"Aşkın matamatiği farklıdır
Lavinya.
2'den 1 çıkınca 0 kalır"~özdemir Asaf
Keyifli okumalar ⛰️
******
1 yıl önce; Suriye.
"Ben ezelden beridir hür yaşadım hür yaşarım." Diye mırıldanırken attığım kurşun bir kelleyi daha delip geçti." Hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım!"
Toprağın için savaş. Toprağın için öl. Vatanın için gözünü kırpmadan öldür.
Bir el daha Ateş ederken aklımda bir tek bu vardı. Öldürmek veya ölmek.
"Kükremiş sel gibiyim, bedenimi çiğner aşarım."kurşunlar tepemden sinekler gibi geçiyordu. Bu kadar kalabalık beklemiyordum."yırtarım dağları enginlere sığmam taşarım,"
Sırtımdan aşağı doğru akan ter damlaları fırtınalı bir günde cama vuran damlalar gibiydi.
"Bade Arkana dikkat et!" Diyen Koray'ın sesi geldi kulaklıktan.
Bu gün bir ihbar almıştık. Ülkemizden kaçak olarak çıkartılan üç tır dolusu bomba malzemesi olduğu yönündeydi. Biz'de hiç vakit kaybetmeden sınırda pusuya yatmış ve bu ihbarın asılsız olmadığını öğrenmiştik.
Türkiye'den çıkardıkları bu malzemeler sayesinde sayısızca canlı bomba üretiyorlardı. Bu bombalar sayesinde onlarca eylem yapıp yüzlerce masumu katlediyorlardı.
"Umay elli metre, saat on iki yönünde kızım!" Diyen Buğra başkomiserle Umay'ın hedefi indirmesi en fazla beş saniye aldı.
Balık sırtı ördüğüm uzun saçlarımdan kaçan tutamlar terden boynuma yapışırken sık nefesler alıp veriyordum. Yaklaşık üç saatir silah tutan elimi nerdeyse hissetmiyordum.
Omuzumun üstünden arkama bakarak."Mert!" Diye seslendim bir kaç metre ötemde olan Mert'e.
Mert'te Umay gibi Keskin nişancı olduğu için kendisi için hazırladığı düzeneğe yüz üstü uzanmış bütün şerefsizleri kuş gibi avlıyordu. Başına doladığı siyah bandana terden sırılsıklam olmuşken o'da sık nefesler alıp veriyordu.
"Söyle gülüm."
"Şarjörüm bitmek üzere... Bana yedek bir şarjör ver." Dediğimde homurdandığını duydum.