Τις τελευταίες μέρες είχαν συμβεί τόσα τρελά πράγματα που ακόμη δυσκολευόμουν να συνειδητοποιήσω.
Η Viviana είναι πριγκίπισσα, ξαδέρφη της Ana's της πριγκίπισσας που ετοιμαζόταν να παντρευτεί ο Nicholas.
Ο πατέρας της Ana's ο Lorenzo, ο μέχρι πριν λίγες μέρες βασιλιάς της Ιταλίας, απήγαγε την Viviana θέλοντας να την σκοτώσει.
Ο Lorenzo της εξομολογήθηκε πως όταν η Viviana ήταν ακόμη μωρό, φρόντισε να σκοτώσει εκείνη και την οικογένεια της σε αεροπορικό δυστύχημα. Το σχέδιο του όμως δεν πέτυχε όπως ακριβώς ήθελε γιατί η Viviana επέζησε και λίγες μέρες μετά, την βρήκαν οι θετοί της γονείς και την υιοθέτησαν.
Οι βιολογικοί γονείς τις όμως, δεν ήξερε κανείς τι πραγματικά απέγιναν.
Το πιο πιθανό είναι πως είναι νεκροί γιατί το αεροπλάνο τους έπεσε στην μέση του ωκεανού.Ο Lorenzo είχε ένα δίδυμο αδερφό, τον Emiliano τον βιολογικό πατέρα της Viviana's ο οποίος όμως γεννήθηκε μερικά λεπτά νωρίτερα και έτσι ήταν ο διάδοχος του θρόνου.
Γι' αυτό ο Lorenzo ήθελε να τους σκοτώσει, για να γίνει εκείνος ο βασιλιάς και μετά η κόρη του η Ana να γινόταν βασίλισσα.
Η Ana δεν ήξερε τίποτα για όλα αυτά όπως και όλοι οι άλλοι που τα έμαθαν πριν λίγες μέρες.
Τελικά η Viviana με την βοήθεια του Nicholas, κατάφερε να ξεφύγει από τον Lorenzo τον οποίο τον είχε συλλάβει αμέσως η αστυνομία για δολοφονία της οικογένειας της Viviana's τότε, και για απαγωγή και απόπειρα δολοφονίας της Vivianas τώρα.
Έτσι πλέον η Ana, δεν ήταν ο νόμιμος κληρονόμος του θρόνου αλλά η Viviana την οποία παρεμπιπτόντως έλεγαν Andrea Alvera αλλά οι θετοί της γονείς της άλλαξαν το όνομα σε Viviana Vaux, ώστε να μην μαθευτεί ποτέ πως επιβίωσε από το αεροπορικό δυστύχημα.
Παρόλα αυτά, τα κόκκινα σκούρα της μαλλιά και το σημάδι που έχει στο πίσω μέρος του λαιμού, ήταν αρκετά για να οδηγήσουν τον παππού της τον
Antonio και τον πατέρα της Ana's τον Lorenzo, να συνειδητοποιήσουν πως ίσως η Andrea τελικά να μην ήταν νεκρή όπως όλα αυτά τα χρόνια πίστευαν.Ήταν πολύ δύσκολο να τα συνειδητοποιήσω όλα αυτά. Η φίλη μου ήταν η νόμιμη διάδοχος του θρόνου, σύντομα θα γινόταν βασίλισσα της Ιταλίας και θα παντρευόταν τον Nicholas τον βασιλιά της Dreamland.
Όσο για το διήγημα μου, τα είχα παρατήσει. Δεν θα κατάφερνα να το τελειώσω ποτέ, αλλά εξάλλου δεν θα είχε πλέον νόημα. Είχα περίπου ένα μήνα ακόμη να σκεφτώ τι θα έκανα με τον πατέρα μου αλλά δεν μπορούσα να βρω την λύση.
YOU ARE READING
Η Χαμένη Έχθρα
RomanceΉμουν η τύχη ενώ εκείνος πίστευε πως ήμουν η ατυχία. Είχα ορκιστεί να τον μισώ όπως και εκείνος εμένα. Να τον ερωτευτώ όμως δεν ήταν επιλογή μου. _________ Βιβλίο 2