~rilés oliver~.
Itt vagyok ez a pàr hét nagyon szarul ment őszintén mer mindenbe bele szóltak az üzletembe.Itt hon vagyok most és megyek az én szépségemhez már nagyon hiányzott és el szeretném vinni egy helyre és meg kérni a kezét nem tudok tovább várni.Tudom hogy szeretem ezt a nőt.Remélem ő is engemet de ahogy látom szeret.Pár nap múlva meg lesz az esküvő is ezt már rég el terveztem.Éppen megyek a hállónkba.
Be megyek az erkélyen van cigizik a távolba mered és meg semm hallotta hogy be jöttem agóddik gond terhelt.Mögé lopóztam éppen a cigit fújta ki átöleltem hátulról.Nem ilyedt meg a nyakába pusziltam hátra hajtotta a fejét és be csukta szemeit.Meg fordult a kezeim közül 3s hozzám bújt szorosan.El kezdett suttogni.
-sajnálok mindent ezt tud és szeretlek de ezt el nyomomja a harag és a fájdalom gyűlölet tud hogy ha valamire szükséged lesz rám számithasz akkor ha is ha már nem fogsz hinni nekem de valamit tudnod kell hogy az én anyám nem halt meg nem ölted meg és el rabolta ezért volt a balesett és Nicolas is életben van igaz anyát meg öltem de Nicolasal vigyáznod kell még akkart fenyegetni meg zsarolni hogy ha nem teszem meg amit igértem akkor majd segít hogy még tegyem Oliver el kell mondanom neked valamit-mondta nekem de alig tudtam fel fogni amit mondott hogy ezek és hogy mit kellet tenni e értelme bármi is legyen az ha tudom még bocsátom neki.
-gyere velem és meg mondom az igazat a tejes igazat -mondta nekem nem értem hogy mit akkar el mondani nekem de legyen.
2 órával később...
Itt vagyunk de még állitotam akkár mit is akkar mondani el hallgatatam egy csókal és le térdeltem el elő véve a gyürűt.
-perry Lara én nagyon szeretlek téged veled képzelem el a jövöt hozzám jössz feleségül-kérdeztem nem akkartam hosszúra el mondani eletünk hogy történt.
Valami nagy fájast érzékeltem a tarkómnál még láttam Lara ilyedt könnyes tekintét és hogy kiabált valakivel.
Fel ébredtem egy sötét helyen és nicolasat láttam azt az elégedett mosolyát bassza meg hol van Lara mit tett vele
-ez a helyzet nagyon ismerős nem tesvérkém mert nem rég még én ültem a székben és akkor is amikor még ölted a feleségemet és a gyerekemet -mondta nekem nem én voltam még most semm fogja fel ezt az apám volt.
-N-E-M É-N V-O-L-T-A-M FOGD FEL-mondtam neki kiabálva szótagolva hátha megért a maradék lepke agya.A háttérben köröm kopanásokat hallottam el mosolyodot.
-Nico igazat mond az apja volt nem ő de ez számomra lényegtelen nem érünk rá-mondta neki Lara mi a fasz ezek össze játszodtak vagy mi most már semmit sem értek.
-De hogy is nem és meg fogom ölni-mondta ezt de Lara a fegyvert ki biztosította rá szegezte.Akkor most velem van vagy ellenem Lara.
-ő csak az enyém neked semmi közöd hozzá eddig semm volt csak játékszer voltál egy báb amit irányitani lehet tudod mit teszek neked egy sziveséget ha már ennyire hiányzik a felséged és a még nem született gyereked meg látogathatod őket pápá az igéretedel-mondta és le őtte 2 fejébe 2 szivébe ez azt jelenti hogy 2 esély van nála.
-mi ez az egész Lara...-mondtam volna de be fogta a számat.
-Nem vagyok Lara Oliver én Perry kalean harper vagyok és nincs iker tesvérem ez csak egy karakter volt ami mögé relytőztem semmi semm volt véletlen soha Nico nem volt a képben mi össze nem hozott vele a sors gyűlöltek mert ezt téged velem akkor egy buvár mentet meg az életemet aztán 2 évet gyakoroltam ellened 5 a hazugságok szervezkedés re én meg tudtam volna bocsátani neked ezt de túl sokat tetél igaz anyámat nem ölted meg apám szándékosan tünt el de amit tetél velem a....sajnálom hagyok neked egér utat hogy ne úgy legyen ahogy terveztem hogy siten rohadsz meg amit mondtam igaz a szobában apàm miatt ne agóddj már hallot tünj el messzire én nem tudlak igazán szeretni téged de majd egy lány fog-mondra és el oldozot tejes sokban voltam egyszerű nem tudom el hinni hogy ez mind kamu volt.
El mentem de nem szökni hanem a rendőrségégre el mondtam hogy mit tetem kalean al és 5 évet kaptam elitéltek meg bünhődök ezért és akkor szeretni fog talán.Nem érdekel semmi csak hogy ő szeressen engemet ha ki jutok innen akkor minden más lesz minden.
Vége
Kedves olvasó nem akkartam tovább csinálni ezt az évadott hosszabbítani de nem sokára jön a 2 évad ahol Oliver próbaja el csábitani harpert remélem tetszett ez az évad és el fogod olvasni a 2 évadott addig is boldog nyarat vakációt kinànok mindenkinek!
YOU ARE READING
~Szépséges démon~
ActionEgy rendőr főnök lánya aki bosszút áll mert tönkreteték az életét.A szépsége csábitja a férfiakat és a hangja ami el varázsol maga a démon hangja.A lány okos gyönyörű mi kell még egy férfinak. SZÉPSÉGE MÖGÖTT EGY DÉMON LAKOZIK Egy maffia vezé...