~Szeretem~

18 5 0
                                    

~Robinson Nicolas~

Itt fekszem csillag mellet azért csillag mert a legfényesebb ragyog benne minden.Itt vagyunk most mesztelenül fekszünk a hasán fekszik mindig hullámos haja szemébe lóg.Meg érezhete hogy figyelem mert fel kelt és rám nézett kinyujtózott és meztelenül ment a fürdőmbe de megtorpant.

-te talán nem jösz nico mert egy isteni zuhanyhásban sok mindent lehet ám csinálni-mondta csábitóan tudom hogy el ment az eszem de én szeretem ezt a nőt.Meg bolondulok érte szó szerint még csak pár napja ismerem is de akkor is érzem hogy nekem ő lesz a végzetem.

Tudom hogy csak játékszere vagyok csak ki használ de én ezt élvezem és bele megyek a játékba.Ha ez kell hogy velem legyen amíg csak kell.Itt vagyok a zuhanyzóban vagyunk folyik le rólunk a víz a falnak dőlök és hajtom hátra a fejemet miközben kényeztet.Jol tudja a dolgát hogy kell és mit kell tennie hogy érje el amit akkar.Miután ki élveztük vágyainkat magunkat a reggeli zuhanyban felöltözt és el ment.

Én pedig még próbálok bármit találni amivel pokolá tehetem Oliver életét.Három dolog van amit szeret az élete amiben él a pénz és a hatalom ezeket könnyű lenne el venni tőle.De ahhoz találnom is kéne valamit van egy ötletem támadt.Lara mesélt nekem Sophie ról hogy ez egy kurvája.Na már tudom is hogy érjem el hogy meg tudjam amit akkor elsőnek meg kell fosztani a tanári álasától.

Ugyan ki tudná ellenálni nekem ugyan olyan jó pofáju vagyok mint Oliver sőt még jobb is itt is vagyok itt látható hogy igazam van:

Ugyan ki tudná ellenálni nekem ugyan olyan jó pofáju vagyok mint Oliver sőt még jobb is itt is vagyok itt látható hogy igazam van:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nekem mindig igazam van igen nagyképű vagyok és nagy egóval amit szeretem ha dicsérgetnek.Én be vallom hogy ez vagyok és nem tagadom ellentétben másokal hogy mentsék magukat.

Rólam nem sokat érdemes tudni csak hogy Nicolas Robinson vagyok maffia vezér.Gyülölöm rilés Olivert mert meg ölte a feleségemet aki 6 hónapos terhes volt.De ez még nem tántorit el atól hogy ujj szerelem rabja legyek.De férfi vagyok ez csak természetes hogy másra is vágyok de most csak saját célomból fogok ha rá kerül a sor.Könnyű lesz annak a ribanc nak könyen jönnek majd a szájára a szavak hogy azután fel veszem hang fel vételre és ezt majd fel használhatom oliver ellene.

A kis ribanct pedig megölöm mert még el járna a szája ha nekem tud pofázni másnak is fog tudni.Ha valamit meg tanultam apámtól azaz hogy félbe maradt munkát ne hagyd félbe mert át bassz.Akik ismernek tudják hogy nem érdemes velem ujjat húzni és rá tenni a kezüket ami az enyém.Larával vagyis katalen hasonló a történetünk ugyan azon akarunk bosszút állni aki el vett tőlünk két fontos személyt akit szeretünk tönkre tette az életünket és meg akart ölni mind a kettőnket.

Itt vagyok az egyetemen nél nem messze egy ki halt parkban hogy miért is egy emberem ide hozza jobb biztosra menni.Itt is vannak Sophie nyugtalan már nem sokáig kell ezt érezned arról gondoskodok.

-lumbert Sophie nagyon örülök hogy láttom és beszélhetek önnel nekünk fontos dolgunk van remélem érti nos egy kérésem van ha segít nekem én is segítek önek bármi is legyen a kérése-mondtam úgy láttom fel kell tetem érdeklődését remélem őt is mert mindent tudok róla így is tudom befolyásolni.

-mit tudná tenni önn ami meg mentene engem amiért én is meg tenék önnek bármit kérne-kérdezte tőlem nagyon is sokat ugyan is tudom jól hogy nem vagy éppen jó helyzetben mostanában.

-pénzt adnék hogy a helyzete jobb legyen akkár még mentem egy rossz fiutól az életől akkár jobb életet biztosítók ön számára ami nem itt lesz-mondtam mivel eléggé ostoba így azt hiszi hogy egy másik városban kezdhet ujj élete de nem egy ujj helyen a sírban.

-rendben a kérésem hogy ágyon jobb élete és mi az ön kérése Nicolas Robinson mert türelmetlen vagyok-mondtam örülök hogy ki fejtette véleményét és természetét de úgy is tudom hogy mire számitsak ennékül ribanc.

-a kérése teljesítve lesz ha az enyém is most pedig fel veszem hangfelvételre a vallomàsat Oliver tanáruról mit csinált önel mit tudott minden pontos részleteket-mondta fegyvert fogva a fejéhez és biztos ami biztos bólintott.

-rilés Oliver tanár úr al viszonyom volt szexuális az egyetemen tanitási időben de nem csak én sok más lányt is füzögetet egyetem belül és kívül míg meg nem adták magukat.Rilés Oliver remélem egyszer felel a teteiért amiért zaklatott másokat és fenyegetett zsarolt vagy megerőszakolt másokat a további dolgaiért mert vannak mert ő egy maffia vezér akinek felelni kell a teteiért-mondta és meg álitotam egyik pontosan elég volt most mostmár az ő kérését tejesiten fejbe lődtem milyen könnyű volt vagy még sem.

Oliver itt van és a társai bassza meg de jó amint meg látta a ribanc ott a földön dühös lett de aztán valami meg változott.Csak tudnám meg el kezdett tapsolni el végeztem helyete a piszkos munkát ezért van ez így.

-nagyon köszönöm hogy el takaritotad az útból de most te jössz mert az én utamba vagy Nicolas-mondta bassza meg a kurva élet de Katalea öcse Alex el vette tőle a pisztolyt és el dobta.

-mi a szar bajod van neked Alex velünk vagy vagy ellenünk-kérdezte dühös Oliver a szemei villogtak a dühtől de alexet ez nem félemlitete meg.

Egy motor hangja egyre erősebben hallom és itt is van és katalea az én csillagom és ránk nézet.Aztán elő vett egy pisztolyt és fél lőt hogy észre vegye mindenki és őt figyejék.

-ELÉG LEGYEN ti Nicolas és Oliver féltestvérek vagytok nem viselkedhetek így.Oliver én válaszolok a kérdésedre örömel most Alex vissza adhatja amit te a családjaval tetél az anyával a tevérével hogy megerőszakoltad és a vízbe lökted és megfulladt..-mondta csillag de nem saját maga értelmében mondta hanem másik személyében itt valami nagy meglepetésben lesz részem tudom hogy Oliver a fél tesvérem csak ő nem tudja de le is szarom őt magasról akkor is meg kell fizetnie a teteiért.

-honan tudsz te ezekről várjunk te vagy az a lány akit megöltem vagy..-kérdezte tőle láttom a szemében hogy készül valamire.

-pont ellenkező leg de közel jársz én katalen iker tesvére vagyok had magyarázam el kérlek-mondta mi a fasz ez a nő maga az hazugság de imádom-azért ne voltam a család tagja és nem tudnak rólam mert már egy maffia családban az is nagy szégyen ha a második nem fiú még ha az első lány akkor is engem egy árva házba tetek minket el választva miútán fel nőtem egy buliban láttalak először akkor voltam a tiéd és mivel rájöttem hogy rosszfiú vagy hát követelek és mindent láttam azért mert én is rossz akkartam lenni bosszút állni de te már meg téged helyettem el vettél egy olyan tesvért aki nem ált ki mellettem és olyan szülőket akik nem szeretek egy részről hálas vagyok másrészről dühös hogy nem én tehetem meg-mondta ezt nem hiszem el mibe keveredtem mint egy filmben lennék de hogyan fogja bizonyítani hogy ő az.

-Az egyetem sem véletlen mert rajtad keresztül akkartam közeleb kerülni alexhez igaz hogy táncórák semm voltak véletlenek hogyott voltam de ott csak a barátja lehetem de most már tesvére ként is meg ismerhettem  a bár is erre szolgált volna ha és a nyaklánc történetben  ne feküdtem le vele csak részegre ittam magam nekem ez a történetem na jó kell egy wiski most már minden titkom ra is fény derült viszont köszönöm Oliver hogy el végezted helyettem amit kellet-mondta és ezt így még játszani manipulálni én csak csodálni tudom ezt a nőt és ámulva nézni.

Remélem egy nap evvel a nővel büszkékedhetek az oldalamon gyönyörű és okos e nővel.

~Szépséges démon~Where stories live. Discover now