~Erőszakos~

36 5 0
                                    

~Perry katelea harper~

Tegnap haza hoztam az ott honába de nem bántam meg.Igy csak jó hogy bizalmába férőzek de nem esett jól hogy vele álmodtam azt a szörnyü napot újjra uralkodnom kell magamon.De hogy meg tudta hogy Nicolas voltam nem lépet még nem véletlen mondtam el Sophie nak.

Ez is bizonyítja hogy érdeklem őt és hogy talán nem is kellesz az a véletlen baleset egy màst fogjak el pusztitani miattam.Nekem már csak annyi a dolgom hogy rá segítsék erre hazugságok kall persze.Amit egy nap el vesztettem azt ma vissza szerzem.

Éppen itt vagyok a bàrban és koktél iszok alig vannak már itt Alex ide jött beszélgetni hozzám rá mosolyogtam.Érdeklődve néztem mit akar és le vette a nyakláncot hiszen ez az a nyaklánc amit anya viselt ide adta.A nyaklánc egy virág volt ami ugyan olyan volt mint a nevem nek a virága.

Rá néztem de ide jött valaki gyorsan el kaptam a nyakláncot és fel vettem.

-alex ez nem a te nyakláncod és honnan is mered ezt a szépséget-kérdezte ez a fasza az öcsémet tudom hogy szép vagyok.Na most vagyunk bajban.De jó még Oliver is ide jött és a többiek is fasza na eből hogy mászunk ki.

-én larat már ismertem és csak vissza adtam amit nálam hagyott csodálatos módon amikor ködé vált az északában amikor el utazott szó nélkül egy màsik országba-mondta ügyes vagy Alex ebből nagyon jól is ki jöhetünk és ezt Oliver nem tudja le nyomozni.

-hát jó északa volt de mentem keresni egy másik és ujj álmokat kergetni az északába és köszi hogy ne felejted el ezt ami az enyém ki tudja le hogy a sors hozta össze hogy újjra találkozunk mi amikor táncórákon amin meg ismertelek-mondta ez jó féltékenyé teszem egyben màsrészt pedig kiváncsi.

Az igaz hogy tánc órákon voltunk de tudtam hogy kellesz nekem ilyen hazugságok.Ezért abban a 7 évvben el rendeztem hogy ha nyomoz utánam akkor igaz legyen le fizetem őket és hamis papírok senki és semmi áll hat az utamba.

-még hogy Alex táncolni járt egyszer sem láttam még táncolni az évek alatt nem hiszem el hogy tud-mondta az egyik haverjuk huuztak egyet mi voltunk akik a legjobb táncoltak minden féle páros táncot.

Alex nyuztak hogy akkor táncojon de nem csinálta na jó ennyit erről mindegy táncolok én vele még láttjuk akkor is így fog járni a szátok.

Le táncoltuk mindegyiknek tátva maradt a szája na még ma is jó vagyok ebben is mint mindig.Meg érdemlük a tapsot igen is meg a sok fáradozásért és hogy mennyiszer csapódtam a padlónak meg sem tudom számolni.

- Alex tudod mi a legjobb hogy ezek egymàst fogjak megölni értem és mi első sorból élvezhetük nekem csak rá kell segítenem-mondtam neki titokban el mosolyod ott és bólintott nem félt engem mert tudja hogy anyánkra hasonlitok.

Jól el beszélgetünk de ma találkoznom kell Nikolasal de Alex el hozott meg öleltem és meg pusziltam.

A kapun be engedtek fel mentem úgy látszik nincsit akkor maradt a háló de előte vettem egy dögös fekete fehérnemüt amit látnia kell.Már érzem is a győzelem izét.

Be jöttem zuhanyzik támadt egy ördögi ötletem támadt.Be mentem forró pára rá tapadt a testémre éppen ki jött meztelen.Amint meglátot vágy szikrája volt a szemében de át alakult féltékenységé fel ismerem.

-nem hiányoztam mert te nekem igen nagyon is szerelmem és jövő beli férjem-mondta és oda mentem hozzá megcsókoltam és húztam a tarkójánal fogva őt magamhoz.Meg szakitota a csókolt és felültete egy asztalra ami itt van itt fog megdugni nem is rossz.

El kezdte a torkomat szorítani mintha még akarna folytatni de elengedett mert a fejéhez vágtam egy tárgyat gyorsan mentem ki a fürdőszobából.Uttol ért és fel kapott a válara és nyilván van itt egy titkos szoba nyilván és én nem tudok róla bazd meg.

Ide köttözöt az ágyhoz és megforditot most oly rideg és kegyetlen velem mit tetem.El kezdett üttni a fenekemet valamivel ami iszonyatosan fáj de ha ez kell hogy el visejem meg teszem ez százszor semm fáj jobban mint hogy el vesztettem a anyámat és hogy tönkre teték az életemet és ezért nekem most egy ujj egy jobb sokkal jobban ki jár.Milyen egy erőszakos ember ez de én sokkal rosszabb vagyok.

Szembe fordított magával és egy könny cseppeket keresett hát nálam nem találsz mert nekem nincs olyan bármit is teszel velem.

-ki volt az akit megöleltél és pusziltàl ki volt az akivel táncoltál és aki a nyakláncot addta ki volt-kérdezte parancsolóan nem mintha bármi közöd is lenne hozzá egy általán nem tartozom magyarázatal.Valaki féltékeny de nagyon.

-nem vagyok köteles el mondani neked nem vagyok a tulajdonod nem ebben egyeztünk meg Nico-mondtam neki ellenségesen miközben ki oldozott tudja hogy igazam van.
Ide hajolt szinte az ajkunk össze ért surlodott.

-igazad van ebben de senki nem érhet hozád ok nélkül csak én és a bosszú miatt Olivert el türöm kétt kérdésem van számododra amire választ vàrok-mondta bólintottam mit akkar meg int ez már kezd sok lenni-1 rajtam és Oliver én kivül nem érhet hozzád senki-mondta ezt nem igérhetem meg kedvesem mert még sok mindenki fog úgy hozzám érni rajtad kívül és te nem tehetsz semmit de azért még bólintottok-KI AZ AKI HOZZÁ ÉRT AHOZ AMI AZ ENYÉM-kérdezte kiabálva legyen ha ennyire tudni akarod.

-AZ ÖCSÉM AKIT EL SZAKITOT TŐLEM CSAK Ő MARADT NEKEM APÁM ELTÜNT ÉS HAGYTA MEGHALNI ANYÁMAT EZT AKKARTAD MOST MEG TUDTAD MOST PEDIG ENGEDJ EL NICOLAS ROBINSON-mondtam neki kiabálva félig sírva úgy is mindegy ha tudja a sírba vissz a titkokat mert nem jutsz ki élve innen a karmaim közül mint az összes több igen tudom hogy mennyire jó vagyok.

Többször mentem már férjhez de csak gazdaghoz és relytéjes módon mind öngyilkos lett.Enyém a pénz hiába van szerelem meg szív a világon de aból nem élsz meg első mindenek előtt a pénz utána a szórakozás és a szerelem utána házaság és gyerek így sorjában van a rend de nálam a második helyen van a bosszú.

El akartam menni de le fogott és rám ült és meg csókolt a kezemet le fogta ezel csak annyit ért el hogy még jobban gyűlöjem őt mert így a múltra emlékeztet.

-neeee kérlek neee hagy kérlek-mondtam neki amint levegőhöz jutottam.Abba hagyta és le szált rólam 5 percbe telt mire kinyitottam a szemem hogy megnézem jól vagyok.Itt ül mellettem nico na mindegy ezt még nagyon meg keserülöd.

-nem merd még egyszer ezt csinálni mert akkor még esküszöm hogy meg szegem az igéreteimet és engem többet nem látsz miután itt végeztem Oliverel mert nagyon meg keserülöd arra esküszöm-mondtam neki rémületet láttam a szemében.ide jött és meg fogta a kezemet és megcsókolta.

-bocsàs meg nekem csillag nem akartam nem tudtam tehetsz velem bármit de ne Szegd meg az igéretedet hogy el jössz hozzám hogy egy nap a feleségem leszel kérlek többet ezt nem teszem te irányitasz had engeszejelek ki-mondta nekem na eszt már szeretem ha nekem könyörögnek innen is ez bizonyitja hogy már a sarokba vagy és jól mondtad én irányitok vajon Olivert is így tudnám irányitani de csak egy baj van minden ember más ő is már csak azt kell hogy miben más ő.

-kezd heted is drága meg bocsátok-mondtam és el kezdte a nyakamat csókolgatni.Le tépte rólam a ruhát és a melleimel kezdte a kényeztetést de imádom ezt utána le tért a lábam közé és tökéletesen kielégitett istenei teszi a dolgát.Mint egy kis szolgáltatot kutya magamban istenünk szórakozok de így legalább nekik is juthat valami morzsa röhögni tudok magamban.

Azon gondolkozok vajon Oliverel is ilyen könyű lesz se baj mindenek el jön az ideje csak várnom kell remélem büszke vagy rám anyu mert én igen.

~Szépséges démon~Where stories live. Discover now