Keyifli okumalar ⛰️
*******
Ölüm.
Biz insan oğlu hayatta planlar yapar bir şeyler elde etmek için çalışır alın teri dökerdik. Ama hesaba katmadığımız bir şey vardı.
Ölüm.
Ölüm, ansızın gelir kapını çalardı ve sen ne yaparsan yap o kapıyı açmaktan başka bir seçeneğe sahip değildin.
Ölüm sürekli başka bir röle giren bir oyuncu gibiydi. Kimi zaman bir araba kazası. Kimi zaman bir bıçak darbesi. Kimi zaman bir yudum zehir. Kimi zaman da şimdi olduğu gibi kör bir kurşun.
Ellerime baktığımda derin bir nefes almaya çalıştım lakin aldığım nefes Akif Alpay'ın sırtını delip geçen kör kurşun gibi yaktı namert canımı.
Gözlerim hastanenin geniş ve kalabalık koridoruna kayınca gözlerimden sessiz birer yaş yuvarlanıp kuru dudaklarımın arasında yok oldu.
Akif vurulduktan sonra büyük bir kargaşa olmuştu. Başkanı direk özel ve korunaklı aracına bindirip götürmüşlerdi. Ve bütün siviller bir tarafa kaçmıştı. Herkes kendi canının derdine düşmüştü.
Kimsenin aklına kimin vurulduğuna bakmak yoktu.
Gözlerim duvarın dibine çökmüş ellerini başının etrafına saran Yiğit'e kaydı. Onu hiç bu kadar çaresiz bitmiş görmemiştim.
Başımı eğerek tekrardan elime baktığımda içim titredi. Akif'in kıpkırmızı kanı elimde kurumuştu.
Bir'den yüzüme değen bir el hissedince adeta yerim'den sıçradım."Balca." Diye fısıldadı Tuna yüzümü avucunun içine alarak." Hadi gel elini yüzünü yıkayalım. Bir şeyler'de yemen lazım."
Sadece ruhsuz ve dolu gözlerle ona bakmam sertçe yutkunmasını sağladı."Balca-"
"Benim yüzümden," diyerek sözünü kestim." Benim yüzümden, önce Mert şimdide Akif. Hepsi benim suçum!" Dediğimde göz pınarlarımı ılık yaşlar istila etmişti.
Tam o sırada Yiğit yerinden kalkarak bana doğru gelince sakince yutkundum. Yiğit tepemde dikilince başımı kaldırıp ona baktım gözleri dolu ama omuzları dikti.
Yiğit yavaşça yanıma çömelirken elleri ellerimi bulmuştu." Bana bak kızım zaten canım burnumda bir'de seninle uğraşmak istemiyorum." Dediğinde sadece beni yatıştırmak istediğini biliyordum." İnan bana burda O'nun yerinde hangimiz olsaydık aynı şeyi yapardık. Çünkü biz Türk polisiyiz yeri geldiğinde birbirimiz için canımızı verir, yeri geldiğinde birbirimizin canını hiçe sayarız." Dediğinde başımı hızla salladım.