~Újjra találkounk~

79 4 0
                                    

~Perry katelea harper~

7 évvel később...

Itt vagyok most már semmi és senki semm akadàlyozhat meg a bosszúban.
Apámat látni semm akarom nem érdekel le lépet hagyta még halni anyámat és engemet is majd nem most már el mehet a picsába.Meg változtam külsőleg is ne hogy fel ismerjen de van itt még valami el vitte az öcsémet akit vissza kell hogy szerezek és a bizalmába férköznöm.

Van egy tervem magamba bolonditom hogy halálosan szerelmes legyen belém hogy ne làsson a szerelem től.
Ha jók a pletykák tanár is egy egyetemen és a diák lányokat füzögeti úgy látszik ő még nem nőt fel de sebaj minden hol ott leszek.Bárjaban pultost és énekes nőt keres az isten meg adta nekem ezt a lehetőséget mindegyiket.

Itt vagyok az egyetemen jogi pájan és persze ál nével itt larossa Lara vagyok de a való életben Perry katelea harper.Meg láttjuk mitt fog hozzám szólni én azért semm fogom engedni hogy àgyba vigyen.A poklok poklát fogjod megjárni velem azt garantálom.

Éppen megyünk órára amit ő tart biosz màr meg semm lepődök rajta kivàncsi vagyok és kellenek barátnők akiktől híreket kapok és nekem a legpletykásabb kell hogy mindent tudják és az iskola ribanca ha meg látom akkor már tudni fogom kit is kell keresnem.
Itt láthatjatok mennyit változttam:

Sokat változtam így nézek ki a hajam szőke volt de be festettem sminkek kontak lencsét mert biztos ami biztos

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sokat változtam így nézek ki a hajam szőke volt de be festettem sminkek kontak lencsét mert biztos ami biztos.

Az igazgató nő koppogott és előre engedett.

-ujj osztály tàrsatok lesz larossa Lara szeretetel fogadjatok és illeszkedjen be bocsánat a zavarásért MS. Rilés tanàr úr viszlát sok sikert Lara-mondta kedves és naiv de nagyon fiatal majd ha meg öregszel akkor majd bölcs leszel a tanár úr a néztem amint össze találkozott a tekintetünk elő jöttek az emlékek.

-lara kis asszony fogjalon fejet valahol és folytatom az óràt ha nem bànja-mondta válasznélkül elindultam màr tudom is hogy ki itt a suli ribanca ment tovább az óra.

-jo választotal Lara Sophie vagyok a többiek pedig majd meg ismered-mondta a tanár hátra fordult és ránk nézet mi van tanàr úr valami nem tetszik.

-lànyok ismerkedhetnek meg a szünetbe ne itt illetve én helyetesítem a tesi óratokat velem leszek-mondta de jó vajon milyen arcod lesz mikor nem csak itt hanem a bárban is ott leszek.

Meg ismertem a ribanc barátait és a fiúkat nem mondom hogy nem szépek de van náluk jobb is William akit ott hagytam de nem sokára jön ide és még nem is tudja hogy mennyi mindenben tud nekem segíteni halálosan szerelmes belém és nagyon jól néz ki á lànyok álma ő is de nem az enyém nekem csak játékszer.A suliba fog jönni váratlanul.A ribancokat könnyü átverni de jó most már minden pletyit tudok Sophia szokta baszani a szertárba ma meg én voltam a téma ujj vagyok a fiúk fel falnak a szemeikell és ha jól hallottam Oliver csak engem bámult.

~Szépséges démon~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora