~ Rilés Oliver~
Amióta Lara visszautasította az ajánlatot csak rá gondolok.Egy nő sem utasította el engem csak ő más mint a többi.Benne meg van amit keresek a vadság még is tüzes okos gyönyörű vonzó türelmes nyugodt.Nem találkoztam hozzá hasonló nő vel igaz hogy sok nő vel voltam már az ágyban de egyik sem keltete fel ennyire a figyelmemet.
Most itt van éppen dolgozatot írnak Sophie nagy barátnők.Biztos vagyok benne hogy tudja hogy mit csinálok Sophie val a szertárban.Már így is keringenek a pletykák még jó hogy nem hisszik el.
Újjra rá néztem el kezdte az ajkát harabdálni mért kell neki ilyenkor csinálni bassza meg.Körül néztem alig dolgoztak már tapsoltam le járt az idő.
Éppen fel állt volna amikor zalán el vette tőle és hagyott nála egy másik papírt egy üzenetet.Ki hozta a dolgozatokat mindegy csak tudnám meg hogy mi van azon a papíron.Ma egy olyan témat veszünk amiből még előnyöm is származhat.-gyerekek ma egy olyan témához jutottunk ami nagyon fontos nektek az érzelmek több féle érzelem van de mi vel fiatalok vagytok nálatok a lányoknál a férfiak érdeklődése a fiúknak pedig a nők vagy lányok erről kell beszélnük most pedig kérlek titeket hogy mindenki válaszoja meg a kérdéseket amiket fel teszek mindenkit meg hallgatok sorjában-mondtak bólntotak nyilván unalmas lesz mindenki sora kerül de mindegy.
-1 kérdésem a lányok hozz van mi az ami titeket érdeklődése késztet egy férfi iránt ami vonz külső belső tulajdonságok kezgyük-mondtam szépen sorjában mire rá került a sor.
-külsőleg barna haj kék szem izmos magas idősebb azért nem anyita fére érthető ne legyen az alap vető nálam belső tulajdonságok ősszinte szenvedélyes kedves hűséges vicces merész nyomulós figyelmes alap vetőket tudnék még mondani de ez minden kinél így van és még sorolhatnál de engem jobban érdekel a fiúk válassza-mondta hát hogyne ezeket meg jegyzem de vannak amik jók és vannak amik nem de pont így fogom őt meg nyerni.
A fiúk válaszán nem lepődtem meg testi dolgok amiket én is szeretek mi tagadás.Nem tudom hogy meddig fogom még ki bírni hogy ne tépje le róla ezt a fehér ruhàt amit viseli.
Miközben a táblára írtam hallottam hogy Sophie kérdez valamit laratól erre én is kíváncsi vagyok.
-lara ennek a titokzatos körül irásnak van személye is vagy csak én vagyok hülye-kérdezte larat na erre én is kíváncsi vagyok.
-van és tegnap az ágyat is fel fedeztem és őt is ruhában ruha nélkül ki tudja ha van időm akkor ma is el megyek hozzá-mondta bassza meg tudom hogy még nincsen késő a kréta ketté tört a kezemben.
-mi a neve ki az lehet hogy ismerem mond már meg nem mondom el senkinek esküszöm Lara-mondta Lara a fülébe súgta nem hallotta akkor mást módszerel kell hogy meg tudjam Sophie keresztül.
Ki csngetek Sophie rám nézet kacsintotam be zárta az ajtót.Ide jött és megcsókolt vissza csókoltam de csak azért mert kell tőle annak a féregnek a neve.
-tudod Sophie nem tudod hogy Laranak ki is a kis fiuja mert nagyon is érdekel mert ne hogy be hozzá a klubba és ne dolgozzon-mondtam neki Sophie elég ostoba nagyon és ezt ki kell használni kezdtem a nyakàt csókolgatni.
