8. Bölüm

13.4K 1K 495
                                    

Göz yaşını değilde ağlatanı silmeli insan.

Bölüm şarkısı
Mabel Matiz - sarışın



Keyifli okumalar ⛰️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar ⛰️


*******


Aylar geçmişti.

O maden kazasının üstünden aylar geçmiş gömülen bedenler toprağa karışmaya başlamıştı çoktan.

Genç kadın iki çocuğuyla beraber Ankara'da eşinin en yakın dostu olan Erkan'ın evinde kalmaya başlamıştı. Ama bu durumdan pek memnun değildi kendi ayakları üstünde durmak istiyordu.

Genç kadın arkasında duran çift kişilik yatağa bakarken gözlerinden yaşlar bir şelale misali akıyordu. 

Kucağında sıkı sıkı tuttuğu eşinin çerçeveli fotoğrafını hasretle okşarken yine gecenin karanlığına sığınmıştı.

Canı yanıyordu. Canı haddinden fazla yanıyordu lakin ayakta durmak zorundaydı buna mecburdu. İki tane çocuğu vardı onlar için direnmek zorundaydı. Onların yanında pek ağlamıyor hassasiyet göstermiyordu. Lakin gece çöküp her yer karanlığa gömüldüğünde kadının göz yaşları bir canavar misali ortaya çıkıyordu. Böylesi daha iyiydi kimsenin acısını görmemesi daha iyiydi. Yada kadın öyle sanıyordu.

Annesi pencerenin dibinde karanlık sokağa bakarak sessiz göz yaşları dökerken Balca bunlara şahit oluyordu. Bir kedi yavrusu gibi başını battaniyenin altından çıkartarak çaktırmadan annesini seyrediyor'du.

Hayatı bir'den alt üst olmuştu. Babası gitmişti bir kardeşi olmuştu yeni bir şehir yeni bir eve gelmişlerdi. Ve ana sınıfına başlamıştı.

Aslında okul hakkında çok büyük hayalleri vardı ama hiçbir şey hayalindeki gibi güzel olmamıştı. Mesela kimse onunla arkadaş olmuyor oynamıyordu. Hatta ondan uzak duruyorlardı. Bir keresinde nedenini sorduğunda kıyafetlerinin eski olduğunu ve bunun çok kötü göründüğünü söylemişlerdi.

Çocuklar bazen çok acımasız olabiliyordu.

Bu küçük kızı çok üzmüştü ama çocuklar haklıydı çünkü O'nun üstünde köyden getirdiği kıyafetler vardı ama diğer çocuklar en güzel ve yeni elbiseleri giyiyordu. Aslında Erkan amcası ona yeni kıyafetler almak istemişti ama annesi buna müsade etmemişti. Bu onu üzen bir başka şeydi.

Ne olurdu ki Erkan amcası ona yeni kıyafetler alsa?

Babası olsa ne yapar ne eder ona yeni kıyafetler alırdı. Sahi nerdeydi babası? Daha önce hiç bu kadar uzun süre gelmediği olmamıştı. Onu çok özlemişti, arkadaşı Emine'yi çok özlemişti. Yeni doğum yapmış koyunlarının kara kuzusunu çok özlemişti. Evini köyünü çok özlemişti.

Mavi'nin En KarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin