4 Bölüm

11.6K 842 413
                                    

Keyifli okumalar ⛰️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar ⛰️

*******



Biz o evde Erkan, amcamla kaldığımız dönem boyunca garip bir şekilde annem ondan hep uzak durdu. Aynı şekilde Erkan, amcamda öyle. Birbirleriyle nerdeyse hiç diyalok kurmuyor konuşmuyorlardı. Bunun nedenini hiçbir zaman anlayamadım.

Annem sonunda bir tekstil fabrikasında kendine iş bulunca ilk işi bizi başka bir evde kiraya çıkartmak oldu. Kaldığımız ev köhne eski püskü bir yerdi ve çok soğuktu.

Eski anılar aklıma gelince kederli bir iç çekerek dudaklarımı ısırdım.

Bilim adamlarına göre bir insan aynaya baktığında kendini olduğundan daha güzel görürmüş.

Tabi bu benim için geçerli sayılmazdı.

Şu an karşımdaki aynaya baktığımda güzel bir kadın değil bir enkaz görüyordum.

Gözlerimin altı şişmiş gözlerim kan çanağına dönmüştü. Yüzümün rengi buz gibi soğuken elmacık kemiklerim daha'da belirgin hale gelmişti.

Uyuyamıyorum.

Uyumak istiyorum ama olmuyor. İki Ayı aşkın bir süredir gözlerime gıram uyku girmiyordu. Geceleri uyuduğum zaman maksimum iki saatti.

İki elimi yüzüme götürerek sert bir şekilde ovuşturup ayağa kalkıp beyaz gardıropa ilerledim.

Dolabı açtığımda her zamanki gibi ellerim koyu renkli kıyafetlere giderek siyah bir kot ve aynı renk siyah uzun kollu bir tişört çekip çıkardım.

"Abla!" Evin içinde çınlayan sesle gözlerimi devirip üstümdeki pijemalardan kurtulmaya başladım." Abla diyorum!"

Siyah tişörtü başımdan geçirirken kapı pata küte bir şekilde açıldı ve kız kardeşim içeriye daldı." Ya iki saattir sana sesleniyorum niye cevap vermiyorsun?" Diye çemkirirken ben'de pantolonumu bacaklarımdan geçirdim.

"Sen'de insan gibi kapıya gelip seslenseydin." Dedikten sonra tek kişilik yatağıma oturarak çoraplarımı ve botlarımı'da ayağıma giydim.

Hira gelip yanıma diz çökünce bakışlarımı kaldırarak ona baktım. Yüzümü iki avucunun içine aldığında homurdandım ama başımıda geri çekmedim." Uyumadın mı yine?" Derken üzüntüyle dudaklarını dişledi." Gözlerin yine şiş şiş." Başımı geri çekerken.

"Saat kaçta stajın." Diyerek hızla konuyu kapattım. Hira yeni aklına geliyormuş gibi gözleri kocaman açıldı.

"Doğru ya staj! Abla çabuk ol ilk günden geç kalmak istemiyorum." Diyen sesi oldukça telaşlıydı.

Mavi'nin En KarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin