~Rilés oliver~
Csodálatos estét töltötem larával és már biztos vagyok abban hogy nem akarom elengedni vagy osztozni rajta.Ő jól mondta nem a csajom semm barátnőm ő a jövendőbelim lesz a feleségem lesz.Meg kaptam őt testileg már csak lelkileg kell nekem de tudom hogy nem lesz könnyü dolgom.Soha nem voltam szerelmes talán egyszer de azt tönkre tetem és már nem csinálhatom vissza.
Ez a lány Perry volt a katelean harper tudom hogy nem hiszi el senki nekem ezt mert még öltem az anyát és megerősakoltam.De nem akkartam el öntöt a mámor a düh hogy el tünik és ezért tetem aztán ez a sebb ami az arcomon van örökre emlekeztet rá.Indulat kezelési promlémáim voltak akkor és meg öltem de nem akkartam.Katelen figyeltem mindig és belé szeretem abba a kedves önzetlen lányba aki volt akkor.Még csak 18 voltam ő pedig 13 az volt a terv hogy itt marad velem és a feleségem lesz idővel és belém szeret.Apám bele egyezet nehezen de így semm sikerült.
Hálat addok annak aki ide hozza nekem ezt az angyalt.Néküle üres az életemha ő nem lenne itt szürke hétköznapjaim volnának nem lennék boldog.Ha meg lesz az eskűvő és a nászut akkor belekezhetek vele a baba projektbe ha ő is akarja.Miközben ezen gondolkodtam el kezdett kinyitni a szemeit felült.Nekem még ilyen kócosan is nagyon tetszik és nincs ruha rajta azonal meg kivántam őt de had térjen magához de nekem van egy jobb ötletem amitől biztos magához tér.
-jo reggelt szépségem remélem jól vagy gyere menyünk reggelizni de előtt öltöz fel ezt a teste csak nekem szabad látnom kint várlak és teszünk egy kis kitérőt még előtt várlak Kincsem -mondtam és meg csókoltam ki mentem én már fel voltam öltözve.Amugy Lara barnára vissza festete a haját ez jobban áll neki.Pár perc és ki is jött.
-na mi az a kitérő ami miatt nem reggilezhetek mert akkor téged eszlek meg-mondta nekem hangosan nevettem rajta meg pusziltam a homlokát és mentünk a pincébe mert várja itt egy meg lepetés vagy is inkább valaki.
-tetszeni fog drágám gyere be-mondtam be jött amint meg látta a meg lepetést meg ilyedt rám nézett ilyedten.Na most vissza kapott azt amit az én kincsemel tetél te szemét láda dràga öcsém Nicolas.
-nicolas miért van itt nem meg mondtam hogy ne avatkoz bele a dolgaim semmi közöd az életemhez-mondta nekem előjött a vad magabiztos énje remélem szép szóval meg érti és nem kell még tanítani őt hogyan is viselkedjen.Magamhoz rántotam és a szemébe néztem.
-lara jól mondtad te a jövendőbelim leszel nem csajom vagy barátnőm és már hozzàm tartozol a maffiaba vagy Kincsem és a maffia kezében és szivében ide tartozol hozzám nem türöm hogy így beszélj velem igen is sok közöm van hozzá az életed hez te az enyém vagy csak ami a te problémad azaz ényém is remélem érthető voltam és nem kell még tanulnod hogyan kell viselkedned-mondtam neki egy kicsit vissza vett láttom rajta és a vendégünknek is bele kellet ebbe szólni miért ne.
-oliver attól hogy még meg akarsz ölni nem lesz jobb az életed és nem is lesz mert Larát nem szereted te csak azt a lányt szereted benne akit el veszitetél az iker tesvérét Perry katelea harrpert de mivel meg ölted és nem sikerült beléd szeretnie és feleségül venned így most az iker tesvérét szeretednéd helyetesíteni vele mert te szerelmes voltál vagy Perry katelea harrperbe de mondok én neked valamit kalean...
-mi előtt mégig mondta volna valaki lelőlőte hátra fordoltunk és egy ismeretlen férfi volt fegyver fogtam rá ő is rám Lara oda ment és megölte akkor nem veszélyes.-fábián bácsikám de jó hogy itt vagy mindig a legjobbkor időzítel mint most is de alexot is láttnod kell után pedig el megyünk a francba mert itt biztosan nem maradok -mondta a nagy bátyának és nekem neee ne megy el nem hihet neki én őt szeretem nem az iker tsvérét csak szeretem.
