⏳
"yenes hadi oyun oynayalim beyabey. Leylayda gelcek" dedi küçük kız ellerini çırparak. Karşısındaki tekli koltuğa oturmuş ödev yapan Enes Ardıl küçük kıza baktı.
"hayır Beste ödevimi bitirmem gerek sen git oyna leylayla"dedi. Beste minik gözlerini kısarak baktı karşısındaki çocuğa. daha sonra dilini çıkarıp Enes Ardıla uzattı.
" küstüm ben senle, Hıh! Git! "diyerek uzaktaki bir koltuğun üstüne kendini attı. Enes Ardıl küçük bestenin yaptığına sinirlenip bağırdı.
" bak Beste bana dil çıkarma yoksa o dilini keserim senin!"dedi sinirle.
"kessene aydıl kessene hadii"dedi alayla Beste. Enes bestenin ona rahatlık vermiyeceğini anlayıp eşyalarını toplamaya başladı. O sırada Beste gideceğini farkedince hemen ayaklandı.
" gidecekmisin sen simdi yenes? "dedi hüzünle
" Evet"dedi Enes ve kitabını eline alıp kapıya doğru yürümeye başladı. O sırada Beste hızla çocuğun önüne geçip eliyle gözlerini kapattı ve konuşmaya başladı.
"git yenes saklan ben sayıyoyum bak... 1... 2... 3... Hadi yenes saklaydinmi? Ona kadar sayicam. 4... 5...6..."dedi Beste
Enes Ardıl göz devirip koşarak odasına gitti ve dersini yapmaya devam etti. Beste ise saymayı bitirip neşeyle Enes Ardılı aramaya başladı.
" YENESS! NEYDESIIIN? "Diyerek bağırdı.
Enes sesini duyunca tekrardan lanet getirerek ayaklandı ve yanına gitti." nur ders çalışıyorum gider misin başımdan? Hadi canım."dedi bıkmışcasına.
" tamam yenes bişey diyimmi? "dedi bestenur. Enes kafasını sallayınca hemen lafa atıldı." babam beni de okuya göndeyicekmiş biyiyonmuu. Hemde sizin okuyaa. Artık hep biylikte olucaz"dedi gülümseyerek. Enes buna kahkaha attı.
"Sen çok küçüksün nur. Büyümen gerek." dedi. Bestenur oflayıp konuştu. "biyiyoyum. Büyüyünce gidiycem zayten." dedi.
"hadi ben ders yapacam sen çık dışarda oyun oyna nur" dedi Enes Ardıl. Bestenur hemen kafasını salladı ve dışarı bahçeye çıktı. Leylayı dışarda görünce yanına paytak adımlarla koştu.
"Leyyyaa bakkk bey geydim. Hadi oyun oyniyalim. Aydıl beni koyvdu." diyince leyla ona gülmeye başladı ve kafasını salladı. Oyun oynamaya başladılar.
Bir süre sonra onlara doğru ağlayarak gelen bir kız gördüler ve ona baktılar peşinden de bir kız geliyordu. Kızlar onlarla yaşıtlar gibi gözüküyordu.
" aa buylar şu evlerde oturmuyolarmıydı beste? "dedi Leyla. Bestenur kafasını salladı ve kızların yanına gitti. Peşinden de Leyla gitti.
" noydu sen neden ağlıyoysun?"dedi Bestenur.
" annem benim oyuncağımı kıydı. Ben nasıl oyun oynayacam? "dedi kız. Saçları simsiyahtı. Ve yüzüne çok yakışmıştı saçları. Yanındaki kızda onu susturmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜREK YANGINI
Ficção Geralbeni arabayla kendi arasına almasıyla ortada sıkışıp kalmıştım. kafamı kaldırıp yüzüne bakınca gözlerinin kulağımdaki küpedetakılı kaldığını fark ettim. "bırak beni!"dedim hırsla. sırıttı ve daha çok yaklaştı. ellerini kaldırıp küpeme dokundu.daha...