~Perry Iván Maxim~
Sok évvel ezelőtt el vesztettem a családomatt.A nőt akit szeretem a lányomat és a fiamat aki még él de álltált a másik oldalra.El kellet tünöm hogy mindig a fiam közelében legyek.De most egy ujj lányt láttam a körükben nagyon szép lány de csak távolról láttam őt.
Az orosz maffia vezér azért tete tönkre az életünket és a családomat.Elojiszal nagyon szeretük egy mást még most is hiányzik.Akkor ismertem meg amikor Oliver apja után nyomoztam.Elojiszt az apja angol maffia és az oroszt kényszer házaságra akkarták kényszeriteni.De amikor meg láttunk egymást már tudtuk első láttasra szerelem.Meg szögtetem és küzdötünk a szerlmünkért.Amikor meg tudták hogy össze házasodtunk és gyerekeink lettek akkor kezdtek szervezkedni a hátunk mögött.Mindenkit akit ismerek ellenük fordult.
Követtem őket ide a parkba elég el hagyatot hogy mi dolga van itt nekik.De hogy két maffia vezér össze csapot és most elégé közelről tudtam figyelni az eseményeket de amit láttam azt a lányt a hangját hallottam és a kis meséjét rá jöttem ez az én lányom akit hallottnak hittem.Ő az biztos vagyok benne még akkor is ha most barna a haja.Érzem hogy ő az könnyeim folytak 7 évet kellett várnom hogy újjra lássam.De a kis mese nem igaz sosem volt iker tesvére de hiszen ő bosszút fog állni rilés Oliveren és ő csak itta a szavait innen is csak látszik hogy az anyára hasonlít még jó hogy nem rám.
El ment de én követtem és egy kocsma felé tartott utána mentem.Le ült és kért egy kis wiskit és ült csendben.Le ültem hozá és amikor éppen meg itta rám nézett és majd nem fére nyelt.Akkora dühöt haragot és meg vettést láttam a szemében.
-hoppá nocsak csak nem rá ébredtél hogy van egy fiad és egy lányad hogy élek hogy most akarod jàtszani a minta apát köszönöm nem kérek belőled-mondta olyan mintha nem is a lányomat hallanám.Nem tudom el hinni hogy mi lett az én jó kedvű és kedves lányomal.
-ki vagy te és mitt csináltál a lányomal mert ez nem te vagy akit én is..-mondtam volna tovább de le intett
-1 megölték az anyámat hallot 2 megerőszakoltak 13 évesen 3 meg akkartak ölni 4 el vették tőlem az öcsémet 5 el tüntél a halálból tértem vissza a pokolból jöttem mert én maga a démon vagyok aki bosszút áll mert tönkre teték az életét és a családomat itt én játszok és irányitok el mondom a tervemet és neked segítenek kell ha azt akarod hogy meg bocsásak neked-mondta nekem ezeket az anya is ilyen volt én nem de ha ez kell akkor legyen hagyom hogy manipuláljon engemet.
-oliver hallálosan szerelmes lesz belém hogy a sitre tegyem de ezek Nicolas és Oliver egy más ellen fognak menni és az egyikük el pusztítása a másikat és itt Nico nak kell vesztes nek lennie de még van itt valami jogos örököse vagyok a maffiánknak és én vagyok akinek át adta anyám ezt a szerepet ezért kell nekem emberek a régi időkből mert ők meg bizhatóak és hűségesek a többit bizd csak rám-mondta ördögien mosolyogva most már értem hogy miért ilyen mert nincs szeretet a szivében ami még maradt volna az ilyen ember nem tud sírni semm szeretni.
-apa...-hallotam meg a fiam hangját nem tudok mit mondani egyszerű képtelen vagyok a szemébe nézni ha a lányomal semm jobb a kapcsolataim elojisz itt lenne milyen könnyebb lenne segíts nekem.
-még jött a 3. Családtag egyben az utolsó is de se baj ezen is túl kell esni édes apám mert az élet ad egy nagy pofont hamár az évek során folyamatosan vele voltál és figyeltem minden lépését bazd meg mért nem tudom be fogni még sem örülök hogy fel fedtem a kis titkokodat ez a minimum-mondta nekem most ez nem esett jól de igaza van szerintem Alex is rá jött már erre.
-tudok róla nem nagy titok de most nagyon nagy szarban vagyunk hogyan fogsz ki mászni ebből mert most egy gödörben vagyunk ahonnan nincs ki út erre is van valami terved nővérkém-kérdezte harpert csak mi szólithatuk így a családban.
-van és ez a gödör teteje amit meg kell emelnük és szilárditanuk és már meg is van hogyan de az ágy fel ujjtása lesz benne és egy más fel ujjtása majd csak kibírom uralkodók az érzelmeimen és el érem hogy csak erre az északára emlékezen csak rám senki másra itt az idő és neki nem álithat meg hogy még tegyem és még sok ilyenben lesz része de mindent szép sorjában először a maffiam titkos és aki el árul az meg hal ebben fogsz nekem segíteni apa gyerünk az óra ketyeg és nekem nincs sok időm-mondta és fél húzta az utólsót aztán mentünk is.
Tudom hogy a lég többen a börtönben vannak én fogom ki hozni onnan őket.Én visszem el harpert hét őket és lesz valaki aki ki képzi őket ennyit mondott nekem szinte mindenki meg van.Itt vagyunk nem értik mi történik ki jött harper.
-Köszönöm hogy rám szántatok időt ezen a kellemes napon mert én vagyok a jogos maffia örökös nő és ti vagytok leg meg bizhatób embereim lesztek Perry katalea harper vagyok félig orosz félig angol éppen ezért vagyok különleges aki el árul az meg hall itt nincs kegyelem csak figyelem el várom ezt a bizalmat a hűséget ti lesztek az én fegyvereim akikkel harcolok ti a titkos fegyverek ez maffia titkos és bizalmas lesz fel készitőtök az mesterem van kérdés-kérdezte el sem hiszem az én lányom született vezető.
-ugyan miért kellene neked hinük vagy engedel meskednük attól még hogy milyen vagy és maffia örökös nő nem lehet-mondta az egyik balfasz harper oda ment és fej be lődte-van még egyébb ki fogás vagy kérdés ami ellenem szól mert a fegyvert szívesen használom-mondta fegyegetően van aki félnek tőle és van akik még bíznak benne.
-csodás nincs ezt vártam most pedig kérlek titeket hogy bizatok bennem és szólni fogok ha el jön a háború ideje-mondta bólintottak és el mentek fel fedezni a házat.
Vajon mi lesz itt még elojiszom tudom hogy nem vagy itt de olyan mintha itt lenél.Nagyon örülök hogy a lányomból ilyen ember lett mert jó ember a maga módjan.
YOU ARE READING
~Szépséges démon~
ActionEgy rendőr főnök lánya aki bosszút áll mert tönkreteték az életét.A szépsége csábitja a férfiakat és a hangja ami el varázsol maga a démon hangja.A lány okos gyönyörű mi kell még egy férfinak. SZÉPSÉGE MÖGÖTT EGY DÉMON LAKOZIK Egy maffia vezé...