-nem mész sehova amíg ez még nem beszéltük Lara én téged szeretlek nem az ikert tesódat miért hiszel neki és nekem nem igen akkor szeretem katelean de őt már nem azért szeretlek mert amilyen vagy nem mert ő ilyen őt nem ismertem csak külsőleg láttam de téged igen mi kell hogy higy nekem-mondtam kétségbe esetten én szomorú ságot láttam az arcán a Fábiánon meg lepődést.
-agy nekem egy kis időt kérlek hogy át gondolnám a dolgokat addig ne keres ne hívj majd én kereslek pár nap múlva-mondta és meg ragadta Fábián kezét és el húzta fel mentem láttom el mentek Alex itt maradt én a dolgozó szobába mentem.
Az irodám úgy nézett ki mintha második világháborút következet volna.Egyszerüen dühös vagyok csalódott és hiányzik már most.Meddig kell várnom ki fogom én ezt bírni hogy nem láttam semm hallom.Mi van ha nem akkar velem lenni mit tegyek.Valaki be jött a szobába.
-elég volt Oliver nyugodj meg vissza fog jönni én ismerem a legjobban-mondta Alex hiszek neki de bennem van a mi lesz ha...mindegy bízonom kell benne.
-alex te nem tudsz semmit egyszerű képtelen vagyok el hinni hogy neki inkább hisz mint nekem én őt szeretem nem az iker tesójat-mondtam Alex éppen wiskit ivott és ki köpte a még lepődség től.
-na jó le maradtam kit szeretél mi köze van ehhez harperhez-kérdezte tőle el vettem tőle a poharat és meg ittam a tartalmat ami maradt és el meséltem alexnak a ki történetet.
-te most kurva nagy szarban vagy tesó Lara nagyon nehézen bízik meg valakiben és ha el veszti akkor nem kapja vissza neked az a szerencséd hogy a nővérkém szivébe loptad magad vagy is még nem teljesen-mondta ez már meg nyugtatóan hangzik részegen persze.
-Tudsz te valamit hogyan ismerkedett meg Lara Nicolasal mert nekem nem volt hajlandó el mondani -mondtam röhögve és ő is röhögött és bólogatott.
-ezt is a te hibád te miattad el rabolta larat és szépeket mondott neki de a nővérem nem ostoba ha el jöt volna az idő meg halt volna mint a többi-mondta Alex mi a fasz ez még miről beszél Lara a légynek sem tudna ártani nem hogy gyilkos lenne fejébe szállt a pia.
Jó beszélgetésünket meg zavarta valami vagy inkább valaki vissza jött az én szerelmem ajaj dühös nagyon ide jött és fél pofozot áu ez azét fájt de meg érdemlem tudom.Alex és egy másik csaj el tüntek itt maradtunk és be zárta az ajtót.Kivette a kezemből a piát és szó szerint ki baszta az ablakon.
-szia Kincsem vissza jössz hozzám vagy el mész nem úgy volt hogy majd párnap múlva keresel úgy hiányoztál-mondtam neki fel álltam és meg csókoltam de el tolt tudom mert részeg vagyok.
-Nem békülni jöttem hanem ellenőrizni hogy mit csináltál te majom magadal részegre iszód magad te balfasz egy fel tételel meg bocsátok neked ha nem iszod le többet magad és végre viselkedj 25 éves férfi módjára és nem egy szerelmes tiniére és csak kiváncsi voltam de most fürödj le mert büzlesz-mondta nekem most már boldog vagyok el mentem fürödni és ki józanodtam hálószobában várt rám egy dögös fehérneműben fel állt és ide jött hozám szinte le támadtam az ajkait.
Fel kaptam és a lábait rá kulcsolta a derekamra és le döntötem az ágyra.A nyakára tapadtam szívni kezdtem puszilgatni a selymes bőrét sóhajtokal díjazott és folytatuk ezt a szenvedélyes estét de arra nem számítottam ami holnap lesz mert....
YOU ARE READING
~Szépséges démon~
ActionEgy rendőr főnök lánya aki bosszút áll mert tönkreteték az életét.A szépsége csábitja a férfiakat és a hangja ami el varázsol maga a démon hangja.A lány okos gyönyörű mi kell még egy férfinak. SZÉPSÉGE MÖGÖTT EGY DÉMON LAKOZIK Egy maffia vezé...