-valami Nikolas akivel furcsa módon össze futotak de szereti a rosszfiúkat de nem hisszik hogy ma el megy oda mert most a zalán fiúval lesz még dolgozik most ne ezzel foglalkoz hanem velem -mondta nekem bennem fel ment az ideg Nicolas és rosszfiú akkor ez az olasz maffia vezetője ellenségem ezt nem hagyhatom hogy de most éppen kapóra jöhet a zalán gyerek.
Írók a nevében egy levelet hogy este jöjön ide erre a címre a házamba.Meg látjuk hogy ki lesz jobb az ágyban lehet hogy még oda is el jutottunk.Még hogy komoly kapcsolatot keres Nicolas még is le feküdt.
Itt vagyok és ide kéne érnie már el kell jönnie halom hogy be jön valaki.
-miért Oliver azt hitte hogy nem jöttem rá hogy mit tervez mit akar mondja meg nekem nincs időm a várakozásra menem kell-mondta meg fordultam és az ajtónak nyomtam.Az orunk össze ért de még nem csókoltam meg.
-velem nem tudtál le feküdni de Nicolas igen és még te mondtad hogy csak akkor adod meg amikor komoly kapcsolatban lesz-mondtam őt ismételve de nem lepődött meg annyira.
-valakinek el járt a szája de nagyobb gondom van ennél mit hogy erről beszéjek veled Oliver engedj el mert esküszöm hogy...-mondta volna tovább de megcsókoltam ellenkezett de fel kaptam és fenekébe markoltam így már szét nyílt az Ajka el kezdett játszadozni a hajamal.
-engedj el Oliver nem én vagyok az aki neked kell...-mondta de nem engedtem hogy tovább mondja nem ma innen ki nem mész.
-nicolas nak nagyobb volt ő mit csinált az amit én-kérdeztem őt mert azt fogom amit ő nem tette vele
-féltékeny vagy Oliver hagy békén én vagy komoly szándékal megyek be màs ágyaba Nicolas pont ez tete-mondta nekem igen ő még is mit tete mindegy igaza van.
-jol van menny és szaladj hozà a kis Nicolas hoz akinek komoly szándéka van fuss de hozzám ne gyere vissza könyörögni-mondtam neki de ha kívülről halanám magam bazd meg.
-megyek is eddig semm én jöttem hozzád és te fogsz majd hozám nem én hozàd-mondta és el ment bassza meg a kurva élet isten milyen idióta vagyok.De akkor sem fogok könyörögni annyi méltóság még maradt bennem.
El mentem a bárba úgy tünik ide jött és most énekel egy dögös ruciban de akkor is az enyém leszel előbb vagy utóbb mert mindent el fogok követni hogy ez így legyen.
Amúgy így nézek ki ma én akarom féltékeny tenni egy ilyen jó képü fiúnak ki tudná ellenállni:
Ezt éneklik már táncos nők is vannak de jó ez egyre jobb és jobb lesz:
Hulla részegre ittam magam de jogosan.Arra még emlékszem hogy Lara hozzot haza és hogy telefonált valakivel sejtem ki lehet ez.Larának szólnia kell hogy hol van akkor Nicolas magának akarja őt és ki tudja meddig megy el akkár de ha kell én magam távolitom el őt.
Arra is emlékszem hogy le öltöztete és hogy be bújt mellém és én az arcát néztem reszketet álmaban de nem jó értelemben aztán fel ébredt és meg akartam nyugtatni de még rázta fejét és el fordult magamhoz húztam de még ettől csak még rosszabul lett elengedtem utána jó lett aludt.Nekünk larossa Lara történetünk lesz az enyém leszel testileg és lelkileg is de az is lehet hogy még engemet is meg kapsz lelkileg de oda nehéz el juttni mert eddig senkinek sem sikerült de lehet hogy ezúttal fog vagy még sem.
YOU ARE READING
~Szépséges démon~
ActionEgy rendőr főnök lánya aki bosszút áll mert tönkreteték az életét.A szépsége csábitja a férfiakat és a hangja ami el varázsol maga a démon hangja.A lány okos gyönyörű mi kell még egy férfinak. SZÉPSÉGE MÖGÖTT EGY DÉMON LAKOZIK Egy maffia vezé...