~küzdeni fogok érted...~

11 4 0
                                    

~Rilés Oliver~

5 ével később....

Ki baszott 5 évet szenvedtem a rácsok mögött.Tudom hogy miért és ki tette nekem rá plusz évet de még érdemlem.Nem tudjátok milyen szörnyű volt a börtönben és a kaja is na arról inkább ne is beszéljünk.De legalább tudom hogy az én szépségem át vette a maffiamat.ha a pletykák igazak és a kémeim is jót mondtak virágzik az üzlet tőle.De tudjátok hogy még mi a legjobb hogy nem is tudja hogy már rég szabad vagyok pontositok két és fél hónapja kint vagyok.Amikor ki jöttem a börtönből próbáltam el felejtetteni őt.Bár mit csináltam bár mit tetem nem tudtam el felejteni.Olyan mint a drog el akarod felejteni de ha el is fogod akkor is kíván  fogod.

Le ittam magam drogoztam szívtam basztam de nem ment.Sok kurvát ki próbáltam de csak akkor élveztem ha őt képzeltem oda.Meg szerzem ő csak az enyém az enyém.Nem lehet senkié semm.Amint erre rá jöttem akkor kezdtem meg figyelni az én drágamat aki nem sokára a feleségem lesz a menyasszonyom és ha akkar ha nem érdekel több semmi.A maffiat vissza veszem tőle de csak a sajátomat majd idővel az övét is mert sok dolga lesz.Igen itt arra gondolok hogy gyerekeinket fogja nevelni.Tudom hogy valami meg változott mióta láttam.Nem olyan mint akkor rosszabb egy álarcot vesz fel és szenved.

Hogy honnan tudom ezt hát nem csak a kékmeim láttnak vagy mondanak el dolgokat.Hanem én is szoktam ott lenni a kémeim segítenek be jutni és meg tudom magam is figyelni Katet.Mióta figyelem este mindig le veszi az álarot és sír nagyon szenved tudom hogy ősszintén mert nem tudja hogy ott vagyok nem is sejti vagy sejtette.Estén ként a box zsákon vezeti le a feszültségét.Mondanom semm kell hogy még most is milyen gyönyörű.De miért is nem lenne gyönyörű lány 23 évesen én meg kereken 30 vagyok.Mondok még valamit míg a börtönben voltam még izmosodtam lettek tetkoim és rossz fiú kinézet.De van ennél is érdekesebb dolog hogy most is őt nézem.

Itt van velem végre igen el raboltam most könyű dolgom van de mi lesz ha felébred egy házi sárkány lesz.Nem számit ki bírom valahogy mert szeretem őt.Tusom sokszor mondtam már ezt se ez az igazság.Meg érkztünk a villába fel vettem mennyaszonyi pózba és viszem fel őt a hálóba.Aki el csábította az le lőttem nyilván.Egy emberem volt de kellemetlen lenne az én kincsem nek ez a helyzet.Valahogy de még szeretem magam vele vagy ha nem is azaz aludt lángot fel égettem.Tudom hogy szeretett és szeret meg kell tudnom mi volt amiért újra ilyen sötétnek lássa a világot hogy már nem szerett de igen csak el nyomja.

Tudom úgy beszélek mint egy tini egy kamasz de már 30 éves vagyok családot akkarok.Meg is találtam a nekem meg felelőt mindenki csak irigyelhet engem hogy milyen is egy erős magabiztos gyönyörű csodás feleségem van.Le tetem az ágyra és le feküdtem mellé az altató még hat nyilván reggelig.Le vettem a ruháimat csak a boxer em van rajtam.Legalább valami szépet is fog láttni reggel már láttom is az arcát ami csak mosolyogni tudok.El kezdett mocorog magamhoz húztam de akkor még ütött de még alszik rémálma van.

-neeeeem nem nem nem ez nem lehet nem kérlek neeee-mondta álmában zokogva magam hozz öleltem és próbáltam nyugtatni de nem sok sikerrel

-el vetted tőlem el vetted ez még meg keserülöd meg fogsz halni meg halsz mint ő el vették tőlem elvette-mondta már hangosabban mindig ez mondogatta ha rémálma van de ahogy sír és nem tudom még nyugtatni.Van egy ötletem lehet hogy ezért még is ölne de annyira hiányzott már rá bézek az ajkára és remegnek.Jaj istenem az állanál fogva meg emellem és meg csókoltam azt az édes ajkait.Annyira hiányzott már ő maga is a remegése le állt viszonozta.Aminek nagyon örülök a mellkasomra húzttam és el kezdtem suttogni neki.

-nyugodj meg szerelmem itt vagyok semmi baj itt vagyok vigyázok rád kedvesem aludj nyugodtan-mondtam neki és lassan már csak az édes szuszogásat hallottam.Nem tudom mit vettek el az én drágám tól de az nem él is túl hogy miatta zokog és szenved.Valaki meg halt vagy is meg öltek neki fontos személyt.De kit vagy mit ez akkár lehetet más is de eddig nem tudtam kideríteni hogy mi történt.Senki semm tudja pont ezért kell majd valahogy el mondania nekem.Van pár ötletem ha nem adja magát és nem mondja el de csak is azért teszem majd hogy neki jó legyen.Én is el alszom végre hogy itt van velem nyugodt vagyok.

~Perry katealen harper~

Megint az a rohadt múlt egyszerűen kisért.Na várjunk álmodtam én a tegnap estét vagy valóság.Mert nekem neki ilyen kemény a parnám se az ágy és nem lélegzik.Fel nézek MI A FASZOM AZT A KURVA ANYÁT.Hogy a picsába kerülök én ide és ő miért van szabad lábon.Mióta bazd meg mi van ha azaz érzés hogy figyelnek tényleg igaz volt mi van ha ő figyelt.Nem ez csak egy rossz álom ébred fel harper.Ez nem álom ez kegyetlen valóság ahogy csak tudtam próbáltam ki szabadulni már majd nem feladtam amikor a mellkasára fordult és mivel még szoritot egy parnát tetem oda ez mindig be válik.

Olyan cuki amúgy sokat változott sokkal izmosabb szexi lett de azt még mindig nem tudom hogy miért rabolt el engem.Tudom hogy el szökhetnék sőt simán meg is fogom tenni de miután meg tudtam az okot miért vagyok itt.Még a tegnapi ruhában vagyok le mentem reggelit keresve csak magamnak gonosz vagyok igen és kit érdekel.A konyhában egy kedves öreg asszonyt.Akivel el kezdtem beszélgetni vagy is jól ki faggatni hátha valamit tud és közben segítettem neki főzni.De ekkor még éreztem két kárt a derekamnál ki fujtam a levegőt és tudom hogy ki az rá néztem a szemeibe és....


~Szépséges démon~Where stories live. Discover now