Hello kedves olvasóim nem kaptam vissza igazolást hogy szeretnétek e hogy legyen 2. Évad.De egy valamit tudni kell rólam azt hogy utálom a félve maradt munkát.Ezért ezt most folytatom.Tudom hogy a sorozat közepének a végéig unalmasak lettek a részek.Akkor nem jött úgy az ihlet de most itt vagyok na jó olvasást remélem tetszeni fog és olyan jó lesz ahogy el kezdtem írni.
~Perry katelea harper~
5 ével később ...
Mit is mondjak 5 év az hosszú idő és az idő alatt sokat változtam.Sokat el értem sok mindent meg értetem. Amit addig nem tudtam.Sokall sikeresebb lettem mint valaha eddig hála olivernek.Aki az utolsó napjait tölti a börtönben.Jaj de szegény úgy sajnálom őt igazából kurvára leszarom mi történik vele vagy fog nem tartozik rám addig jó.Ahol ott van ott csak a baj van.Anyira meg szeretem szegény hogy be mentem segíteni neki.Ugy hogy még rá raktam 2 évet hogy ott rohadjon meg ahová való.Amúgy.is túl kevés lett volna neki az a 3 év az még kegyes kínzás de én a durván szeretem.Csak meg köszöni tudom neki ezt hogy még bünösnek is vallotta magát.Ah majd meg esett érte a szívem hogy egy ilyen bukott angyal segíteni akkar nekem az ördögnek vagy más néven a démon fatyának.De ki minek nevez egy és ugyanaz az az ördögöt nem lehet meg váltani.Csak fel emelni és ő pontosan ezt tette.
El vettem tőle a maffiát a pénzét az otthonát.De nem csak tőle nem elég nekem ennyi maffia kell a Nicolasé is és még is szereztem.Mostanra Olaszország és oroszország az enyém csak az enyém ezt senki semm veheti el tőlem.Meg küzdöttem érte elég jó áron de még érte.Még több pénz fegyver és a legfontosabb a hatalom.A történelemben először van hogy egy nő a maffia főnök.Sőt az is hogy 3 maffiát vezetek egyszerre.A nevem hallatán rettegnek jól is teszik mert nincs kegyelem.Én nem Oliver vagyok vagy Nicolas akire kis kutya szemekell bámulbak és engedékeny leszek.Tanuja csak meg a világ sőt mindenki hogy ki is vagyok én.Minden kinél kegyetlenebb leszek még Hitlernél is szegény foroghat a sírjában.Rossz vagyok igen nem tetszik senki sem kérdezte.Ha nem tetszik meg mutatom az alvilág utat méret kell menni arról már nem én döntök hogy vissza jönn még vagy nem az én problémám.
Az üzlett virágzik tőlem a drog kereskedelem is minden is és ez imádom.Nem mondom hogy nem próbáltak le győzni mert egy kis lány nak hitek.De nagyon rosszúl teték mert a saját vérükben folytotam meg őket.Igaz nem egy udvarló lett volna maffia közül is de más közül is de mind csak egy pióca lett volna.Azt hitték volna hogy fel lehet mászni a rang létrán rajtam keresztül hát nem mert ott csak én vagyok az úr és a trón a királynő és ők soha nem lesznek vezérek.Csak talp nyaló kutyák egy papucsok.Ezen gondolkoztam amikor Szíria rázta a válamat.Rá néztem mit akarsz fejel most mit mondjak este van de az este kezdete csak még de ki tudja mi lesz na jó figyelek.
-egy férfi várja az irodába nevét nem mondta és hogy beszéde van magával fontos ügyben és ma este lesz egy buli itt és hamarosan és hamar el kéne menni ha nem gond kis asszony-mondta hát persze hogy nem gond még is ki a fasz akarsz velem beszélni furdal a kíváncsiság de hogy hamar azt nem biztos hogy meg tudom oldani de bólintottam.
-sziria minden tökéletes legyen a buli itt a bárban és ha kell valami segitség mond nekem-mondtam és bólintott és pedig mentem fel mentem az irodába vezető úton.
Ő a kis titkárom és asszisztens is mindenes inkább úgy mondanám.
A semmiből emellettem én őt fel de különös figyelemben részesitem.Mert nem tudom hogy kém e itt bármi bármikor meg történhet.Sőt mindig is lesznek a maffiának kémeik.Nekem is vannak és olyan jók hogy még egyiknek sem derült ki a kiléte.Ez így is marad mert a legjobbak nekem csak azok vannak ahogy én is az vagyok a csapatom semm kivétel.Igaz sokat változtam külsőleg is és belsőleg.Barna hajamat feketére cseréltem bombáztik lett az alakom.Gyönyörű vagyok de ez mindig is így volt.Igaz 5 ével ezelőtt még amikor Oliverel voltam még tudta lágyitani a szívemet.Sőt ő volt az egyetlen akkor még de most már semm ő semm más sem teheti meg eszt.Soha nem leszek szerelmes és nem fogom át élni azt mint akkor hogy miért is mert nem akarom mert nem bírnám el azt a fájdalmat mint akkor azt a szenvedést.Nem azért mert szeretem habár lehet hogy hogy tényleg szeretem egy kicsit ami magamnak semm ismertem be.Mindegy is a múlt a múlt és az el felejtem idővel.Az ajtón be léptem és ezt nem hiszem el hogy nem adja fel ez a fasz kalap.Ott ül nyugodtan és telefonozik nem mondtam hogy nem néz ki jól de azért ne esünk túlzásba láttam már nála szebbet is sokall szebbet.Igaz hogy szőke és kék szemű lányok álom herceg.Amint be basztam nagy erővel az ajtót végre észre vette hogy nem ő a világ közepe mert szép fiú.Az ablakok is be csapódtak a húzatt hatásara.Az irodámban síri csend csak a tű sarkú cipőm kopogásat hallani.Ahogy láttom már el is tete a telefont nekem is végesek az idegeim és van egy határ amint már fél labal a túl oldalán jár.Rá néztem unottan mert egy unalmas beszélgetés lesz.
-Ezt nem hiszem el már megint te márk nem voltam lef utóbb elég világos vagy csak az a borsónyi agyad nem fogja fel mert akkor ezen könnyen segítek csak egy szabadba kerül-mondtam neki mosolyogva a furolós székemben hátra dőlve.
-baby én nem bírom ki néküled hiányzol had mennyek vissza kérlek bármit meg teszek-mondta a síró görcs kerülgetet ennél szánalmas duma nem akadt.
-nem hittem hogy el jönn ez a nap -mondtam színpadias-de úgy látszik hogy nem tehetek mást mint hogy meg bocsátok neked-mondtam és még csak most jön a lényeg-hogy az időmet rabolod és az idegeimen táncolsz te fasz találkozunk a pokolban-mondtam és már fejbe is lőttem.Hivttam a húlla takaritót és a rendes takaritót.Olyan hulla szag van itt ki is mentem amint csak lehet.
A buli már megy sok fiatalt láttok de olyat is akinél csak próbálkoznak közben pedig így drogot tesznek az ittalukba.A figyelműket el terelve sajnálom szegény lányokat de az üzlet az üzlet.Én is át mentem ezen csak nem drogozva hanem fájdalomal ők ezt közben nem érzik majd ha csak fel ébrednek.Ruha nélkül fájdalomal és pár hét múlva egy babával gazdagabak.Ez boldogság de egy részről átok mert nem tudja ki az apja például.Miért gondolkodok én ilyeneken néha magamat semm értem.
Le mentem és el vegyültem a táncoló fiatalok között de még én is az vagyok ha nem is de annak látszok.De itt a részeg emberek nem válogatnak csak legyen le hervasztva a farkúk.Ma este egy jó képű lovag lehet csak az áldozatom.Meg is van na szép fiú előlem nem menekülsz.Oda mentem közelebb és azonal észre vett jó nyomon járok tudom láttom a szemében.Most már csak az enyém vagy oda mentem és mivel magas így a tarkójánal fogva le rántota magamhoz és meg csókoltam amit viszont ott.Kézen ragadott és vitt ki felé na ez gyors volt túl gyors itt valami nem stimmel.Jo sejtem mert valaki egy kurva kibaszot kendőt nyomot a pofámba baszódj meg és menny vissza ahonnan jöttél.Mocskos gecik el ájultam de soha nem fogom még adnimagam sőt mindig van egy b tervem.Alex ki fog hozzni mert tudni fogja hogy bajban vagyok ismer és a tesvére vagyok.A sötét ség körbe vett és már csak én voltam ott és ő ez egy álom és bár valóság lenne kérlek....
YOU ARE READING
~Szépséges démon~
ActionEgy rendőr főnök lánya aki bosszút áll mert tönkreteték az életét.A szépsége csábitja a férfiakat és a hangja ami el varázsol maga a démon hangja.A lány okos gyönyörű mi kell még egy férfinak. SZÉPSÉGE MÖGÖTT EGY DÉMON LAKOZIK Egy maffia vezé...