindenki meg bámult mintha szelemet láttak volna Alex semm volt más kép.Ide jött én csináltam a dolgomat.
-gyönyörü vagy nővérkém ugye jól sejtem hogy ez a terved része-kérdezte a fülébe súgta Alex mindent okal csinálok nem ok nélkül.Ez még csak a kezdet.
-mindent okal teszek és ez csak a kezdet Alex a lelki ismerete fogja őt még el pusztitani amikor rám néz mert emlékezni fog ahogyan én is-mondtam neki el komolyodott mert egy szép kis csajszi jött be ez is ritka hogy ilyenkor a tesónkat lásuk így de örülök és már láttom hogy ez nem egy futó kaland lesz kettőjük között.
-bizol bennem alex-kérdeztem tőle bólintott-akkor ne hagyd veszni a lehetőséget mert szerelem van a levegőben-mondtam neki el mosolyod.
-tiszta bolond vagy de szeretlek nővérkém-mondta nekem ez nagyon jó esett mert én is őt.De ha el árul nem leszek képes meg bocsátani neki.
-én is szeretlek de én leszek az esküvő tanud és keresztanya is az unoka öcsémnek-mondtam meg ölelt és ment milyen gyorsan fel nőt igazán szerencsés lesz a lány a sógórnőm.De most inkább Oliver figyeltem mert ki jöttek és el köszöntek amint meg láttot.Mintha ezer fájdalom suhant volna át az arcán de én akkor sem bocsátok meg neki.
Mindenki tapsolt nekem a táncom és az éneklésem ért vissza mentem a helyemre a pulthoz.
-már ide se jösz főni de kár pedig ma rossz kislány vagyok könyen kapható de ha te nem élsz evvel a lehetőségel akkor keresek mást még is van ki lesz-mondtam és el indultam arra felé de vissza húzott magához és úgy vitt fel az irodába mindenki szeme láttára de jó ez egyre jobb.
Felültete az asztalra és a szememet nézte.Aztán a nyakamat kezdte csókolgatni de meg kell álitanom józan ez így nem jó.Le állitotam és ide hoztam a wiskit és szinte az egészet meg itta ez az igyál csak.Ki dőlt én pedig meztelenre öltöztetemn őt és magamat takaróval fedve milyen jó is lesz a reggel làtva az arcodat.
Vajon mit fog mondani vagy tenni reggel.Tejesen mindegy csak jó legyen a tervem.A többi nem számít csak ez az egy.
YOU ARE READING
~Szépséges démon~
ActionEgy rendőr főnök lánya aki bosszút áll mert tönkreteték az életét.A szépsége csábitja a férfiakat és a hangja ami el varázsol maga a démon hangja.A lány okos gyönyörű mi kell még egy férfinak. SZÉPSÉGE MÖGÖTT EGY DÉMON LAKOZIK Egy maffia vezé...