~perry kalean harper~
Minden a terveim szerint alakul de az a faszopó majd nem el árult.De a bácsikám még időbe jött és segítet.Direkt húztam tegnap Oliver agyát és egyre jobb ez csak egy baj van én is kezdek valamit mást érezni iránta de ezt el nyomon.
Itt vagyok egy kávézóban és várom alexot mit derített ki.Ez semm volt véletlen hogy le ittata Olivert részeg ember józan gondolatok.Még azt semm tudja mi vár rá ma és holnap az lesz az igazi győzelem hazugság.Már alig várom ezt itt ülök és még mindig nem jött.Akkor most lesz a mai nap esemény folytatása.Nem véletlenül készültem erre 5 évet a másik 2 csak gyakorlás fegyver verekedés manipuláció stb.Még a telefont semm feszi fel.
Ki mentem a kávézóból telómon hívtam Oliver számat kicsenget és ekkor jönn a még lepetés.Lépteket hallok Oliver fel veszi a telefont.
-lara hol vagy jól vagy ott vagy Lara baj van lara-kezdte agódóan pedig még csak meg semm szólaltam.Valakik ide jöttek de tudom kik és hogy mit fognak tenni.Mivel Oliver keresni fog ezért kamerákat is meg nézi és így hihetőbb az egész.
-OLIVER.....ÁÁÁÁ.....SEGITS.....HAGYANAK ENGEDJENEK EL EZT MÉG MEG KESERÜLIK....OLIVER-sikitiztam a telefonba.
Itt van 2 hülye akik tartoznak nekem és így hajtom be rajtuk el játszak és kész és végül meghalnak.Sikeresen el hátszotuk az el rablós jelenetet.De gyanús kéne ha nem lenne rajtam sebbek foltok ezt meg oldottam.Habár fél ideg rendszerem tönkre ment miatta.Most pedig várunk hogy még talájanak és tudni fogom mikor itt vannak a közelbe mert nyomkövetőt tetem kocsijára habár már most.Ki fogom őket nyírni úgyis olyan idegesítő a pofájuk.El is kezdtem és nem sokára meg is érkeztek és ekkor...
~rilés Oliver~
Nagyon meg ilyedtem amikor Lara fel hívott és sikongot.Azonal mindent félbe hagyva mentem és kerestem.Rá állitotam minden emberemet a kersésre.A kamera felvételt ki nyirom őket.Hol a jó büdös ló faszba vannak.Mit tesznek az én szépségemel ha bàrmi baja esik ki belezem őket egytől egyik és meg etetem velük a saját belüket.
Meg van jött az emberem egy kis farmon tarjàk fogva jövök már szerelmem úton vagyok.
Itt vagyunk az őröket le lődtük és a többit le mentem azonal a pincébe de erre a látványra nem számítottam.Kék lila foltos a teste ittot vágások szája fel repedezve.A kezében pisztoly volt és itt volt két ember teljesen ki lővel mint egy lyukas is szivacs.
-oliver-mondta rám nézve kétségbe esetten láttni rajta mennyire nincs most magánal és hogy nincs energiája gyorsan oda mentem éppen hogy el kaptam mert össze eset.
Ki vittem a kocsiba majd a háziorvos meg vizsgája meg pusziltam jó hogy csak el ájult álmában hozzám bújt.Neg csókoltam aludt mindenkit értesitemet hogy van Lara Alex nagyon aggódik de ez természetes tesója.Vajon mi kellet neki larátol hiszen már nem vagyok ebben biztos.Tegnap még azt gondoltam róla hogy a légynek semm tudná ártani de most el bizonytalanodtam.Kocsi fékezése térite vissza a valóságba.
Az orvos szerint nincs komoly baja csak sokat kell pihennie.Akkor egész nap vele kell lennem mert tudom milyen egyik fülén be a másiko ki.Alex jött ide hozam magába motyogot valamit.Annyit értetem hogy azt mondta:ez így nem mehet tovább. vajon mire értet.
Sajnos el kellett mennem mert valamék balfasz el baszta az árut.De meg is fizete érte rendesen.Vissza jöttem és veszekedtek de nem értetem az egészet mert angol.Be jöttem Alex ki ment idegesen.
-lara remélem jól vagy szerelmem de van egy rossz hírem pár nap múlva maffia bál lesz neked is rész kell venned-mondtam neki bólintott ő is ideges vajon miről volt szó vagy kiről.
Mindegy is most elaludt a mellkasomon fekve.Alex be nézet el mosolyodot és a fejét rázta intett.Ki másztam ne hogy fel keltsen őt csendben mentem kint cigizet ki mentem én is.
-még tudnál bocsátani valakinek ha te már el basztad az életét és ő akkarná a tiédet-kérdezte jót kérdeztél bassza meg sok mindentől füg ez.
-ha tudom hogy ki és miért és hogy még érdemlem akkor tegye meg velem ahogy én vele ez már kicsit semm számit nekem-mondtam neki mert itt van az én szerelmem és ha be is kerülök akkor ki tudnak hozni.
Én el mentem vissza a kedvesem hez és be bújtam mellé.
YOU ARE READING
~Szépséges démon~
ActionEgy rendőr főnök lánya aki bosszút áll mert tönkreteték az életét.A szépsége csábitja a férfiakat és a hangja ami el varázsol maga a démon hangja.A lány okos gyönyörű mi kell még egy férfinak. SZÉPSÉGE MÖGÖTT EGY DÉMON LAKOZIK Egy maffia vezé...